Polecane warsztaty do obsługi i napraw Audi S / RS-ek

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jak masz 10 tyś to sprzedaj i kup coś z 1.8 T
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

emay pisze:Jak masz 10 tyś to sprzedaj i kup coś z 1.8 T
Taka opcja odpada wogole - siekierki na kijek zamieniac nie bede... Jesli opcja pozbycia sie Ski wejdzie w gre to zapewne pozegnam sie z marka Audi i bede szukal czegos nowszego rocznikowo - tylko nie mam narazie pojecia co by mnie zadowolilo...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

10tysi to wyjdzie sam rozrząd pewnie a gdzie reszta jak tu kompresji nie ma :roll:
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

10 tys?Kolego przykro to mowic ale starczy Ci to na kpl silnik i zapewne oplacenie tunera ktory Ci to zrobi.A gdzie rewizja silnika ktory kupisz?A gdzie skrzynia,dyfer,poloski,pedaly ?A gdzie regeneracje turbin badz hybrydy od razu?Przeciez jakies graty bedziesz musial wymienic na nowe.Od razu regeneracja alternatora,rozrusznika,IC ,DP a gdzie strojenie?Smiem twierdzic ze 20 kola by to jakos kosztowalo.Swap plus jakas tam moc-ok 360-380 PS
A watki z kolega RRybem pomyliles-on nie szedl az w takie moce i po swapie ma 400PS:
silnik po kpl rewizji-pierscienie panewki,rozrzad,masa uszczelek itp
glowice po kpl remocnie z 2.4
turbo hybrydy
IC centralny
wtryski 440
skrzynia DQT
dyfer CUB
inny wal
wydech inny
inne DP
i pare pierdół jeszcze
I dodaj jeszcze c zas bo nikt Ci tego w weekend nie zrobi

Wiecej nie pamietam ale ZAWSZE COS WYJDZIE ZEBYS WPIERDOLIŁ $$$
Buda b6 przesiaknie BBK i ten kurva motor bedzie powracal jak jebana zjawa podczas swapa
Az kurva egzorcyste trzeba.Dopiero szaman-stroiciel go wygoni :mrgreen:
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

luk448 pisze:
Toz to wlasnie pytalem jaki jest to zakres finansowy przy zalozeniu kup motor i przeloz :mrgreen:

Nie jestem laikiem motoryzacyjnym - jakbym mial tylko gdzie wytargac ten cholerny silnik to sam bym to robil... swapa albo remont. Tyle ze to wielkie bydle w garazu gdzie ledwo przez brame wjezdza nie ma opcji zebym wyciagnal... Pomijam juz kwestie ze nie mam czasu na takie robty teraz...

Wiec glowne pytanie bylo o warsztaty w malopolsce lub okolicach znajace dobrze temat remontu lub swapa :-D a wynikla z tego niezla dyskusja....

Chyba gdzies powinno sie taki watek przykleic - pt. Zjebal sie BBK czy warto remontowac :)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Bastek333, nie ma co przyklejac takiego watku bo kazdy to juz wie jak sie spierdoli BBK co trzeba z nim zrobic :mrgreen: Sa 4 opcje:
1.sprzedaz
2.Swap
3 Do filmu -na wybuch
4.przodem do Wisly
W Malopolsce to nie wiem ale wiem ze NOSB zrobi Ci takiego swapa i chyba Genowefa garage tez robia
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Jeszcze Czorny to zrobi. Ja swoje B6 uwolniłem od tego zjeb* BBK praktycznie zaraz po zakupie. Nosba to nie masz co pytać o swap bo mój był jednym z ostatnich które chciał robić ale to tylko dlatego że chyba mnie lubi :mrgreen: . Uwierz mi, że 2.7 wygląda dużo lepiej w B6 niż bbk. Co do kosztów to dużo zależy od Twojej fantazji. Ja miałem tylko zmienić głowice na te z 2.4 a tak naprawdę oprócz dotykania wału zrobiłem kpl remont. Tak naprawdę możesz kupić silnik, wymienić rozrząd i oddać na swap. Koszty które napewno dojdą to przerobić wydech tak, żeby pasował do turbo, icki możesz zostawić seryjne, musisz kupić półośki, wał i dyfer ale tutaj to nie będą duże kwoty. Chyba, że masz manual to chyba pasuje skrzynia. Myślę, że 15k powinno wystarczyć jak Cię fantazja nie poniesie. Pamiętaj, że BBK możesz sprzedać. Mi się udało zrobić to za jakieś 4,5k bo nie zależało mi na sianie z tego. Po prostu był to dla mnie zbędny mebel
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ostanio robilem swapa z BBK na starsze 4.2 ANK jak ktos lubi V8 a takto mozna tam wlozyc wsyzstko.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

kurpiu, a 2JZ też?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Wszsytko sie da kwestia wyobrazni i kasy.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

kurpiu pisze:Ostanio robilem swapa z BBK na starsze 4.2 ANK jak ktos lubi V8 a takto mozna tam wlozyc wsyzstko.
Mam skrzynie manualna - duzo jest przerabiania ? i jak z kompem ?

Moglbym prosic o liste rzeczy ktore trzeba przy takiej podmiance zrobic ?
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

w łodzi i okolicy jest jakiś zwykły warsztat do którego nie strach oddać auto? rozrząd itp.

Wiem, że jest kolega Kurpiu, ale zakładam, że ma sporo roboty :)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A Comsport w Łodzi?
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

luk448 pisze:A Comsport w Łodzi?
wydaje mnie sie, że (bardzo) drogo. ale raczej z uwagi ze nie robią mechaniki per se, tylko mody.
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

a co potrzebujesz zrobic??, jakies grube roboty?rwanie motoru itd czy bardziej serwisowe??
ODPOWIEDZ