pytanie do uzytkowników- 2.7 bt na lpg
A co mozna spierdolic w instalacji ???? Ja akurat sam zakladalem i bez zadnych problemow, serwisowanie czyli wymiana filterkow co 20 tys ktore sa po 10zl i podlaczenie kabla (ktory kosztuje 50zl i jest darmowy program po polsku do niego) w celu skalibrowania mapy gazu..... wszystko dziecinnie proste jak zrobienie logow Vagiem
S4
Myslalem o gazu do mojej S.Jak s zaworami?Bo ostatnio jak zalozylam gaz w passata 2.8 to po 3000km poprosto niemialem cisnienie.....I co Flash lube?Ma ktosz i dziala?Jakie koszty to w pln.bez dokumentow ze by bylo 100%?!Sobie zalatwie.I moja opinia jest,lpg do orig. RS4 to zalozi tylko swinia.Takie samochody jak Cayenne z lpg to co tam.T zwykle nic.Osobno B5 dla mnie jest taki best "Joungtimer".I dlatego ja tak kocham.
Jak sie niepodoba to przepraszam.

-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Pieprzenie że gaz to zło, to przesąd głoszony przez tych którzy się zatrzymali na etapie poloneza.
Teraz instalacje są tak dopracowane że nie odbiegają jakością i osiągami od PB.
Jak ktoś robi swoim autem sporo km, i potrafi liczyć to jasne jest że kasę zaoszczędzoną na paliwie można przeznaczyć np. na mody.
Dla przykładu mam znajomego który w 1.8T tylko po sofcie na PB miał 186KM a na LPG 196KM. Więc czasy kiedy gaz zamulał i szkodził silnikowi minęły.
Pod warunkiem oczywiście że jest dobrze dobrany do auta i dobrze wystrojony
Teraz instalacje są tak dopracowane że nie odbiegają jakością i osiągami od PB.
Jak ktoś robi swoim autem sporo km, i potrafi liczyć to jasne jest że kasę zaoszczędzoną na paliwie można przeznaczyć np. na mody.

Dla przykładu mam znajomego który w 1.8T tylko po sofcie na PB miał 186KM a na LPG 196KM. Więc czasy kiedy gaz zamulał i szkodził silnikowi minęły.
Pod warunkiem oczywiście że jest dobrze dobrany do auta i dobrze wystrojony

instalacje może i sa dopracowane, ale nasze 10 letnie silniki na bank nie były robione pod gaz. Nie założe gazu w życiusebastian855 pisze:Pieprzenie że gaz to zło, to przesąd głoszony przez tych którzy się zatrzymali na etapie poloneza.
Teraz instalacje są tak dopracowane że nie odbiegają jakością i osiągami od PB.
Jak ktoś robi swoim autem sporo km, i potrafi liczyć to jasne jest że kasę zaoszczędzoną na paliwie można przeznaczyć np. na mody.![]()
Dla przykładu mam znajomego który w 1.8T tylko po sofcie na PB miał 186KM a na LPG 196KM. Więc czasy kiedy gaz zamulał i szkodził silnikowi minęły.
Pod warunkiem oczywiście że jest dobrze dobrany do auta i dobrze wystrojony

-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
carlube
I co ten Carlube,Gaslube....?Ma ktosz?Dziala ta ochrona zaworuw?
Ja mam w swojej esce ori instalację Landi na dwóch reduktorach, program na 300km, nie ma najmniejszych problemów z autkiem.
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
gdzie zakładałeś i jakie koszta? jak robiłem rozeznanie kiedyś to ciężki temat montażu/serwisowania w sensie że nikt tego nie robił a w szczególności do 2.7 to już w ogóleJohnyBI pisze:Jeżdżę na JTG ICOM faza płynna.
Na dzień dzisiejszy jestem na tak co do LPG.
u mnie w poprzednim 1.8T na gazie było tak na LPG


Mam pytanie w imieniu znajomego. Szuka szybkiego kombi w benzynie i pomyślał na RS6 C5, tylko są dwa "ale". Robi ponad 60tys km. rocznie i chciałby wsadzić do niego jakąś dobrą sekwencję. Czy są instalację które pociągną zmodzone RS6 na 500KM? Widziałem dużo silników 4.2 z gazem ale jest kwestią że tu są jeszcze dwie turbiny i czy to da radę.
- Za złośliwe komenatrze dziękuje, potrzebuję tylko opinii czy się da i będzie działać.
Pzdr
- Za złośliwe komenatrze dziękuje, potrzebuję tylko opinii czy się da i będzie działać.
Pzdr