S4 B5 3.0 RS6+
Pare Fotek Auta i z budowy w różnych okresach












dwa ostatnie zdjęcia pokazują jak auto stoi obecnie, zostało podniesione bo gwint był za bardzo skręcony i nie dało się tym sensownie jeździć
dla tych co Chcieli kreski

zrobione na tydzień przed pomiarami dragy
Oraz coś dla Funów detailingu, 50/50 z czyszczenia fotela kierowcy













dwa ostatnie zdjęcia pokazują jak auto stoi obecnie, zostało podniesione bo gwint był za bardzo skręcony i nie dało się tym sensownie jeździć

dla tych co Chcieli kreski

zrobione na tydzień przed pomiarami dragy
Oraz coś dla Funów detailingu, 50/50 z czyszczenia fotela kierowcy

Ostatnio zmieniony 2020-01-06, 23:52 przez Miniol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Papol pisze:Waga uparcie tyle pokazuje... mam ca profesionalne... wygluszenie kable itp.emilzizi pisze:Masz progi ołowiem wylane?Papol pisze:MojA 1800 wazy bez kierowcy . Ale wlasnie to naprawiam 😉
Moje A6 sedan 1720kg
.
Ale dzis jestem po zakupach i wnetrze bedzie lekkie jak kartka... 🤣
Zdjecia pod koniec stycznia
Papol ;) nie licz na kokosy hehe ... wyciągniesz fotele, kanapę z oparciem

[ D O B R Z A Ń S K I ]
DobrzanskiS4B5 pisze:Papol pisze:Waga uparcie tyle pokazuje... mam ca profesionalne... wygluszenie kable itp.emilzizi pisze:Masz progi ołowiem wylane?Papol pisze:MojA 1800 wazy bez kierowcy . Ale wlasnie to naprawiam 😉
Moje A6 sedan 1720kg
Polepisition 7.5 kg wazy szt... rollbar 25 kg
. To jeden ori recaro tyle wazy... a gdzie reszta.. bedzie lzej w uj
.
Ale dzis jestem po zakupach i wnetrze bedzie lekkie jak kartka... 🤣
Zdjecia pod koniec stycznia
Papol ;) nie licz na kokosy hehe ... wyciągniesz fotele, kanapę z oparciemwsadzisz rollbar inne kubły i będzie praktycznie to samo
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
[ Dodano: 2020-01-07, 09:51 ]
RotS4 pisze:Rozwijam - miałem na myśli DYNOMET ...a Dragy pojawiło jakos obok przypadkowo, bo zasugerowałem się, że estymuje moc/moment na podstawie przejechanej drogi w czasie, uwzględniając postęp w przyspieszeniu obiektu z wyliczeń z systemu GPS oraz parametru masy, a tego nie robi. Nie znam urządzenia Dragy, znam Racelogic. Tyle w temacie.Kamil_D pisze:RotS4, Rozwiń myśl o dragy, bo chyba nie do końca wiesz o czym piszeszRotS4 pisze:czy możesz pokazać wykres (szczególnie przebieg momentu obr.) z jakiejś prawdziwej hamowni obciążeniowej ? :) wykresy z Dynometu albo Dragy (bez urazy) jest tak miarodajny, jak baśnie braci Grimm. Pozdro 600 :)
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 2019-01-19, 20:51
- Lokalizacja: B-B
- Płeć:
- Kontakt:
Dlatego właśnie się zdziwiłem. Dragy to zamiennik racelogica, działanie takie samo + na załączonym obrazku widac pochylenie nawierzchni. Jedyną zmienną może tu być wiatr, ale tak samo jest w racelogicuRotS4 pisze:[ Dodano: 2020-01-07, 09:51 ]RotS4 pisze:Rozwijam - miałem na myśli DYNOMET ...a Dragy pojawiło jakos obok przypadkowo, bo zasugerowałem się, że estymuje moc/moment na podstawie przejechanej drogi w czasie, uwzględniając postęp w przyspieszeniu obiektu z wyliczeń z systemu GPS oraz parametru masy, a tego nie robi. Nie znam urządzenia Dragy, znam Racelogic. Tyle w temacie.Kamil_D pisze:RotS4, Rozwiń myśl o dragy, bo chyba nie do końca wiesz o czym piszeszRotS4 pisze:czy możesz pokazać wykres (szczególnie przebieg momentu obr.) z jakiejś prawdziwej hamowni obciążeniowej ? :) wykresy z Dynometu albo Dragy (bez urazy) jest tak miarodajny, jak baśnie braci Grimm. Pozdro 600 :)
Hamownie obciążeniową też możesz ustawić tak by pokazała co sobie życzysz, tak samo jak DYNOMET. Ale jeżeli wartości wpisane są realne to jest bardziej miarodajny jak każda stacjonarna hamownia. Bo mierzysz w warunkach takich jakich auto jezdzi, a nie w pomieszczeniu z wiatrakami lub jak niektórzy robią z dodatkowym chłodzeniem intercoolerów nitrem bądź też lodowatą wodą