Problem z klapa tył S4 b5
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2018-01-16, 14:39
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Problem z klapa tył S4 b5
Witam mam problem z klapa z tyłu w mojej esie. Problem polega na tym że po zamknięciu samochodu na gumowych switchach jest dalej napięcie i klapę bez problemu można otworzyć. Pozostałe drzwi są zamknięte. Orientowałem się i zamek tu jest elektryczny także mowy o jakiej nieszczelności nie ma. Na komputerze widnieje błąd pompki że chodzi aż do awaryjnego zatrzymania. Tak faktycznie jest bo słychać ja jak chodzi z 15 sek. Ma ktoś pomysł od czego zacząć??
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2018-01-16, 14:39
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
No właśnie patrzylem na wiązkę wygląda na całą. Ten switch od prawej strony mam odpięty bo mi się kabel urwał ale to chyba nie ma znaczenia żadnego najwyżej że się mylę to mnie poprawić. Z lewej normalnie otwiera. Ale jak pompkę podmienienie to nie muszę kodować czy poprostu przełożyć sama pompkę a alektronike zostawić??
Miałem to samo. Pompka chodziła 15 sekund i nie zamykała klapy.
U mnie uszkodzony był pneumatyczny siłownik zamka lewy tylnych drzwi(dziurawy). Po zatkaniu wężyka w drzwiach pompka chodzi 3 sekundy i auto się zamyka.
Jeżeli pompka jest sprawna to szukaj nieszczelności.
Czy wszystkie drzwi oprócz klapy otwierają się?
Może któreś z jakimś opóźnieniem?
Posłuchaj przy zamkach(w środku i na zewnątrz) czy powietrze nie ucieka przy zamknięciu auta.
Jeżeli pompka nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia w układzie pneumatycznym, to "balon" w niej nie przełączy mikrostyku odpowiedzialnego za zakończenie pracy pompki i nie zamknie klapy.
U mnie uszkodzony był pneumatyczny siłownik zamka lewy tylnych drzwi(dziurawy). Po zatkaniu wężyka w drzwiach pompka chodzi 3 sekundy i auto się zamyka.
Jeżeli pompka jest sprawna to szukaj nieszczelności.
Czy wszystkie drzwi oprócz klapy otwierają się?
Może któreś z jakimś opóźnieniem?
Posłuchaj przy zamkach(w środku i na zewnątrz) czy powietrze nie ucieka przy zamknięciu auta.
Jeżeli pompka nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia w układzie pneumatycznym, to "balon" w niej nie przełączy mikrostyku odpowiedzialnego za zakończenie pracy pompki i nie zamknie klapy.
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2018-01-16, 14:39
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Okej jak będzie cieplej troszkę to przysiadem jeszcze do tego tematu. Posłucham przy drzwiach i przede wszystkim dostanę się do pompki. Ona jest po lewej stronie w bagażniku czy prawej?? Druga sprawa jest taka czy mogę jakoś manualnie ten mikrostyk zamiast " pompującego balona" wcisnąć na chwilę i zobaczyć czy klapa zostanie zamknięta tak aby ewentualnie wykluczyć elektronike?? Co do błędów to jest tylko że za długo pompka chodzi. Słyszałem właśnie że te pompki często lubią łapać wilgoć. Wtedy klasyfikuje się do wymiany czy jak??
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2020-01-17, 22:19
- Lokalizacja: Stolica
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2018-01-16, 14:39
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt: