Turbo do Porsche Cayman 987
Turbo do Porsche Cayman 987
Hejka, mam takie cudo silnik 2,7, amerykanie montują do tego turba i podobno jeżdżą. Seryjnie jest 2,7 i 245KM, chciałbym dodać ok 100KM. Znacie jakąś firmę która by się tego podjęła żeby w zimie trochę pogrzebać. Podobno z elektroniką nie ma problemu i stroi się na seryjnym kompie. Orurowanie, turbina, wydech, intercooler, strojenie. Jakieś pomysły?
S8 D4
Zima jest długa także terminy nie przerażają
napisałem też do gekon garage i czekam na info..jakbyscie mieli jeszcze jakies firmy to też z chęcią się do nich odezwę.
btw taki kit w USA tak wygląda i tyle kosztuje...na jednak w te bajery z usa nie wierze i wolałbym zeby to tutaj na miejscu zrobić w PL
https://www.tpcracing.com/product/987-1-cayman-boxter-turbo-kits/

btw taki kit w USA tak wygląda i tyle kosztuje...na jednak w te bajery z usa nie wierze i wolałbym zeby to tutaj na miejscu zrobić w PL
https://www.tpcracing.com/product/987-1-cayman-boxter-turbo-kits/
S8 D4
Nie wierz we wszystko co piszą judeusa... oni maja swój stan umysłu, niewiele lepszy, a wrecz gorszy niż ruskie.... do tego auta co posiadzasz, jakis wydech, sofcik na wolnossaku, ZAWIAS, dobra opona, wsio.... szkoda kasy na rzeźby, co innego jak auto jest turbo oem to wtedy plug and play jakies TTE czy cos, a tak to...
te podstawowe mody co wymieniłem i na tor wbijasz i lecisz :)

Ostatnio zmieniony 2019-09-02, 09:23 przez Rafal84, łącznie zmieniany 1 raz.
ja nie smigam tym autem po torze, to jest taka zabawka do jazdy na jakis czas i mocy tam brakuje, zadne wydechy, ecu zmiany czy inne pierdoły które kosztują pierdylion $ a dają po kilkanaście koni..to jest wolnossak i ja się nie bawie w takie zabawy. Chce turbo tam dołożyć i tyle...miałem już auto kiedyś kiedyś z dokładanym turbo
chyba jako jeden z pierwszych w PL robiony escort 1,6 u Pana Grabowskiego, miał wybuchnąć po tygodniu według znawców z internetu a jezdziłem nim chyba ze dwa lata i jakoś nie chciał wybuchnąć a zapierdala*@* na te czasy jak zły, oczywiscie z zestawem turbo nikt go nie chciał kupić także trzeba było wszystko wyjąć i sprzedać jako serie. Także ja się turbo dołożonego nie boje, jak coś pierdyknie to pierdyknie, nie jestem też debilem który po odebraniu uturbionego auta jedzie na autostrade i popindala nim 280 przez godzinę bo najcześciej właśnie takie auta najszybciej wybuchają. Także decyzja jest taka że chce turbo i tylko turbo.


S8 D4
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Tak dobrze go kupiłeś, że nie bardziej opłaca się sprzedać i kupic wersji ze znanym nam przedrostkiem "S" i przy takim grzebać? Poza tym cayman/boxter S to nie tylko więcej kuniów.
Ten zestaw jest niby na 460 ps, ale jak przez mgle kojarzę że te silniki nie lubią znaczących przyrostów mocy. Jak ktoś tam chce pójść bardziej na grubo to swap z 911.
Ten zestaw jest niby na 460 ps, ale jak przez mgle kojarzę że te silniki nie lubią znaczących przyrostów mocy. Jak ktoś tam chce pójść bardziej na grubo to swap z 911.
Nie ma tych różnic tak bardzo dużo, wiekszy silnik o 50KM, większe heble.
Nie wiem czy w zawieszeniu coś jest tez zmienione w moim 2,7 i tak jest tak twardo że plomby wypadają a jest tam pełna seria.
Hamulce już zmieniam na nawet większe niż w wersji S. Co do tego większego silnika to ma on 50KM więcej a mnie to nie interesuje...minimalny przyrost jaki chce to 100KM. Jak będzie mało to silnik pójdzie do zakucia i dmuchnie się pod 500.
Żadne swapów nie chce, o dziwo silnik 2,7 jest mniej problematyczny od 3,2.
Nie wiem czy w zawieszeniu coś jest tez zmienione w moim 2,7 i tak jest tak twardo że plomby wypadają a jest tam pełna seria.
Hamulce już zmieniam na nawet większe niż w wersji S. Co do tego większego silnika to ma on 50KM więcej a mnie to nie interesuje...minimalny przyrost jaki chce to 100KM. Jak będzie mało to silnik pójdzie do zakucia i dmuchnie się pod 500.
Żadne swapów nie chce, o dziwo silnik 2,7 jest mniej problematyczny od 3,2.
S8 D4
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt: