
RS6 C5 by Custom
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Jestem przekonany że takienr to nie za waszych czasów to było później z tego co wklejka to rozrząd był robiony przy 176000 a to nie waszą kadencja ;)Masta_J pisze:To teraz obrażasz albo mnie albo Szupryka
Szloda że tak wyszło ale Rysiek skorzysta na tej sytuacji nie zostawiam takich spraw kolejnemu właścicielowi.
Doszedł jeszcze na teraz czujnik spalania stukowego bo kostka rozpada się w rękach - temperatura robi swoje :)
Można powiedzieć że Ryszard jest w Spa i będzie jak nowy :)
heh sie ciesz ze miales kilku wlascicieli,takie fakapy to nie fakapy,ja kupilem od pierwszego,o kosztach nie bede tu wspominal ale juz wsadzilem wiecej jak dalem za auto
https://images86.fotosik.pl/538/13cc9c6c604ccf93.jpg

https://images86.fotosik.pl/538/13cc9c6c604ccf93.jpg
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Zakup samochodu to loteria nawet nowego w salonie.rs4wagon pisze:heh sie ciesz ze miales kilku wlascicieli,takie fakapy to nie fakapy,ja kupilem od pierwszego,o kosztach nie bede tu wspominal ale juz wsadzilem wiecej jak dalem za auto![]()
https://images86.fotosik.pl/538/13cc9c6c604ccf93.jpg
Macie zdanie o wymianie zaworu cisnienia w skrzyni AT?
https://transgo.com/products/zf5hp24/
Moja działa idealnie ale ma 70 tys przebiegu i świeży olej.
Wymiana zaworu zapobiega pękania kosza a w skrzyniach 5HP19 i 5HP24 we wszystkich markach.
Zmiękcza zmianę biegów przyspieszając ja.
Zastanawiam się nad montażem profilaktycznie koszt względnie nieduży + wymiana oleju i szukam opini
customover, napisz do niego.
Nikt lepiej w Pl nie ogarnia tych skrzyń od niego.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001210308655
Nikt lepiej w Pl nie ogarnia tych skrzyń od niego.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001210308655
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Temat zaworu w skrzyni zostawiam na zimę :)marcin8585 pisze:customover, jezdze na tym zaworze w swoim rsie, jest ok nie czyc raczej roznicy, bardziej profilaktycznie zalozylem, plus wzmocniony konwerter wlasnie przez Łukasza
Samochód odebrany z ASO jakiś czas temu rozrząd ustawiony bdb. ale oczywiście nie obyło się bez małych wpadek jak zle złożony dolot kto ma Ryska ten wie o czym mowa :)
zrobione :
-kpl rozrząd z pompą wody wszystkie rolki
- wymiana termostatu
-pasek akecsori
-czyszczenie przepustnicy + wymiana uszczelki
-Wymiana napinacza prawa głowica lewy był wymieniany 4 miesiące temu.
Napinacz nie stukał ale był zatarty i łańcuch wyciągnął się o około centymetr.
- kontrola silnika od dołu - została zrzucona miska olejowa generalnie bez złogów smok olejowy ok wszystko wygląda obiecująco.
- wymiana orurowania ic-ków na silikonowe stare były ok ale zrobiłem na zapas.
- sprawdzona wiązka.
- sprawdzone podciśnienia i częściowo wymienione na silikonowe.
- wymiana czujnika spalania stukowego - kostka spękała od temperatury.
- wymienione uszczelniacze wałków w głowicach 6 sztuk + uszczelniacz wału korbowego przedni.
- nowe uszczelki dekli w obu głowicach.
- 1000 śrub podkładek i tak zwanej technologii.
- olej Amsoil 5w40
- nowy płyn chłodniczy
- zrobiony serwis klimatyzacji
- skontrolowany płyn w skrzyni.
Banan wrócił ale nie do końca
Panowie jakie macie ciśnienie doładowania w Ryśkach fabrycznie lub po modzie.
Serwisówka nie podaje ciśnieniami nominalnie tylko jak testerem sprawdzić czy się zgadza.
Mam czasami wrażenie że przeładowuje ale błędu nie wywala i w tym momencie pojawia sie dźwięk jak z czajnika
Po wymianie na nowe orginalne DV jest lepiej ale w specyficznych warunkach potrafi się powtórzyć.
-
Ostatnio zmieniony 2020-09-28, 20:56 przez customover, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Jak stoi rozrzad w vagu tak z ciekawosci pytam, co do przeladowania i nie dawania bledow, walczylem z tym bardzo dlugo, 3 razy motor wyciagalem az wkoncu sie udalo, ale to kilka rzeczy sie nalozylo, w skrocie to gruszka turbiny puscila i n75 ktory na pierwszych testach byl ok ale pozniej sie okazalo ze sie zacinal do tego podcisnienia na gruchy tam gdzie slawny trojniczek podcisnien, po tych zabiegach auto odzylo i lata jak dzikie, oczywiscie dzięki pomocy Kurpia bo pomagal grzebac przy aucie i trafil w sedno
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
rozrząd blok 93 0 i -1 do 2 stopni jest ustawiony bdb.
