Sprezyny s4/rs4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sjors.h
Posty: 17
Rejestracja: 2011-06-23, 10:00
Lokalizacja: CZ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sjors.h »

Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

sjors.h pisze:Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
Jom (jak już coś to w tej cenie to AP) to sobie odpuść, bierz to co firmowe np: KW/Eibach/H&R/Vogtland/Weitec, jeśli kupisz ok 30-35 mm to możesz mieć seryjne z S/RS4, co do samych amortyzatorów polecam Bilsteina B6 jeśli ma być wygodnie, lub B8 twardsze, ale lepsze prowadzenie

P.S. możesz np: utwardzić seryjne amortyzatory z regeneracją i wsadzić powyższe sprężyny, prowadzenie będzie o wiele lepsze, osobiście polecam gwintowe zawieszenie jeśli takowe lubisz, prowadzenie po nim Ski to czysta przyjemność
sjors.h
Posty: 17
Rejestracja: 2011-06-23, 10:00
Lokalizacja: CZ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sjors.h »

Dziekuje.Jakysz link by niebyl?Jest tak ze mi sie jedna sprezyna rozwalila i niechce wiele inwestowacz bo ta S sprzedaje.I nikt mi nieda o XXX wieciej bo nowy gwint.Chce S zostawicz jak najbardziej w stanie orig.Ma sens robicz regeneracii na amorach?Jaki koszt?Kto najlepjej robi?I jakie tanie(1) i dobre(2) sprezyny ze by byc wygodnie?To avant nie lambo :-D W nastepnym tygodniu przyjecha nowy kotek i tam bedzie innaczej.To dopiero zobacze.
Poprosze jakisz link lub czy ktosz ma.......
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

LCQ pisze:
sjors.h pisze:Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
Jom (jak już coś to w tej cenie to AP) to sobie odpuść, bierz to co firmowe np: KW/Eibach/H&R/Vogtland/Weitec, jeśli kupisz ok 30-35 mm to możesz mieć seryjne z S/RS4, co do samych amortyzatorów polecam Bilsteina B6 jeśli ma być wygodnie, lub B8 twardsze, ale lepsze prowadzenie

P.S. możesz np: utwardzić seryjne amortyzatory z regeneracją i wsadzić powyższe sprężyny, prowadzenie będzie o wiele lepsze, osobiście polecam gwintowe zawieszenie jeśli takowe lubisz, prowadzenie po nim Ski to czysta przyjemność

A rs-ki jeszcze wieksza na gwincie:d, jezdziłem i stra b5 i nowa i jest super ale dobry gwint ile?? 7tys chyba:(
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jak kogoś stać na RSa, to na pewno na dobry gwint również :-P

P.S. wydaje mi się że ok 5 tys wystarczy :mrgreen:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

warto sie zastanowic co rozumiemy pod pojeciem dobry gwint ? a przzede wszystkim czy wykorzystamy 1/4 mozliwosci takiego gwintu ? Ja osobiscie na miasto zalozylbym najzwyklejszego bilsteina np n8 + sprezyne nie za twarda napewno nie h&r albo poprostu gwint typu ap .

p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

sportmile pisze:warto sie zastanowic co rozumiemy pod pojeciem dobry gwint ? a przzede wszystkim czy wykorzystamy 1/4 mozliwosci takiego gwintu ? Ja osobiscie na miasto zalozylbym najzwyklejszego bilsteina np n8 + sprezyne nie za twarda napewno nie h&r albo poprostu gwint typu ap .

p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe

Zgadzam sie:d


Dzieki tak apropo za test Rs-a:D
Naraszcie przelamałem granice 400hp:d:d Nice........ teraz jeszcze jeden mod i zobaczymy co powie hamownia:d
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

moge z nia pogadac .... moze cos pomoze 8-) nie narzekaj 1.23 bara , zdychajace sprezarki i 403 koni tylko sie cieszyc :mrgreen: . Zostaw go na noc to wypluje z 415 jak nie bedzie mial w dolocie milion stopni.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Racer fmic się kłania i konie same przyjdą :-)

Ps nawet temat o zawieszeniu sprowadził się do fmica ;-)
The Rice Power
Awatar użytkownika
Arek_RS4
Posty: 75
Rejestracja: 2010-10-31, 14:05
Lokalizacja: Legionowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_RS4 »

sportmile pisze:p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
Ja mam PSS-a i jestem mega zadowolony :)
Ale robię trochę więcej niż 5km
PS. Kosztował mniej niż 7tyś :D
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

PSS to niesamowity gwint, jak za tą cenę, chyba że ktoś poruszał się na Sachsach wysokopółkowych ;-), Sachs to inna liga
ODPOWIEDZ