A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

dowiedzialem sie od Nosba, ze jednak te DP nie podejda bez przerabiania do B6, wiec pewnie zrobi sie razem z wydechem nowe.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Coolery RS4 nie wchodza do B6 :-P
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Potwierdzam . Nie mieszcza sie na szerokosc miezy podluznice a blotnik.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

trzeba było wazeliny użyć to by wszedł ;-)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Buba ty i te twoje doswiadczenia seksualne :lol: ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
Awatar użytkownika
Thom4s
Posty: 86
Rejestracja: 2010-03-19, 22:38
Lokalizacja: Amsterdam
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Thom4s »

Nikolas pisze:Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
Trochę szkoda, bo B6 łatwo przerobić na RS4 B7...
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Wiem, ale jak widać miejsca trochę mniej niż w B5..
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Na tej fotce, ktora wkleil Nosb w miejscu wylotu powietrza do przepustnicy wchodzi lampa juz :-P
Nikolas pisze:Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
Bedzie centralny z lekko przyszlifowana chlodnica klimy :mrgreen: - poprostu mocowania trzeba przerobic - wystaja i trzeba je schowac.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ciekaw jestem co oni tam w DE wkaladaj do B6 2,7bi skoro z RS4 nei wchodza IC
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

mnie najbardziej ciekawi jakie maja temp. w dolocie, bo w B6 nie ma mozliwosci odprowadzenia powietrza nadkolem... i zaraz za IC jest "sciana" :-?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Flyer pisze:mnie najbardziej ciekawi jakie maja temp. w dolocie, bo w B6 nie ma mozliwosci odprowadzenia powietrza nadkolem... i zaraz za IC jest "sciana" :-?
dlaczego nie ma, przecież można się pobawić i zrobić nadkola jak w S4
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

a widziales B6 bez zderzaka? :)

Obrazek

za duzo zabawy, kombinowania, inaczej to wyglada niz w B5.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

myślę że w twoim przypadku każda możliwość eliminacji ciepła z komory ma znaczenie, zrobienie otworów w nadkolach nie jest jakimś mega wyczynem a na pewno pomoże
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Bez sensu - przerabiac rurki od klimy, przerabiac boczki w coolerach, upychac je na sile (stykaly sie z blotnikiem i podluznica), ewentualnie wywalac halogeny... nie pamietam juz, czy w ogole na drodze do nadkola nie stoi blacha.

latwiej bedzie mi wyrezac FMIC.
ODPOWIEDZ