Pomocy, olej z turbo od strony gorącej
Pomocy, olej z turbo od strony gorącej
Witam, mam taki problem, kupiłem s4 z padniętymi i turbinami, puszczaly olej, tak wiec silnik out turbo do regeneracji, wszystko poskladane motor w aucie i próba, na moje szczęście nie założyłem dp i motor popracowal może z 3min na wolnych obrotach, zgasilem patrzę a z turbiny kąpie olej, dosłownie wyleciało może z 100ml, co mogłem skopac, luzu na wirniku brak, moim zdaniem żeby taka ilość leciała z wirnika w cześć gorąca to musiał by być ogromny luz choć mogę się mylić, wszystkie przewody wyczyscilem ale zapomniałem o jednym, spływ oleju, może być tak że jest nie drozny i olej wycislo?? Pozdrawiam i dziękuję za każdy post
Gdzie ma być ten rezystorek? Na zasilaniu oleju turbo nie powinno być jakiegoś zaworka redukcyjnego ciśnienie? W 1.8t coś takiego miałem, a ja czy da radę bez większego problemu wyciągnąć splyw oleju na aucie? Od strony pasażera?? Dodam że obie turbiny kręciły się z takim samym oporem a po odpaleniu od pasazera na wolnych sporo wolniej się kręci wirnik jakby miał większy opór, może faktycznie ciśnienie oleju niema gdzie ujść i robi ten opór??atom1 pisze:moze tak sie stać, kiedys kolega tak sobie zmienial turbo i zapomnial zrobic otwor w uszczelce splywu bo akurat nie kupil :))) efekt byl dokladnie taki sam
choc moze byc i zla regeneracja,brak restryktora przed turbo
[ Dodano: 2019-07-16, 18:38 ]
A i możliwe że jest tylko pełno oleju od strony gorącej? Od przodu i na wylocie ani grama oleju, w dodatku przy kolektorze wydechowy widzę zapocenie, może coś z głowica pasażera?? Czy raczej napewno turbo?
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 2013-06-01, 17:04
- Lokalizacja: Bieruń
- Płeć:
- Kontakt:
Może spod którejś uszczelki miedzianej z dopływu oleju masz wyciek jak jest ciśnienie. Wystarczy, że uszczelka jest krzywo, albo uległa uszkodzeniu przy dokręcaniu. Różne są opcje. Na Twoim miejscu bym spróbował wszystko umyć, odpalić auto i zobaczyć dokładnie gdzie jest wyciek a nie szukać na ślepo.
yhy, a co tam zalejesz strzykawka? w gwarancji to sa takie durnoty popisane ze i tak ci nie uznaja i tak, ze nowy olej filtr, nowe przewody doprowadzajace olej, wyplukana miska i ssak bla bla
albo np regeneracja maglownicy gdzie nie wlozysz magla bez wyciagniecia drazkow a tam napisane ze absolutnie nie mozna zrywac plomb z oslon na drazki wtf?!
wiadomo im wiecej z tych rzeczy sie zrobi tym lepiej, ale nie zawsze sie da
albo np regeneracja maglownicy gdzie nie wlozysz magla bez wyciagniecia drazkow a tam napisane ze absolutnie nie mozna zrywac plomb z oslon na drazki wtf?!
wiadomo im wiecej z tych rzeczy sie zrobi tym lepiej, ale nie zawsze sie da