Polecane warsztaty do obsługi i napraw Audi S / RS-ek
Taka opcja odpada wogole - siekierki na kijek zamieniac nie bede... Jesli opcja pozbycia sie Ski wejdzie w gre to zapewne pozegnam sie z marka Audi i bede szukal czegos nowszego rocznikowo - tylko nie mam narazie pojecia co by mnie zadowolilo...emay pisze:Jak masz 10 tyś to sprzedaj i kup coś z 1.8 T
10 tys?Kolego przykro to mowic ale starczy Ci to na kpl silnik i zapewne oplacenie tunera ktory Ci to zrobi.A gdzie rewizja silnika ktory kupisz?A gdzie skrzynia,dyfer,poloski,pedaly ?A gdzie regeneracje turbin badz hybrydy od razu?Przeciez jakies graty bedziesz musial wymienic na nowe.Od razu regeneracja alternatora,rozrusznika,IC ,DP a gdzie strojenie?Smiem twierdzic ze 20 kola by to jakos kosztowalo.Swap plus jakas tam moc-ok 360-380 PS
A watki z kolega RRybem pomyliles-on nie szedl az w takie moce i po swapie ma 400PS:
silnik po kpl rewizji-pierscienie panewki,rozrzad,masa uszczelek itp
glowice po kpl remocnie z 2.4
turbo hybrydy
IC centralny
wtryski 440
skrzynia DQT
dyfer CUB
inny wal
wydech inny
inne DP
i pare pierdół jeszcze
I dodaj jeszcze c zas bo nikt Ci tego w weekend nie zrobi
Wiecej nie pamietam ale ZAWSZE COS WYJDZIE ZEBYS WPIERDOLIŁ $$$
Buda b6 przesiaknie BBK i ten kurva motor bedzie powracal jak jebana zjawa podczas swapa
Az kurva egzorcyste trzeba.Dopiero szaman-stroiciel go wygoni
A watki z kolega RRybem pomyliles-on nie szedl az w takie moce i po swapie ma 400PS:
silnik po kpl rewizji-pierscienie panewki,rozrzad,masa uszczelek itp
glowice po kpl remocnie z 2.4
turbo hybrydy
IC centralny
wtryski 440
skrzynia DQT
dyfer CUB
inny wal
wydech inny
inne DP
i pare pierdół jeszcze
I dodaj jeszcze c zas bo nikt Ci tego w weekend nie zrobi
Wiecej nie pamietam ale ZAWSZE COS WYJDZIE ZEBYS WPIERDOLIŁ $$$
Buda b6 przesiaknie BBK i ten kurva motor bedzie powracal jak jebana zjawa podczas swapa
Az kurva egzorcyste trzeba.Dopiero szaman-stroiciel go wygoni

Toz to wlasnie pytalem jaki jest to zakres finansowy przy zalozeniu kup motor i przelozluk448 pisze:

Nie jestem laikiem motoryzacyjnym - jakbym mial tylko gdzie wytargac ten cholerny silnik to sam bym to robil... swapa albo remont. Tyle ze to wielkie bydle w garazu gdzie ledwo przez brame wjezdza nie ma opcji zebym wyciagnal... Pomijam juz kwestie ze nie mam czasu na takie robty teraz...
Wiec glowne pytanie bylo o warsztaty w malopolsce lub okolicach znajace dobrze temat remontu lub swapa

Chyba gdzies powinno sie taki watek przykleic - pt. Zjebal sie BBK czy warto remontowac :)
Jeszcze Czorny to zrobi. Ja swoje B6 uwolniłem od tego zjeb* BBK praktycznie zaraz po zakupie. Nosba to nie masz co pytać o swap bo mój był jednym z ostatnich które chciał robić ale to tylko dlatego że chyba mnie lubi
. Uwierz mi, że 2.7 wygląda dużo lepiej w B6 niż bbk. Co do kosztów to dużo zależy od Twojej fantazji. Ja miałem tylko zmienić głowice na te z 2.4 a tak naprawdę oprócz dotykania wału zrobiłem kpl remont. Tak naprawdę możesz kupić silnik, wymienić rozrząd i oddać na swap. Koszty które napewno dojdą to przerobić wydech tak, żeby pasował do turbo, icki możesz zostawić seryjne, musisz kupić półośki, wał i dyfer ale tutaj to nie będą duże kwoty. Chyba, że masz manual to chyba pasuje skrzynia. Myślę, że 15k powinno wystarczyć jak Cię fantazja nie poniesie. Pamiętaj, że BBK możesz sprzedać. Mi się udało zrobić to za jakieś 4,5k bo nie zależało mi na sianie z tego. Po prostu był to dla mnie zbędny mebel

Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt: