S4 B5 Nogaro blue by emay

Moderatorzy: buba, Mod-Team

vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

- płyn chłodniczy g13 racing
Napisałbyś coś więcej? Bo nie mogę wygooglać a jestem ciekaw parametrów
Miniol
Posty: 95
Rejestracja: 2017-10-24, 10:48
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miniol »

Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Ten g13 "racing" to nic innego jak płyn z aso vw g13
Zimniejszy termostat szybciej się otwiera.
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Miniol pisze:Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Niech zgadnę.... głowice mają lżej ?

Emay.. jaram się Twoim autem a w szczególności tym że z zewnątrz trzyma fason oemowy.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

10w60, aż tak jest karana ?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Podejrzewam że dmucha na zimne co by auto miało lepiej jak On sam :lol: , sam tak mam :oops:
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

gustav pisze:
Miniol pisze:Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Niech zgadnę.... głowice mają lżej ?

Emay.. jaram się Twoim autem a w szczególności tym że z zewnątrz trzyma fason oemowy.
Zauważyłem, że tak mocno nie dochodzi do 100 stopni na klimatroniku. Ba temperatura w normalnej jeździe po mieście nie przekracza mi 93 stopni. Dodatkowo mam zamontowany czujnik od T4 co robił, że po zgaszeniu auto było chłodzone przez wiatrak. Wtedy on mi się załączał zawsze gdy jeździłem nawet spokojnie, teraz po spokojnej jeździe się nie włącza.

[ Dodano: 2020-04-28, 16:24 ]
przemek530d pisze:10w60, aż tak jest karana ?
Te oleje wytrzymują wysokie temperatury, a jak wiadomo w S4 wszystko się gotuje. Bez dodatkowej chłodnicy oleju to było przecież non stop 120 stopni. Myślę, że każda walka o chłodniejszy olej jest przedłużeniem żywotności tego silnika.
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Też tak zrobiłem z tym czujnikiem w ex czerwonej. Może zrobię tak w obecnej. Dmuchaj dmuchaj a będzie latać aż miło.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Emay o jakim czujniku od T4 mówisz? Czujnik cieczy, czy jakiś czujnik od wentylatorów?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

RRyb pisze:Emay o jakim czujniku od T4 mówisz? Czujnik cieczy, czy jakiś czujnik od wentylatorów?
To może ja odpowiem za Emay'a.

Temat czujnika jest powiązany z tym wątkiem:

https://www.audiworld.com/forums/s4-rs4 ... d-1530430/

Termo przełącznik odpowiada za uruchomienie obiegu wymuszonego po przekroczeniu 112*c. Obieg studzi głowice i turbosprężarki. Zapodając czujnik od T4 system włącza się po 93*C i w ten sposób działa praktycznie po każdym jeździe włączając układ AFTERRUN.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Dziękuję! W takim razie wiem co muszę zamówić :mrgreen:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Zgadza się:
021 919 369 - czujnik
N 903 168 02 - O-ring
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Haha.. Ja juz tez ogarniam
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Żeby to zadziałało to musi być sprawna pompka wymuszonego obiegu. Sorry za offtop.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

gustav pisze:włącza się po 93*C i w ten sposób działa praktycznie po każdym jeździe włączając układ AFTERRUN.
IMHO jeszce dość ważne jest to, że szybciej włącza tą pompkę podczas pracy silnika, wymuszając większy przepływ ;-)
Zablokowany