S4 B5 Avant - Eibach Pro-Kit vs MTS Technik B&G Edition
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
S4 B5 Avant - Eibach Pro-Kit vs MTS Technik B&G Edition
Siemka!
Jest dylemat, krótko nakreślę sytuację: S4 B5 Avant, użytkowane na co dzień (chcę zachować znośny komfort), 50/50 (trasa/miasto), raz w tygodniu upałka na spotach.
Padły mi sprężyny, muszę na szybko coś skminić, budżet ograniczony, opcje:
- seryjne amory (wszystkie 75+% sprawności) + nowe sprężyny Eibach Pro-Kit;
- nowy komplet gwintowany MTS Technik Black&Gold Edition;
Co byście wybrali?
Pozdrawiam, Robert
Jest dylemat, krótko nakreślę sytuację: S4 B5 Avant, użytkowane na co dzień (chcę zachować znośny komfort), 50/50 (trasa/miasto), raz w tygodniu upałka na spotach.
Padły mi sprężyny, muszę na szybko coś skminić, budżet ograniczony, opcje:
- seryjne amory (wszystkie 75+% sprawności) + nowe sprężyny Eibach Pro-Kit;
- nowy komplet gwintowany MTS Technik Black&Gold Edition;
Co byście wybrali?
Pozdrawiam, Robert
imho mts i ta-technix to ta sama, słaba półka. Gdzie gwint sluży do 'stania pod marketem', a nie do jazdy.
Także seryjne amory + eibachy, a przyszłosci będziesz mógł przecie wsadzić jakiś bilsteiny czy cokolwiek dusza zapragnie.
PS. która spręzyna ci pękła? Bo seryjne przednie mam z amorami na handel, ale tak to idzie że może rozkompletuje :P Byś sobie wtedy wydatek w czasie odłożył ;d
Także seryjne amory + eibachy, a przyszłosci będziesz mógł przecie wsadzić jakiś bilsteiny czy cokolwiek dusza zapragnie.
PS. która spręzyna ci pękła? Bo seryjne przednie mam z amorami na handel, ale tak to idzie że może rozkompletuje :P Byś sobie wtedy wydatek w czasie odłożył ;d
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Pekła tylna od strony kierowcy :/
Brałem właśnie taką opcję, że potem zarzucę jakieś Koni/Bilstein'a B8, tylko trochę się cykam, że na ori amorach nie równo klapnie, te chujki mają 20 lat (2 amory 75%, 1 79% i 1 85%).
Miałem Eibach'a w A3 8P i ładnie siadło, nie było za nisko, tak w sam raz, tutaj martwi mnie ta różnica w zużyciu amorów :/
Brałem właśnie taką opcję, że potem zarzucę jakieś Koni/Bilstein'a B8, tylko trochę się cykam, że na ori amorach nie równo klapnie, te chujki mają 20 lat (2 amory 75%, 1 79% i 1 85%).
Miałem Eibach'a w A3 8P i ładnie siadło, nie było za nisko, tak w sam raz, tutaj martwi mnie ta różnica w zużyciu amorów :/
Stoję przed takim samym dylematem.
Czyli mogę kupić to i będzie git?
https://sidmotorsport.pl/pl/zawieszenie ... o-kit.html
Obecnie trochę tył mi przysiadł w stosunku do przodu - wina amorów czy sprężyn?
Czyli mogę kupić to i będzie git?
https://sidmotorsport.pl/pl/zawieszenie ... o-kit.html
Obecnie trochę tył mi przysiadł w stosunku do przodu - wina amorów czy sprężyn?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Po prostu "ten typ tak ma" ;)
Paczaj tutaj, wątpię żeby w aucie z tak małym przebiegiem i tak wychuchanym były jakieś problemy z opadniętym zawieszeniem ;)
link
Paczaj tutaj, wątpię żeby w aucie z tak małym przebiegiem i tak wychuchanym były jakieś problemy z opadniętym zawieszeniem ;)
link
Eibach po 2 miesiącach + Bilstein B8
fajnie jeździ, wygląd ujdzie jak już się ułożą, musiałem podnieść z HRów bo mieszkam w Łodzi



dla porównania
H&R + stock amortyzatory
tak sobie jeździ, fajnie wygląda

JBC mam do sprzedania komplet sprężyn seria, ewentualnie amorki seria też (sprawne 90%), leżą sobie i czekają. Jak coś to PW.
fajnie jeździ, wygląd ujdzie jak już się ułożą, musiałem podnieść z HRów bo mieszkam w Łodzi



dla porównania
H&R + stock amortyzatory
tak sobie jeździ, fajnie wygląda

JBC mam do sprzedania komplet sprężyn seria, ewentualnie amorki seria też (sprawne 90%), leżą sobie i czekają. Jak coś to PW.