Od niedawna zacząłem swoją zabawę z Audi S4 B5. Stwierdziłem, że jedną z pierwszych modyfikacji będzie instalacja LPG.

Korzystając z możliwości udokumentowania procesu montażu, postaram się pomóc osobą zakładającym podtlenek w przyszłości. Chętnie również posłucham rad i uwag innych użytkowników. Z góry pragnę zaznaczyć, jestem początkującym forumowiczem, a to jest mój pierwszy post (nie licząc przywitania)

Może zacznijmy od pacjenta:
Jest nim Audi S4 B5, 2001 rok, program Sportec'a (teoretycznie) 320km i 500nm.
1.Elektronika jaką wybrałem (po dłuższym namyśle) to KME Nevo PRO 6cyl.
Aby uniknąć kabloteki, powpinaliśmy się na wiązce zaraz za komputerem.
Wizja na puszkę z elektroniką LPG na tę chwile jest tutaj, czyli pod kolumną kierowniczą.
Tam również ma być wtyczka od interfejsu.
Tutaj wiązka w stronę reduktorów, które omówię za chwilę. (czerwony kabel to stały + do skrzynki w bagażniku

A oto jedyne kable wystające do komory silnika. (wtryskiwacze i MAP sensor (?))
2.Reduktory/parowniki, mają być dwa. Czerwone STAG R01, do 250km jeden. Takie mamy sprawdzone, nie wychładzają się. Zobaczymy jak się sprawdzą w praktyce

Jeśli chodzi o miejsce montażu, po lekkich przeróbkach (plastiki) jest to podszybie.
A tak została podpięta do nich woda.
3.Butla gazowa 56l w miejsce koła zapasowego.
Wlew pod klapką.
A węże gazowe puszczone na przód obok hamulcowych.
4.Wtryskiwacze gazowe, Barracuda 130.
Na ten moment tak to wygląda, resztę prac będę wrzucał na bieżąco