Podciśnienia są puszczone nowe poprzedni właściciel to robił posprawdzam jak zrobił.
N75 niby działa ale zobaczę może go podmienię na nowy
Turbiny są po regeneracji i maja się dobrze gruszki są chyba ok
jak ktoś ma możliwość to dajcie znać o ciśnieniu doładowania
[ Dodano: 2020-09-28, 10:56 ]
Problem rozwiązany
Uszkodzony przewód od podciśnienia przy N75 ( przerwany) przy popularnym trójniku.
Generalnie przy okazji poszukiwania sprawdzone podciśnienia i gruszki od turbin.
Samochód śmiga :)
Podciśnienia są puszczone nowe poprzedni właściciel to robił posprawdzam jak zrobił.
N75 niby działa ale zobaczę może go podmienię na nowy
Turbiny są po regeneracji i maja się dobrze gruszki są chyba ok
jak ktoś ma możliwość to dajcie znać o ciśnieniu doładowania
[ Dodano: 2020-09-28, 10:56 ]
Problem rozwiązany
Uszkodzony przewód od podciśnienia przy N75 ( przerwany) przy popularnym trójniku.
Generalnie przy okazji poszukiwania sprawdzone podciśnienia i gruszki od turbin.
Samochód śmiga :)
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Już niebawem kolega gdzieś pożyczył komuś race logic a jak bedzie trwało za długo to jakieś video wrzucę na początek.emay pisze:No to teraz poprosimy 100-200
Teraz jakieś pierdoły będę ogarniał pęknie przednie lewe nadkole itp a z dwójka dzieci w wieku żłobkowo - szkolnym łatwo nie jest z czasem :)
Niezgodę się że brak potencjału.true jiGsaw pisze:Bardzo fajne auto na daily. Szkoda tylko, że ma tak słaby potencjał mocowy, gdyby nie to, pewnie bym poszedł właśnie w RS6 C5.
Samochód ma 2 oblicza albo szybki youngtimer albo samochód do dłubania.
Ja idę w hybrydę tego rozwiązania będę grzebał ale do granicy bezpiecznej dla skrzyni.
Po wymianie skrzyni na manual zaczyna się zabawa - koszt około 10-12 tyś czyli tyle samo co wzmocnienie ATa jak sprzedasz swoją sprawną to z 3000 - 5000 odzyskasz. Sprawa coraz bardziej popularna i kilka takich jeździ w Polsce.
Poziom 700 - 800 km jest spokojnie do osiągnięcia a bywały projekty po 1000KM
Silnik w zasadzie pancerny dół zakuty.
w samochodzie GUMPERT APOLLO jeździł BCY i było 800KM.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Miałem BHF czyli BBK viewtopic.php?t=12361Masta_J pisze:Niestety te mody, o których piszesz to jak z doprowadzaniem 4.2 BBk do serii, worki pieniędzy i teoretycznie możliwe a praktycznie wychodzi jak zwykle.
Żle nie było ale samochód był z pełną historią i serwisowany w ASO co jakby nie patrząc rzadziej stosują kreatywne rozwiązania w samochodach klientów.
Po standardowych modyfikacja bardzo dobrze to jeździło i zaskakiwało właścicieli innych s4.
Jeżeli ktoś kupuje samochód tak zwana okazję to różne są scenariusze, znam osobiście właściciela S4 B6 który wsadził 30 tys i dalej rewelacji niema.
Jedyne słuszne rozwiązanie to kupić zadbany samochód doprowadzić do zdrowej serii i potem modyfikować ale niestety praktyki są czasem inne, kolejność się zmienia a samochodowi wiele brakuje.
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
Nie widziałem tak porobionych RS6, a jak są to pewnie to się nie opłaca i się buli po 200 złotych za koń.
Raz, ze ta skrzynia podobno więcej jak 500 koni (nie wiem ile to momentu będzie, ale pewnie +10% od serii) nie wytrzymuje, dwa, że tam po prostu na nic nie ma miejsca.
W praktyce później okazuje się, że V8 birurbo ma taki potencjał jak V6 biturbo. Wielka szkoda.
No i w takim aucie to już komfort, więc ten automat to zaleta, a manual to już jakiś kompromis się robi.
Raz, ze ta skrzynia podobno więcej jak 500 koni (nie wiem ile to momentu będzie, ale pewnie +10% od serii) nie wytrzymuje, dwa, że tam po prostu na nic nie ma miejsca.
W praktyce później okazuje się, że V8 birurbo ma taki potencjał jak V6 biturbo. Wielka szkoda.

No i w takim aucie to już komfort, więc ten automat to zaleta, a manual to już jakiś kompromis się robi.
Piszę jak jest.