Doładowanie - raz jest raz nie !

Moderatorzy: buba, Mod-Team

PAGOR
Posty: 88
Rejestracja: 2010-02-06, 22:12
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

Doładowanie - raz jest raz nie !

Post autor: PAGOR »

Siemanko

Panowie wczoraj moje 2,7 znów zrobiło mi niespodziewajke .... otóż jade sobie lekko auto pałując... i ładnie doładowanie 1,0 -1,1 dojechałem na miejsce auto ostudziłem zgasiłem po jakis 2 godzinach odpalam jade sobie przyciskam gaz a tam doładowanie MAX 0,3-0,4 bara ... zgasiłem i od razu odpaliłem i jest ok .... ale po chwili znowu kupa ... i teraz podczas jazdy doładowanie raz jest 0,4 i nic chuja więcej a po paru minutach 1,1 bez problemu .....

o co kaman?? bo ja już powoli tracę siły i kupie sobie 1,9 tdi :-P
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

podepnij kompa ! bo mi sie juz baterie w szklanej kuli skonczyly i nie wiem co ci poradzic.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
PAGOR
Posty: 88
Rejestracja: 2010-02-06, 22:12
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PAGOR »

ok dzisiaj się podepne i zobaczymy ...
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

PAGOR pisze:ok dzisiaj się podepne i zobaczymy ...
pewnie to nie to , ale po identycznym scenariuszu miałem urwany wirnik w jednej turbawce :mrgreen:
PAGOR
Posty: 88
Rejestracja: 2010-02-06, 22:12
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PAGOR »

skalarx, hahahah yyy e chyba raczej nie bo on w sumie ładuje ładnie tylko wpada w awaryjny więc raczej nie to :-D chyba... :-P
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

PAGOR pisze:skalarx, hahahah yyy e chyba raczej nie bo on w sumie ładuje ładnie tylko wpada w awaryjny więc raczej nie to :-D chyba... :-P
też tak miałem, raz ładował, raz nie, aż w końcu przestał i tylko awaryjny. Ale nie zapeszam :-D
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

dzwon lub poważna awaria jak zawsze motywacją do tuningu :-) jak się czasem ktoś nie może zdecydować na coś to mu opatrzność czasami pomoże :mrgreen:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
PAGOR
Posty: 88
Rejestracja: 2010-02-06, 22:12
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PAGOR »

bracus, hahahha sugerujesz K04 ? :-P hah
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ja tylko głośno myślę że skoro już by trzeba było wymieniąć to..... ;-)
ale nie siedzę Ci w portfelu a sam wiem że to trochę kosztuje - w każdym razie ja mogę gorąco polecić :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2011-04-01, 12:42 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Witaj w klubie PAGOR :-|
The Rice Power
PAGOR
Posty: 88
Rejestracja: 2010-02-06, 22:12
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PAGOR »

deSigner, rewelka nie ....

[ Dodano: 2011-04-01, 12:50 ]
dzisiaj wieczorem będzie wiadomo co umarło ... jade do znajomka i zobaczymy ...

[ Dodano: 2011-04-01, 21:28 ]
a więc ... już OOOO jedzie... nic nie zdechło ECU nałapał milion błędów po tych jak wywaliło trójnik przepustnicy...

[ Dodano: 2011-04-02, 18:55 ]
... fuck .. jednak okazało się że EGT ma w dupie swój żywot ... i trzeba nowe ...
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Dnia wczoraj jechałem sobie wieczorową porą kebsa opier...., wóz dostał muła, a że pod ręką kabelutek i laptop był - wyszło to...

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 551 D
Component: 2.7l V6/5VT 0002
Coding: 05711
Shop #: WSC 06325
2 Faults Found:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus
P1453 - 35-00 - -
17865 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236): Open or Short to Plus
P1457 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000 ----------------------------------------------

to pierwszy raz jaki mi się zdarzył odkąd mam S4, żeby wyskoczył błąd w ECU.
Nie uśmiecha mi się wywalić 1000+ PLN na nowe sondy, które prawdopodobnie padną zaraz - stąd pytanie: czy da się wyłączyć te sondy w ECU i np. wstawić jakieś aftetrmarketowe EGT w zegarku (z alarmem najlepiej i samemu pilnować EGT) tak, aby komp nie obcinał boostu ?
Czy ktoś ma taki patent ma w wozie?
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

nie wiem czy tak sie da, ale ktos naprawia te czujniki EGT za 100zl! Gdzies na forum jest o tym temat - chyba kosiniak goscia polecił a ktoś inny wysłał do naprawy i działa - bo problem nie jest w samym czujniku tylko w tej puszece z elektroniką
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Ja wlasnie kupilem taki regenerowany czujnik EGT, pod koniec tygodnia beda znowu dostepne, bo czekam na drugi [biore na zapas].
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

podobno nawet trwalsze od tych z aso :-)
ODPOWIEDZ