Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance
sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
buahahahhahahaha :) cenzura padłem.
Andrzej grunt to przełożenie główne skrzyni musi się zgadzać z przełożeniem dyfra....a wszystkie skrzynie manualne czy to z S4 czy to RS4 B5 mają przełożenia głowne takie same....a ja zmieliłem juz 2 dyfry, pierwszy swój ori z S4 i drugi z allegro z S4 :) teraz jeżdze na dyferku od Flyera, również z S4 :)
masz SportContacty 5 czy 5P? osobiście polecam te drugie jeśli mowa o na prawdę szybkim grzaniu, w tamtym roku mieliśmy ich prezentację na np: SLRrze, F430 i innych złomach, w twoim wozie najlepiej sprawdziłby się ForceContact, produkcja na razie tylko w 19"
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... ontact.htm
			
			
									
						
										
						http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... ontact.htm
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
pisze czasem z telefonu firmowego bez PL znakow gdy stoje w korku,kosiniak pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
wszyscy potrafia przeczytac a ty nie, coz ja ci zrobie z tego powodu.
grunt ze Adam zrozumial bo to bylo do niego.
Adas pytalem bo slyszalem ze wlasnie dyfry sa rozne
SID pisze:ze zgodą z
Co Ty gadasz o PL znakach jak ten kawałek wogóle się kupy nie trzyma już nie chodzi o PL znaki pewnie miało być ,,zgodne ze skrzynią" a wyszło zupełnie coś innego....
SID pisze: zmieniałeś
Jak to nie masz w telefonie PL znaków jak w wyrazie zacytowanym widać jak wół ,,ś" a z tego co mi wiadomo to PL znak
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
			
						nie no ...gdyby było inne przełożenie tylnego dyfra i inne przednim dyfrze w skrzyni to chyba by centralny trosen stękał, bo dla niego byłaby to sytuacja w której są mniejsze koła na jednej osiaw69 pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
buahahahhahahaha :) cenzura padłem.
Andrzej grunt to przełożenie główne skrzyni musi się zgadzać z przełożeniem dyfra....a wszystkie skrzynie manualne czy to z S4 czy to RS4 B5 mają przełożenia głowne takie same....a ja zmieliłem juz 2 dyfry, pierwszy swój ori z S4 i drugi z allegro z S4 :) teraz jeżdze na dyferku od Flyera, również z S4 :)
a jakie są przełożenia w eSkach pewnie standardowo 3,89 (35/9) albo 4,11 (37/9) ?
w każdym razie jak juz wałek w dyfrze klęka to jest dobrze z mocą ;)
jesli slicki kleją i nie ma mielenia na starcie, to torsen rozdziela po równo moment 50/50 pomiedzy przodem a tyłem, wiec szpera nic by tu raczej nie zmieniła, skoro nie ma sytauacj żeby na starcie jedno z tylnich kół buksowało ?
dobrze rozumuję ?
edit:
aw69: a jak startujesz to mieli Ci przód ? bo wtedy jest taka sytuacja że torsen centralny bedzie przekazywał wiecej momentu na tył, który się dociąża przy starcie...
wiec moze slicki na przodzie tylko by pomogły ? bo mniej momentu pójdzie na tył i wałek w dyfrze ocaleje...
niech mnie ktoś naprostuje jesli pisze głupoty ale ja póki co teoretyk jestem :)







 jest moc jest potencjał
  jest moc jest potencjał 

 jak ktoś nie ogarnięty w temacie to nie zobaczy różnicy
  jak ktoś nie ogarnięty w temacie to nie zobaczy różnicy