S4 B5 BiT 500+

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kubawd
Posty: 34
Rejestracja: 2016-01-21, 17:13
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kubawd »

Ja właśnie w wyniku braku zwykłych nadwymiarowych tłoków, zamontowałem ciasno pasowane kute tłoki Mahle. W ogóle nie pije oleju.
Awatar użytkownika
Sensei
Posty: 11
Rejestracja: 2018-10-22, 12:03
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sensei »

Pasowanie zależy od stopu aluminium z jakiego są tłoki. Oryginalne też są kute a pasowanie powinno być około 0.07mm co jest dość ciasnym pasowaniem. Wkładając kucizne z innego stopu który się bardziej rozszerza cieplnie trzeba zrobić większy luz.

Mam nadzieję że po rozebraniu kiedyś silnika okaże się że trzeba tylko honowanie zrobić i nowe pierścienie założyć.

Jak odprezacie silniki? Toczenie tłokow? Podwójne uszczelki? Krotsze korby czy jeszcze jakiś inny sposób?
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

maly odkop,robiles juz cos z autem?w sensie strojenia
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

skoro odkop, to ja też mam pytanie.

Robiłeś coś z przepływką? Jakieś skalowanie i/lub zmiana obudowy? Bo seryjna to chyba 480km nie zmierzy?
kubawd
Posty: 34
Rejestracja: 2016-01-21, 17:13
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kubawd »

vegetagt, u mnie przy 530km siedzi wkład przepływki Bosch z S6 C5, przeskalowany w mapie.
Heniek22
Posty: 47
Rejestracja: 2017-02-28, 21:57
Lokalizacja: Bielsko
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Heniek22 »

Ciekawi mnie ten setup niemiłosiernie . Też poszedłem w te turbiny
Dół kuta korba + tłoki frezowane w AW Racing. Góra po kmpl remoncie z 2.8. wtryski Boscha 980. Jakby była 6 z przodu to byłbym meega zaskoczony i zadowolony tym bardziej że plan jest na 5 z przodu
ODPOWIEDZ