Napisałbyś coś więcej? Bo nie mogę wygooglać a jestem ciekaw parametrów- płyn chłodniczy g13 racing
S4 B5 Nogaro blue by emay
Niech zgadnę.... głowice mają lżej ?Miniol pisze:Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Emay.. jaram się Twoim autem a w szczególności tym że z zewnątrz trzyma fason oemowy.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
Podejrzewam że dmucha na zimne co by auto miało lepiej jak On sam
, sam tak mam 


Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Zauważyłem, że tak mocno nie dochodzi do 100 stopni na klimatroniku. Ba temperatura w normalnej jeździe po mieście nie przekracza mi 93 stopni. Dodatkowo mam zamontowany czujnik od T4 co robił, że po zgaszeniu auto było chłodzone przez wiatrak. Wtedy on mi się załączał zawsze gdy jeździłem nawet spokojnie, teraz po spokojnej jeździe się nie włącza.gustav pisze:Niech zgadnę.... głowice mają lżej ?Miniol pisze:Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Emay.. jaram się Twoim autem a w szczególności tym że z zewnątrz trzyma fason oemowy.
[ Dodano: 2020-04-28, 16:24 ]
Te oleje wytrzymują wysokie temperatury, a jak wiadomo w S4 wszystko się gotuje. Bez dodatkowej chłodnicy oleju to było przecież non stop 120 stopni. Myślę, że każda walka o chłodniejszy olej jest przedłużeniem żywotności tego silnika.przemek530d pisze:10w60, aż tak jest karana ?
Też tak zrobiłem z tym czujnikiem w ex czerwonej. Może zrobię tak w obecnej. Dmuchaj dmuchaj a będzie latać aż miło.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
To może ja odpowiem za Emay'a.RRyb pisze:Emay o jakim czujniku od T4 mówisz? Czujnik cieczy, czy jakiś czujnik od wentylatorów?
Temat czujnika jest powiązany z tym wątkiem:
https://www.audiworld.com/forums/s4-rs4 ... d-1530430/
Termo przełącznik odpowiada za uruchomienie obiegu wymuszonego po przekroczeniu 112*c. Obieg studzi głowice i turbosprężarki. Zapodając czujnik od T4 system włącza się po 93*C i w ten sposób działa praktycznie po każdym jeździe włączając układ AFTERRUN.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Żeby to zadziałało to musi być sprawna pompka wymuszonego obiegu. Sorry za offtop.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5