S4 B5 Avant - Eibach Pro-Kit vs MTS Technik B&G Edition

Moderatorzy: buba, Mod-Team

RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

S4 B5 Avant - Eibach Pro-Kit vs MTS Technik B&G Edition

Post autor: RobertZ1993 »

Siemka!

Jest dylemat, krótko nakreślę sytuację: S4 B5 Avant, użytkowane na co dzień (chcę zachować znośny komfort), 50/50 (trasa/miasto), raz w tygodniu upałka na spotach.
Padły mi sprężyny, muszę na szybko coś skminić, budżet ograniczony, opcje:

- seryjne amory (wszystkie 75+% sprawności) + nowe sprężyny Eibach Pro-Kit;
- nowy komplet gwintowany MTS Technik Black&Gold Edition;

Co byście wybrali?

Pozdrawiam, Robert
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

imho mts i ta-technix to ta sama, słaba półka. Gdzie gwint sluży do 'stania pod marketem', a nie do jazdy.

Także seryjne amory + eibachy, a przyszłosci będziesz mógł przecie wsadzić jakiś bilsteiny czy cokolwiek dusza zapragnie.

PS. która spręzyna ci pękła? Bo seryjne przednie mam z amorami na handel, ale tak to idzie że może rozkompletuje :P Byś sobie wtedy wydatek w czasie odłożył ;d
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

Pekła tylna od strony kierowcy :/

Brałem właśnie taką opcję, że potem zarzucę jakieś Koni/Bilstein'a B8, tylko trochę się cykam, że na ori amorach nie równo klapnie, te chujki mają 20 lat (2 amory 75%, 1 79% i 1 85%).

Miałem Eibach'a w A3 8P i ładnie siadło, nie było za nisko, tak w sam raz, tutaj martwi mnie ta różnica w zużyciu amorów :/
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

Stoję przed takim samym dylematem.
Czyli mogę kupić to i będzie git?
https://sidmotorsport.pl/pl/zawieszenie ... o-kit.html

Obecnie trochę tył mi przysiadł w stosunku do przodu - wina amorów czy sprężyn?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

Tyłek zawsze stoi trochę niżej niż przód ;)
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

Czemu?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

Po prostu "ten typ tak ma" ;)

Paczaj tutaj, wątpię żeby w aucie z tak małym przebiegiem i tak wychuchanym były jakieś problemy z opadniętym zawieszeniem ;)

link
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

To jest prawda tył niżej stoi niż przód. Też tak mam ustawione.
Tobi
Posty: 35
Rejestracja: 2019-01-09, 15:22
Lokalizacja: Jarocin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Tobi »

Mam wyjete ze swojej, ale sedan ori zawieszenie ( chyba ) moge zobaczyc w domu co to dokladnie i oddam za smieszną cene, bo zawala mi garaż.
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

czy ja wiem, czy to norma?
Jest to częste, ale nie wiem czym spowodowane.
Na fejsie wrzucali fotki z kompletu eibach+bilstein b8 i auta stały równo


A4 w ośce też często siedzi tyłkiem, ale tam jest taka mnogość sprężyn i amorów do róznych obciążeń, że sporo ludzi ma źle to dobrane.
Awatar użytkownika
hara
Posty: 20
Rejestracja: 2016-01-26, 21:31
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: hara »

Eibach po 2 miesiącach + Bilstein B8
fajnie jeździ, wygląd ujdzie jak już się ułożą, musiałem podnieść z HRów bo mieszkam w Łodzi
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dla porównania
H&R + stock amortyzatory
tak sobie jeździ, fajnie wygląda
Obrazek

JBC mam do sprzedania komplet sprężyn seria, ewentualnie amorki seria też (sprawne 90%), leżą sobie i czekają. Jak coś to PW.
ODPOWIEDZ