Turbo do Porsche Cayman 987

Moderatorzy: buba, Mod-Team

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Turbo do Porsche Cayman 987

Post autor: prnit »

Hejka, mam takie cudo silnik 2,7, amerykanie montują do tego turba i podobno jeżdżą. Seryjnie jest 2,7 i 245KM, chciałbym dodać ok 100KM. Znacie jakąś firmę która by się tego podjęła żeby w zimie trochę pogrzebać. Podobno z elektroniką nie ma problemu i stroi się na seryjnym kompie. Orurowanie, turbina, wydech, intercooler, strojenie. Jakieś pomysły?
S8 D4
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Sportmile.
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Sportmile krzyknie więcej niż warte jest to auto...ich ceny już dawno przekroczyły poziom absurdu min. dlatego że obslugują klientów ze wschodu...
S8 D4
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Byles?Pytales?Powiem Ci ze kiedy robili moje auto bylem mega zaskoczony cena .SERIO.Inny znany tuner jak mi pierdolnal cena to z butow wyskoczylem jak poparzony :mrgreen:
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

kiedyś byłem w innej sprawie i wyskoczyłem z butów..ale ok, podjadę i się zapytam..moze cos sie zmieniło.
S8 D4
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Daj znać czy się coś zmieniło :-)
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Nie wiem ale ja na serio byłem mile zaskoczony cena. Jedyne co wkurwia u Adama to terminy. Jak dentysta na NFZ :mrgreen:
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Zima jest długa także terminy nie przerażają :lol: napisałem też do gekon garage i czekam na info..jakbyscie mieli jeszcze jakies firmy to też z chęcią się do nich odezwę.

btw taki kit w USA tak wygląda i tyle kosztuje...na jednak w te bajery z usa nie wierze i wolałbym zeby to tutaj na miejscu zrobić w PL
https://www.tpcracing.com/product/987-1-cayman-boxter-turbo-kits/
S8 D4
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Nie wierz we wszystko co piszą judeusa... oni maja swój stan umysłu, niewiele lepszy, a wrecz gorszy niż ruskie.... do tego auta co posiadzasz, jakis wydech, sofcik na wolnossaku, ZAWIAS, dobra opona, wsio.... szkoda kasy na rzeźby, co innego jak auto jest turbo oem to wtedy plug and play jakies TTE czy cos, a tak to... :-/ te podstawowe mody co wymieniłem i na tor wbijasz i lecisz :)
Ostatnio zmieniony 2019-09-02, 09:23 przez Rafal84, łącznie zmieniany 1 raz.
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

ja nie smigam tym autem po torze, to jest taka zabawka do jazdy na jakis czas i mocy tam brakuje, zadne wydechy, ecu zmiany czy inne pierdoły które kosztują pierdylion $ a dają po kilkanaście koni..to jest wolnossak i ja się nie bawie w takie zabawy. Chce turbo tam dołożyć i tyle...miałem już auto kiedyś kiedyś z dokładanym turbo :lol: :lol: chyba jako jeden z pierwszych w PL robiony escort 1,6 u Pana Grabowskiego, miał wybuchnąć po tygodniu według znawców z internetu a jezdziłem nim chyba ze dwa lata i jakoś nie chciał wybuchnąć a zapierdala*@* na te czasy jak zły, oczywiscie z zestawem turbo nikt go nie chciał kupić także trzeba było wszystko wyjąć i sprzedać jako serie. Także ja się turbo dołożonego nie boje, jak coś pierdyknie to pierdyknie, nie jestem też debilem który po odebraniu uturbionego auta jedzie na autostrade i popindala nim 280 przez godzinę bo najcześciej właśnie takie auta najszybciej wybuchają. Także decyzja jest taka że chce turbo i tylko turbo.
S8 D4
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

Tak dobrze go kupiłeś, że nie bardziej opłaca się sprzedać i kupic wersji ze znanym nam przedrostkiem "S" i przy takim grzebać? Poza tym cayman/boxter S to nie tylko więcej kuniów.
Ten zestaw jest niby na 460 ps, ale jak przez mgle kojarzę że te silniki nie lubią znaczących przyrostów mocy. Jak ktoś tam chce pójść bardziej na grubo to swap z 911.
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Nie ma tych różnic tak bardzo dużo, wiekszy silnik o 50KM, większe heble.
Nie wiem czy w zawieszeniu coś jest tez zmienione w moim 2,7 i tak jest tak twardo że plomby wypadają a jest tam pełna seria.
Hamulce już zmieniam na nawet większe niż w wersji S. Co do tego większego silnika to ma on 50KM więcej a mnie to nie interesuje...minimalny przyrost jaki chce to 100KM. Jak będzie mało to silnik pójdzie do zakucia i dmuchnie się pod 500.
Żadne swapów nie chce, o dziwo silnik 2,7 jest mniej problematyczny od 3,2.
S8 D4
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

Masz jakieś fotki? 😀
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

tu jak go kupiłem i był jeszcze nie przełożony angol, teraz już jest przełożony tylko tapicerka nowa cała jest uszyta i obecnie wymieniana. Jak skończą to wrzucę po robocie.
Obrazek
S8 D4
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jak będziesz sprzedawał to dawaj znać utaj na forum
ODPOWIEDZ