Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Czy są w 19 tego nie wiem, ale obstawiam ze tak.....Pirelli P Zero D3....z tym że to jest pełny slik
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

aw69 pisze:Czy są w 19 tego nie wiem, ale obstawiam ze tak.....Pirelli P Zero D3....z tym że to jest pełny slik
Dzięki :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dyfer miał przełożenia ze zgodą z skrzynia ?
pytam bo zmieniałeś ją wczesniej a podnoc dyfry są różne, różne kody
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

kosiniak pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?


Lubie To :-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?

buahahahhahahaha :) cenzura padłem.

Andrzej grunt to przełożenie główne skrzyni musi się zgadzać z przełożeniem dyfra....a wszystkie skrzynie manualne czy to z S4 czy to RS4 B5 mają przełożenia głowne takie same....a ja zmieliłem juz 2 dyfry, pierwszy swój ori z S4 i drugi z allegro z S4 :) teraz jeżdze na dyferku od Flyera, również z S4 :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

masz SportContacty 5 czy 5P? osobiście polecam te drugie jeśli mowa o na prawdę szybkim grzaniu, w tamtym roku mieliśmy ich prezentację na np: SLRrze, F430 i innych złomach, w twoim wozie najlepiej sprawdziłby się ForceContact, produkcja na razie tylko w 19"


http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... ontact.htm
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kosiniak pisze:sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?
pisze czasem z telefonu firmowego bez PL znakow gdy stoje w korku,
wszyscy potrafia przeczytac a ty nie, coz ja ci zrobie z tego powodu.
grunt ze Adam zrozumial bo to bylo do niego.

Adas pytalem bo slyszalem ze wlasnie dyfry sa rozne
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

SID pisze:ze zgodą z


Co Ty gadasz o PL znakach jak ten kawałek wogóle się kupy nie trzyma już nie chodzi o PL znaki pewnie miało być ,,zgodne ze skrzynią" a wyszło zupełnie coś innego....

SID pisze: zmieniałeś


Jak to nie masz w telefonie PL znaków jak w wyrazie zacytowanym widać jak wół ,,ś" a z tego co mi wiadomo to PL znak
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Rapix
Posty: 193
Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rapix »

W sumie od jakiegoś czasu wiedziałeś że dyfer się rozleci ;) :mrgreen:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

Sid ma zaległosci i tego ukryc sie nie da :D
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

dziś zobaczone i przejechane na żywo- prawie mi śniadanie wyjechało przy dogniataniu :mrgreen: :lol: jest moc jest potencjał 8-)
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

aw69 pisze:
sid ty cenzura uzywasz polskiego za pomoca translatora google?

buahahahhahahaha :) cenzura padłem.

Andrzej grunt to przełożenie główne skrzyni musi się zgadzać z przełożeniem dyfra....a wszystkie skrzynie manualne czy to z S4 czy to RS4 B5 mają przełożenia głowne takie same....a ja zmieliłem juz 2 dyfry, pierwszy swój ori z S4 i drugi z allegro z S4 :) teraz jeżdze na dyferku od Flyera, również z S4 :)
nie no ...gdyby było inne przełożenie tylnego dyfra i inne przednim dyfrze w skrzyni to chyba by centralny trosen stękał, bo dla niego byłaby to sytuacja w której są mniejsze koła na jednej osi

a jakie są przełożenia w eSkach pewnie standardowo 3,89 (35/9) albo 4,11 (37/9) ?

w każdym razie jak juz wałek w dyfrze klęka to jest dobrze z mocą ;)

jesli slicki kleją i nie ma mielenia na starcie, to torsen rozdziela po równo moment 50/50 pomiedzy przodem a tyłem, wiec szpera nic by tu raczej nie zmieniła, skoro nie ma sytauacj żeby na starcie jedno z tylnich kół buksowało ?

dobrze rozumuję ?

edit:

aw69: a jak startujesz to mieli Ci przód ? bo wtedy jest taka sytuacja że torsen centralny bedzie przekazywał wiecej momentu na tył, który się dociąża przy starcie...
wiec moze slicki na przodzie tylko by pomogły ? bo mniej momentu pójdzie na tył i wałek w dyfrze ocaleje...

niech mnie ktoś naprostuje jesli pisze głupoty ale ja póki co teoretyk jestem :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

juz prawie skompletowane....jeszcze tylko listwa do przeróbki. tak mniej wiecej bedzie to wyglądać

Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Nie pozornie się prezentuje ;-) jak ktoś nie ogarnięty w temacie to nie zobaczy różnicy ;-)

Kiedy korekcja softu ? 8-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
ODPOWIEDZ