Stroker 2,7L<<<2,9L
do głowic szerokich musisz miec kolektor podrezany poliftowy pozatym na moce które chcesz to bezsens, ewentualnie zregeneruj te co masz jak kompresji nie ma, a jak jest dobra to nie rob nic... ;)luk448 pisze:Od APSa mozesz wrzucic czyli od 2.4 .Wieksze przerobki?Przy tych mochach jakie chcesz osiagnac to niee-poprostu maja byc sprawne,szczelne-oddaj je do kogos ogarnietego znajacego sie na rzeczy
z tego wszystkiego lepiej sobie FMIC zrob
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9😉
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle😉
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma😎





Tam siedzi
Wał ASN / kuta korba / tłoki RS4 i raczej nic więcej bo rozwiertu nie było z tego co pamiętam ,ale czy to ważne
[ D O B R Z A Ń S K I ]
O to to ... 🙂emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9😉
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle😉
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma😎
[ Dodano: 2020-03-04, 13:01 ]
Wszyscy wiedzoo ... to co ja bede sie rozpisywal 😁DobrzanskiS4B5 pisze:emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9😉
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle😉
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma😎![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tam siedzi
Wał ASN / kuta korba / tłoki RS4 i raczej nic więcej bo rozwiertu nie było z tego co pamiętam ,ale czy to ważne
Zrób jak ja zrobiłem żeby nie pchać się aktualnie w wielkie koszty przy K03h a przygotować w miarę silnik na okolice 500 koni. Ja u siebie wsadziłem głowice 2.4 APS, K03H, wtryski 430, pompa została u mnie z S4 B6, DP 3" i fmic. Silnik generuje 392hp i 561nm. Szału nie ma ale mam spokojną głowę, że wymieniam osprzęt i robię 500hp. Wymieniłem wszystkie panewki, napeweczki, uszczeleczki i inne potrzebne pierdoły
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)