Stroker 2,7L<<<2,9L

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Dominik
Posty: 39
Rejestracja: 2011-04-10, 18:17
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dominik »

luk448, czyli pasują p&p czym one się różnią względem 2,7 ? ostrzejszym wałkiem i większymi kanałami ?
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

luk448 pisze:Od APSa mozesz wrzucic czyli od 2.4 .Wieksze przerobki?Przy tych mochach jakie chcesz osiagnac to niee-poprostu maja byc sprawne,szczelne-oddaj je do kogos ogarnietego znajacego sie na rzeczy
do głowic szerokich musisz miec kolektor podrezany poliftowy pozatym na moce które chcesz to bezsens, ewentualnie zregeneruj te co masz jak kompresji nie ma, a jak jest dobra to nie rob nic... ;)

z tego wszystkiego lepiej sobie FMIC zrob
Dominik
Posty: 39
Rejestracja: 2011-04-10, 18:17
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dominik »

imhotet, ok dzięki za pomoc ;-)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Bartek baaaaardzo okroil moj silnik... powiem tak jedynie gdzie prawda to wal a reszta juz inna bajka ...
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Papol pisze:Bartek baaaaardzo okroil moj silnik... powiem tak jedynie gdzie prawda to wal a reszta juz inna bajka ...
Wiec napisz co masz ;)
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9&#128521;
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle&#128521;
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma&#128526;
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9&#128521;
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle&#128521;
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma&#128526;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tam siedzi

Wał ASN / kuta korba / tłoki RS4 i raczej nic więcej bo rozwiertu nie było z tego co pamiętam ,ale czy to ważne
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9&#128521;
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle&#128521;
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma&#128526;
O to to ... &#128578;

[ Dodano: 2020-03-04, 13:01 ]
DobrzanskiS4B5 pisze:
emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9&#128521;
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle&#128521;
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma&#128526;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tam siedzi

Wał ASN / kuta korba / tłoki RS4 i raczej nic więcej bo rozwiertu nie było z tego co pamiętam ,ale czy to ważne
Wszyscy wiedzoo ... to co ja bede sie rozpisywal &#128513;
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Zrób jak ja zrobiłem żeby nie pchać się aktualnie w wielkie koszty przy K03h a przygotować w miarę silnik na okolice 500 koni. Ja u siebie wsadziłem głowice 2.4 APS, K03H, wtryski 430, pompa została u mnie z S4 B6, DP 3" i fmic. Silnik generuje 392hp i 561nm. Szału nie ma ale mam spokojną głowę, że wymieniam osprzęt i robię 500hp. Wymieniłem wszystkie panewki, napeweczki, uszczeleczki i inne potrzebne pierdoły
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ODPOWIEDZ