S4 B5 3.0 RS6+

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Marcin85
Posty: 162
Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Marcin85 »

Recaro jest ciezsze ponad 20kg jeden fotel ,na parze wychodzi okolo 50kg.
Marcin
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Moje S4 B6 z 2.7bit waży z rezerwą w baku 1880
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Miniol
Posty: 95
Rejestracja: 2017-10-24, 10:48
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miniol »

Pare Fotek Auta i z budowy w różnych okresach


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dwa ostatnie zdjęcia pokazują jak auto stoi obecnie, zostało podniesione bo gwint był za bardzo skręcony i nie dało się tym sensownie jeździć :roll:

dla tych co Chcieli kreski
Obrazek
zrobione na tydzień przed pomiarami dragy

Oraz coś dla Funów detailingu, 50/50 z czyszczenia fotela kierowcy
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2020-01-06, 23:52 przez Miniol, łącznie zmieniany 1 raz.
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Papol pisze:
emilzizi pisze:
Papol pisze:MojA 1800 wazy bez kierowcy . Ale wlasnie to naprawiam 😉
Masz progi ołowiem wylane?

Moje A6 sedan 1720kg
Waga uparcie tyle pokazuje... mam ca profesionalne... wygluszenie kable itp.
.
Ale dzis jestem po zakupach i wnetrze bedzie lekkie jak kartka... 🤣
Zdjecia pod koniec stycznia

Papol ;) nie licz na kokosy hehe ... wyciągniesz fotele, kanapę z oparciem :-D wsadzisz rollbar inne kubły i będzie praktycznie to samo
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

Papol Ty za chuja nasz gdzieś skitraną kontrabande😁😆🤣

Mam u siebie w A6 podwójne szyby, Recaro (w A6 jest pełna elektryka)
Rnse, ele reg. Kiere itp...
Ogólnie pełną elektryka dostępna w A6
Łatwiej powiedzieć czego nie ma😁😉
Miniol
Posty: 95
Rejestracja: 2017-10-24, 10:48
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miniol »

Jeszcze takie tam z autorem tego całego zamieszenia 8-)


Obrazek
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

DobrzanskiS4B5 pisze:
Papol pisze:
emilzizi pisze:
Papol pisze:MojA 1800 wazy bez kierowcy . Ale wlasnie to naprawiam 😉
Masz progi ołowiem wylane?

Moje A6 sedan 1720kg
Waga uparcie tyle pokazuje... mam ca profesionalne... wygluszenie kable itp.

Polepisition 7.5 kg wazy szt... rollbar 25 kg

. To jeden ori recaro tyle wazy... a gdzie reszta.. bedzie lzej w uj
.
Ale dzis jestem po zakupach i wnetrze bedzie lekkie jak kartka... 🤣
Zdjecia pod koniec stycznia

Papol ;) nie licz na kokosy hehe ... wyciągniesz fotele, kanapę z oparciem :-D wsadzisz rollbar inne kubły i będzie praktycznie to samo
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

"raptem" 550KM i 7,0s, naprawdę zdrowe konie 👍

swoją drogą wychodzi, że pomiar z vcds całkiem wiarygodny, muszę sprawdzić
yareckiS4
Posty: 86
Rejestracja: 2016-08-28, 20:13
Lokalizacja: stąd
Płeć:
Kontakt:

Post autor: yareckiS4 »

Konie koniami, niuton tam ciągnie furmankę zdrowo.
RotS4
Posty: 110
Rejestracja: 2017-07-07, 12:09
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Post autor: RotS4 »

[ Dodano: 2020-01-07, 09:51 ]
RotS4 pisze:
Kamil_D pisze:
RotS4 pisze:czy możesz pokazać wykres (szczególnie przebieg momentu obr.) z jakiejś prawdziwej hamowni obciążeniowej ? :) wykresy z Dynometu albo Dragy (bez urazy) jest tak miarodajny, jak baśnie braci Grimm. Pozdro 600 :)
RotS4, Rozwiń myśl o dragy, bo chyba nie do końca wiesz o czym piszesz
Rozwijam - miałem na myśli DYNOMET ...a Dragy pojawiło jakos obok przypadkowo, bo zasugerowałem się, że estymuje moc/moment na podstawie przejechanej drogi w czasie, uwzględniając postęp w przyspieszeniu obiektu z wyliczeń z systemu GPS oraz parametru masy, a tego nie robi. Nie znam urządzenia Dragy, znam Racelogic. Tyle w temacie.
Awatar użytkownika
gumin58
Posty: 132
Rejestracja: 2016-08-12, 06:44
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gumin58 »

A ja myślę że te wszystkie urządzenia to jedno... Najlepiej to znaleźć auto z podobną mocą i wtedy sprawdzić ile tych gniadych jest rzeczywiście :D :mrgreen:
Awatar użytkownika
Zawu48
Posty: 95
Rejestracja: 2016-02-10, 21:16
Lokalizacja: De, Z-ów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Zawu48 »

Na fotelu fajny mat Ci wyszedł (efekt bomba :!: ) czego użyłeś do czyszczenia? :)
S4 B5 limo Nogaro Blau 99"
S4 B8 avant Misano Rot 14"
mistrzu.wodzu
Posty: 31
Rejestracja: 2019-01-19, 20:51
Lokalizacja: B-B
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mistrzu.wodzu »

Welding porn.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

U mnie 750 niuta
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

RotS4 pisze:[ Dodano: 2020-01-07, 09:51 ]
RotS4 pisze:
Kamil_D pisze:
RotS4 pisze:czy możesz pokazać wykres (szczególnie przebieg momentu obr.) z jakiejś prawdziwej hamowni obciążeniowej ? :) wykresy z Dynometu albo Dragy (bez urazy) jest tak miarodajny, jak baśnie braci Grimm. Pozdro 600 :)
RotS4, Rozwiń myśl o dragy, bo chyba nie do końca wiesz o czym piszesz
Rozwijam - miałem na myśli DYNOMET ...a Dragy pojawiło jakos obok przypadkowo, bo zasugerowałem się, że estymuje moc/moment na podstawie przejechanej drogi w czasie, uwzględniając postęp w przyspieszeniu obiektu z wyliczeń z systemu GPS oraz parametru masy, a tego nie robi. Nie znam urządzenia Dragy, znam Racelogic. Tyle w temacie.
Dlatego właśnie się zdziwiłem. Dragy to zamiennik racelogica, działanie takie samo + na załączonym obrazku widac pochylenie nawierzchni. Jedyną zmienną może tu być wiatr, ale tak samo jest w racelogicu
Hamownie obciążeniową też możesz ustawić tak by pokazała co sobie życzysz, tak samo jak DYNOMET. Ale jeżeli wartości wpisane są realne to jest bardziej miarodajny jak każda stacjonarna hamownia. Bo mierzysz w warunkach takich jakich auto jezdzi, a nie w pomieszczeniu z wiatrakami lub jak niektórzy robią z dodatkowym chłodzeniem intercoolerów nitrem bądź też lodowatą wodą
ODPOWIEDZ