4.0 Tfsi etapy tuningu i możliwości

4.2 V8 / 5.2 V10 / 6.0 W12 / 4.0 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

4.0 Tfsi etapy tuningu i możliwości

Post autor: prnit »

Panowie coś nowszego niż 2,7 :) jakie są etapy modyfikacji 4.0TT?
Mam od kilku tygodni S8 D4 i pytanko co tam można pogrzebać, z tego co już wiem, program i DP i powinno być 650-670KM, co dalej? czy ktoś się już w to bawił? na ile wytrzymuje skrzynia?
Jak wygląda zabawa ze Stage 3 czyli ruszanie turbin? Pewno perun to robi i można atakować 800KM+, czy do tego trzeba jeszcze coś wymieniać? wtryski? pompy do ilu wytrzymują?

pozdrowionka
S8 D4
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

podobno powyżej 750? kolektory wydechowe trzymają, na fb digitune czy froga czytałem
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Jeździłem kiedyś chwilę S8 zrobionym na około 650Km - program, wydech końcowy. Samochód dawał niesamowitą frajdę z jazdy przy zachowaniu cichej limuzyny, która ma pokonywać długie trasy i nie męczyć.

Moim zdaniem szkoda pchać się w tak duże tuningi, bo możesz popsuć to, co w S8 jest najlepsze ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Zrobiłem sobie stage 2 czyli wymiana Downpipe i program w moim S8, wyszło 660KM i 880nM i chyba na razie odpuszczam stage 3 bo nie ma to sensu. 3,4 do 100 wg racelogica, dwie osoby w aucie i 3/4 baku, 7,7 100-200. Auto zapindala niesamowicie :shock: :shock: a jest do tego wygodnym dupowozem.
S8 D4
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Wiem, że nie powinienem o takie rzeczy pytać ale powiedz jakie spalanie ma przy normalnej jeździe w trasie? Pojeździłem z oszczędności troche kompaktem i już tęsknie za przestrzenią i komfortem z jazdy dużych aut
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Trasa 11-15 w zależności czy wolniejsza czy autostrada, miasto 15-20. Piszę tutaj o normalnej jeździe, przy palowaniu nie ma limitów i można bak wyjezdzić w 200km.
S8 D4
RotS4
Posty: 110
Rejestracja: 2017-07-07, 12:09
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Post autor: RotS4 »

interesuje mnie aspekt następujący: spalanie przy 150 km/h ciągłej jazdy autostradowej (jakie obroty na blacie przy najwyższym biegu) oraz poziom hałasu;
podzielisz się wiedzą? :)
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

RotS4 pisze:interesuje mnie aspekt następujący: spalanie przy 150 km/h ciągłej jazdy autostradowej (jakie obroty na blacie przy najwyższym biegu) oraz poziom hałasu;
podzielisz się wiedzą? :)
Przy 150 będzie palić jakieś 12- 13 litrów, obroty pewnie koło 2,5 bo skrzynia ma długi ostatni bieg. Co do hałasu to nie jechałeś nigdy cichszym autem chyba że jezdziłeś jakimś RR, albo śmigałeś Mercami eskami..ogólnie jest mega cisza. Moje auto ma jeszcze system mikrofonów które robią jakiś patent z antyfalą aby było jeszcze cisze. Ogólnie tym autem przy 150kmh to tak jakbyś innym jechał 90-100kmh. Delikatniej jest głośniej po założeniu DP, wcześniej właściwie nie było słychać silnika, teraz mi się bardziej to podoba bo delikatnie słychać V8 ale tak naprawdę delikatnie.
S8 D4
Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

wrzuć film jak to teraz gada i się odpycha :-)
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

S8 D4
Ekonomiczny
Posty: 95
Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
Lokalizacja: Braniewo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Ekonomiczny »

Mam w takim samym kolorze S8 , moce podobne . Aktualnie jestem po dużym przeglądzie , nowy rozrząd , wtryskiwacze ,sprężarki (wg miało luz) usunięcie nagaru z zaworów , masa uszczelek , hamulce ... Zobaczymy jakie moce i czasy wyjdą po korekcie mapy. Przy mocach 700+ trzeba dodatkowe chłodzenie , kolektory wydechowe z tego co mówią na 750 max .
ODPOWIEDZ