AUDI S4 SID

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

trzeba było dać znać i mnie gonic - daleko bym nie odjechał bo max 3 tys obr robie :-)
i z tego powodu też cicho w wydechu, ale nie aż tak jak piszesz.
Zderzak fatalnie bez kratek wyglada, zrobie go niebawem
Obrazek
kamil
Posty: 30
Rejestracja: 2010-10-22, 11:13
Lokalizacja: majdan kr.
Kontakt:

Post autor: kamil »

pieszo szedlem, to bym nie dogonil. ;)
...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Andrzej wolno jeździ trzeba było próbować :-P
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Zapomniałem spytać - z jakiego modelu te 3,0l?
Vorsprung durch technik
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

ja mam pytanie lajkonika bo nie znam specyfikacji 2,7

jakie jest oryginalnie wykorbienie, a jakie na strokerze na 3.0L ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

a dokladnych danych to nawet ja sam nei wiem dlatego kupilem caly set gotowy a wał w PL.

3,0l jest tylko wał z silnika wolnossacego 3,0l benzyna

dzis nie moglem sie zdecydowac jaki licznik zostawic do mego auta :mrgreen:
nie patrzyc na radio bo wczensiej akku odpinalem
Obrazek
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Andy Ty chyba robisz konkurencję dla Lubziny :-P ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w Lubzinie nie maja żadnego licznika RS !
zresztą z właścicielem nie można porozmawiać bo cały czas piwo pije :-?
Obrazek
Rapix
Posty: 193
Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rapix »

Rs-owe są najlepsze :lol:
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

SID pisze:a dokladnych danych to nawet ja sam nei wiem dlatego kupilem caly set gotowy a wał w PL.

3,0l jest tylko wał z silnika wolnossacego 3,0l benzyna
oryginalnie S4 ma mały skok (wykorbienie/2) bo 86.4mm i średnice 81mm co daje pojemność 2671

jak mi podasz jaką masz średnice tłoków to sie wyliczy jakie jest wykorbienie :)

jesli masz np. rozwiert na 82,5 to wykorbienie musi być około 92mm żeby było 2950 pojemność, czyli średnia prędkość tłoka 25,4 m/s wychodzi przy 8300 rpm

pytam bo jestem ciekay ile można zakręcic na strokerze ten silnik...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tłoki mam na 82,5mm
Obrazek
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

no to skok tłoka musi być koło 92mm

jesli masz wał z 3.0 TDI to on ma 91,4 i tłoki 83mm

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-06-30, 09:30 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

tak btw. wykorbienie to masz Ty cowboy...na punkcie OOOO :-P
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

bracus pisze:tak btw. wykorbienie to masz Ty cowboy...na punkcie OOOO :-P


juz poprawiłem na skok ;) wykorbienie to skok / 2 - taki skrót myslowy

po prostu zastanawiam sie czy jest logiczne zakładanie takiego strokera pod ogromne moce

nie wiem jak miał Killer i do ilu sie kręcił ?

pewnie te magiczne 25 m/s (o których wszyscy pisza żeby nie przekraczac) nie dotyczy super lekkich tłoków, lekkich korbowodów i super złożonego silnika, wszak na leżejszych tłokach i korbach pewnie mozna taki stroker kręcić pod 9000 rpm chwilowo np na 1/4 mili

tematem sie interesuje bo R32 ma skok ogromny prawie 96mm wiec przy wysokich rpm (~7000rpm) tłok strasznie szybko musi latać (i przyspieszać) i kiedyś planuje założyć wał z 2.8 o skoku 90,3mm dzieki czemu zmniejsze pojemność do 3.0L ale bedzie mozna wyżej kręcić silnik
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wał 3,0l benzyna
Obrazek
Zablokowany