3 dziwne objawy po rozgrzaniu sie silnika 2.7bt

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

vegetagt pisze:
vegetagt pisze:Zobaczymy w to lato :)

Nowe wisko wyje, ale i tak temperatura na włączonej klimie potrafi dobić do 100 stopni na zegarach, do przekłada się na 110 wg ecu.
Także ten, ciekawe czy chłodnica już przytkana, czy może kwestia zdemontowanego 3ciego wentylatora (z powodu fmica).
Czy posiadasz dodatkową chłodnicę oleju?
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

nie mam.

Natomiast jak wyłączam klime i otwieram maskę, to temperatura jest ładnie zbijana do licznikowych 90 stopni. Więcej eksperymentów na razie nie robiłem ;)
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

emay pisze:
vegetagt pisze:
vegetagt pisze:Zobaczymy w to lato :)

Nowe wisko wyje, ale i tak temperatura na włączonej klimie potrafi dobić do 100 stopni na zegarach, do przekłada się na 110 wg ecu.
Także ten, ciekawe czy chłodnica już przytkana, czy może kwestia zdemontowanego 3ciego wentylatora (z powodu fmica).
Czy posiadasz dodatkową chłodnicę oleju?
Ja nie mam jeszcze dodatkowej chłodnicy oleju, a temperatura płynu trzyma idealnie pion. Mam za to nową chłodnice płynu i to może tu leży problem w odchyleniach wskaźnika u kolegi.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

tasior87 pisze:
emay pisze:
vegetagt pisze:
vegetagt pisze:Zobaczymy w to lato :)

Nowe wisko wyje, ale i tak temperatura na włączonej klimie potrafi dobić do 100 stopni na zegarach, do przekłada się na 110 wg ecu.
Także ten, ciekawe czy chłodnica już przytkana, czy może kwestia zdemontowanego 3ciego wentylatora (z powodu fmica).
Czy posiadasz dodatkową chłodnicę oleju?
Ja nie mam jeszcze dodatkowej chłodnicy oleju, a temperatura płynu trzyma idealnie pion. Mam za to nową chłodnice płynu i to może tu leży problem w odchyleniach wskaźnika u kolegi.
A masz 3 wiatrak zamiast FMIC?
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

emay pisze:
tasior87 pisze:
emay pisze:
vegetagt pisze:
vegetagt pisze:Zobaczymy w to lato :)

Nowe wisko wyje, ale i tak temperatura na włączonej klimie potrafi dobić do 100 stopni na zegarach, do przekłada się na 110 wg ecu.
Także ten, ciekawe czy chłodnica już przytkana, czy może kwestia zdemontowanego 3ciego wentylatora (z powodu fmica).
Czy posiadasz dodatkową chłodnicę oleju?
Ja nie mam jeszcze dodatkowej chłodnicy oleju, a temperatura płynu trzyma idealnie pion. Mam za to nową chłodnice płynu i to może tu leży problem w odchyleniach wskaźnika u kolegi.
A masz 3 wiatrak zamiast FMIC?
A no mam :)
Swoją drogą tak jak mówisz chłodnica oleju też tu dużo da.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Chłodnica nowa ( najlepiej oem ) znacznie lepiej chłodzi silnik. Stare są przytkane wewnątrz przez starzenie się płynu a zewnętrznie patynieje i też to wpływa negatywnie na oddawanie ciepła. Wymiana org wisko na elektryka to wg. mnie druciarstwo i zbędne obciążanie słabego alternatora w 2.7.
ODPOWIEDZ