Sprezyny s4/rs4
Jom (jak już coś to w tej cenie to AP) to sobie odpuść, bierz to co firmowe np: KW/Eibach/H&R/Vogtland/Weitec, jeśli kupisz ok 30-35 mm to możesz mieć seryjne z S/RS4, co do samych amortyzatorów polecam Bilsteina B6 jeśli ma być wygodnie, lub B8 twardsze, ale lepsze prowadzeniesjors.h pisze:Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
P.S. możesz np: utwardzić seryjne amortyzatory z regeneracją i wsadzić powyższe sprężyny, prowadzenie będzie o wiele lepsze, osobiście polecam gwintowe zawieszenie jeśli takowe lubisz, prowadzenie po nim Ski to czysta przyjemność
Dziekuje.Jakysz link by niebyl?Jest tak ze mi sie jedna sprezyna rozwalila i niechce wiele inwestowacz bo ta S sprzedaje.I nikt mi nieda o XXX wieciej bo nowy gwint.Chce S zostawicz jak najbardziej w stanie orig.Ma sens robicz regeneracii na amorach?Jaki koszt?Kto najlepjej robi?I jakie tanie(1) i dobre(2) sprezyny ze by byc wygodnie?To avant nie lambo
W nastepnym tygodniu przyjecha nowy kotek i tam bedzie innaczej.To dopiero zobacze.
Poprosze jakisz link lub czy ktosz ma.......

Poprosze jakisz link lub czy ktosz ma.......
LCQ pisze:Jom (jak już coś to w tej cenie to AP) to sobie odpuść, bierz to co firmowe np: KW/Eibach/H&R/Vogtland/Weitec, jeśli kupisz ok 30-35 mm to możesz mieć seryjne z S/RS4, co do samych amortyzatorów polecam Bilsteina B6 jeśli ma być wygodnie, lub B8 twardsze, ale lepsze prowadzeniesjors.h pisze:Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
P.S. możesz np: utwardzić seryjne amortyzatory z regeneracją i wsadzić powyższe sprężyny, prowadzenie będzie o wiele lepsze, osobiście polecam gwintowe zawieszenie jeśli takowe lubisz, prowadzenie po nim Ski to czysta przyjemność
A rs-ki jeszcze wieksza na gwincie:d, jezdziłem i stra b5 i nowa i jest super ale dobry gwint ile?? 7tys chyba:(
warto sie zastanowic co rozumiemy pod pojeciem dobry gwint ? a przzede wszystkim czy wykorzystamy 1/4 mozliwosci takiego gwintu ? Ja osobiscie na miasto zalozylbym najzwyklejszego bilsteina np n8 + sprezyne nie za twarda napewno nie h&r albo poprostu gwint typu ap .
p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe
p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe
sportmile pisze:warto sie zastanowic co rozumiemy pod pojeciem dobry gwint ? a przzede wszystkim czy wykorzystamy 1/4 mozliwosci takiego gwintu ? Ja osobiscie na miasto zalozylbym najzwyklejszego bilsteina np n8 + sprezyne nie za twarda napewno nie h&r albo poprostu gwint typu ap .
p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe
Zgadzam sie:d
Dzieki tak apropo za test Rs-a:D
Naraszcie przelamałem granice 400hp:d:d Nice........ teraz jeszcze jeden mod i zobaczymy co powie hamownia:d