Sprezyny s4/rs4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Sprezyny s4/rs4

Post autor: Racer »

Słuchajcie, czy sprezyny od S4 obnizajace podejda do Rs4?? Bo chciałbym zakupic:d..... Mam teorie ze podejda ale......
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

S4 to -30mm
RS4 to -40mm

ale nie jestem pewny na 100%

podejsc podejda
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

podejdą na 100 % - ale aby było do Avanta
Obrazek
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

A jakie planujesz zakpic? Tez sie zastanawialem nad tym, tylko czy twardsza sprezyna nie zabije szybciej amorkow... np. takie cos znalazlem, eibach pro kit
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Napewno coś tam szybciej amory pójdą, ja jestem zdania ze rowno z wymiana sprezyn powinna iść wymiana lub utwardzenie amorow, bo inaczej to troche bez sensu, chyba ze chodzi Ci tylko o wizuane obniżenie auta.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

przy bardzo dobrych i zdrowych amortyzatorach gazowo-olejowych 30 mm jest ok, jeśli amortyzatory są ze sportowych wersji (do 40mm max), prawda jest taka że różnie bywa z tymi obniżeniami, te Eibacha to -20mm , moim zdaniem jak brać to np: -35 mm które jest optymalne, ja u siebie miałem springi Vogtland, polecam
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

LCQ pisze:przy bardzo dobrych i zdrowych amortyzatorach gazowo-olejowych 30 mm jest ok, jeśli amortyzatory są ze sportowych wersji (do 40mm max), prawda jest taka że różnie bywa z tymi obniżeniami, te Eibacha to -20mm , moim zdaniem jak brać to np: -35 mm które jest optymalne, ja u siebie miałem springi Vogtland, polecam

Ja generalnie celuje w -30mm bo nizej przy 19-stkach moze byc juz hardcore:(.... ja planuje zakupic MTS technik i nie mowcie ze to jakas lipa. Załozyłem jakis czas temu do M3 i wybieraja lepiej nierównosci niz inne bardziej markowe sprezyny. A miałem okazje jezdzic na roznych od eibacha po tein-a itp...
Awatar użytkownika
xxlobo
Posty: 57
Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xxlobo »

MTS nie ma zbyt duzo dobrych opinii, ale jest tanio i mozna zaryzykowac, nie zapomnij podzielic sie wrazeniami, moze okaze sie, ze akurat w B5 jest ok.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

MTS/Tatechnixy to kupa, a wsadzanie tego do S/RS nie wypada..., do takich aut zakłada się markowe a przede wszystkim konkretne graty które sprawdzają się w trudnych sytuacjach na drodze, Racer to że na początku jest super nie znaczy że za 10-20 tys km będzie identycznie(markowe zawieszenia poznaje się na identycznej pracy przez wiele lat), w swoim poprzednim wozie do testów zmieniałem ciągle zawieszenia od samych springów po kity i gwinty (w sumie przez 5 lat prawie 30 razy!!), wierz mi lepiej dołożyć i cieszyć sie taką samą jazdą cały czas, nasze kloce są ciężkie i właściwa amortyzacja jest bardzo istotna


jeżeli chcesz:

1)jeździć komfortowo i dynamicznie, kup np: Eibach/Weitec/Vogtland
2)twardo ale lepiej na zakrętach: H&R/KW


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

LCQ ma rację ;-)
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Ja mam gwint KW co prawda Variant 1 ( tylko regulacja wysokości ) ale jestem super zadowolony.

Obniżenie jakieś mniej więcej około 4/5cm.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

też go mam, jest ok
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

LCQ pisze:też go mam, jest ok

Słuchajcie narazie jeszcze nie zamowiłem, zbieram opinie i osobiscie dogladam jednego zestawu w M3 wiec sie zobaczy, wiem ze markowe tematy sa lepsze, ale powiem szczerze ze np z eibacha nie byłem zadowolony:( był twardy i nerwowy..... zobaczymy jeszcze poczekam chwile
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

miałeś Eibacha w RS4? same springi?czy kit?
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

LCQ pisze:miałeś Eibacha w RS4? same springi?czy kit?
akurat nie w rs-ie:P.... ale naprawde mi nie ie wiec lezały:(.... narazie walcze z doładowaniem wiec sprawe sprezyn odkładam:(
ODPOWIEDZ