Takie tam S4 - strojenie digitun
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Adam wierz mi ze naprawde wiem o czym mowisz i wiem ze to spaliny buduja-napedzaja "boosta" (podtrzymanie turbo). Moim zdaniem s4 dobrze wychodzi z progu ,a mamy jakies porownanie np z pomaranczowym i z paroma innymi mocnymi autami programowanymi przez zupelnie kogos innego. Tak jak powiedzialem jak samochod bedzie skonczony , bedzie mozna weryfikowac. ps Ja nie stroje samochodow wiec nie bede z siebie robil eksperta... zaluje tylko ze nie nagralismy filmow jak zaplon byl duzo bardziej przyspieszony i samochod mial ciezko wystartowac z lc bo kola krecily sie w miejscu ... wtedy moze wrazenia wizualne byly by ciekawszeaw69 pisze:nie chodziło mi o wyjście z progu, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia ustawienia samego LC a w aucie Cantony tych ustawień jest "srylion"......bardziej chodzi mi o sposób uruchomienia tego w sofcie, w waszej S4 jest to nic innego jak przesunięcie niżej odcinki, z antilagiem jest podobnie.....poprostu trzeba by sie przejechać cantony autem a waszą S4 zeby poczuć róznice w LC i w antilagu :) Zreszta posłuchajcie przepinania biegów w filmikach u cantony praktycznie jeden ciąg jak w automacie :)
P.S. Własnie i to jest problem ze nie podaje na czarno jak TDI i nie buduje boostu :) a powinien przy prawdziwym LC.
Pozdrawiam
Zresztą popatrzcie tez na filmiki MRC z UK :)

a po co hamować jak jest nie zestrojone do końca?
takiego "kibla" to dawno nie widziałem, wiec od początku
pierw trzeba było zrobić wiązkę pod ori ECU , seryjna została w połowie odpięta, kable powyrywane z pinów, ok poradziłem w 3 godziny z tym i zabanglał, później milion błędów itd.. czekanie na sprawny maf z ASO 2 dni... później pierwsze jazdy, kalibrowanie wtrysków nie wiadomo jakich itd..itp... bład knock co jakiś czas, po pół dnia błąd na stałe.. dalej szukanie co nie halo z wiązką, okazało się że jest uwalona w jednym miejscu , nie było widać uszkodzenia i przerywały kable co skutkowało błędem sygnał za niski... kolejna walka z boostem - raz jest ok raz nie, podmiana zaworka, dalej to samo.... ogólnie nie wyrobiłem się do końca bo musiałem wracać do PL a w miedzy czasie robiliśmy inne samochody... mam nadzieje że dokończymy w późniejszym czasie zaległości jak właściciel ogarnie trochę niedoróbki...
turba są dalej IHI...
takiego "kibla" to dawno nie widziałem, wiec od początku
pierw trzeba było zrobić wiązkę pod ori ECU , seryjna została w połowie odpięta, kable powyrywane z pinów, ok poradziłem w 3 godziny z tym i zabanglał, później milion błędów itd.. czekanie na sprawny maf z ASO 2 dni... później pierwsze jazdy, kalibrowanie wtrysków nie wiadomo jakich itd..itp... bład knock co jakiś czas, po pół dnia błąd na stałe.. dalej szukanie co nie halo z wiązką, okazało się że jest uwalona w jednym miejscu , nie było widać uszkodzenia i przerywały kable co skutkowało błędem sygnał za niski... kolejna walka z boostem - raz jest ok raz nie, podmiana zaworka, dalej to samo.... ogólnie nie wyrobiłem się do końca bo musiałem wracać do PL a w miedzy czasie robiliśmy inne samochody... mam nadzieje że dokończymy w późniejszym czasie zaległości jak właściciel ogarnie trochę niedoróbki...
turba są dalej IHI...
DIGITUN.PL
605-443-665
605-443-665
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
ja mówię o pierwszych metrach a nie o tym jaki wpływ na osiągi ma LCaw69 pisze:chyba bracus sobie żarty robisz.....tam jest "lc i antilag" powiem ci że ma to wielkie znaczenie....nawet sobie nie wyobrażasz jakie
jak pisałem że ładnie idzie bez poślizgu miałem na myśli przecież tylko 1 bieg nic więcej
strach się odezwać bo sami specjaliści a ja napisałem jak byk że "subiektywnie i wizualnie itd itd" a jak jest naprawdę to pokażą czasy bo walka na cyferki dawno przestała mieć jakiekolwiek znaczenie
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)