na dobry upał w mieście to i FMIC nie pomoże... więc ja bym go pakował nawet do 300+ :)quadysz pisze:jak komus starczy 300+ to mozna rzezbic, po co podcinac przednia belke i pchac sie w koszty
aaale, komu na dluzsza mete starcza 300+ ? :)
3 dziwne objawy po rozgrzaniu sie silnika 2.7bt
w sensie FMIC chłodzi Ci nawet blok silnika w takie upały? :DPapol pisze:Latalem w te upaly juz z centralnym i powiem ze jest naprawde efekt... auto smigalo swierzo... zadnych spadkow cczy puchniecia... nawet po otwarciu silnika juz nie bylo czuc tego udezenia ciepla ... swoje tez robi chlodnica oleju....
kaman, piszesz deliaktnie mówiąc... bajki ;)
auto jedzie lepiej, ale tylko dzięki temu, że silnik dostaje lepiej schłodzone powietrze, termika samego silnika, czy komory jest taka sama.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Sprawdzałem. Za każdym razem patrzę jak podniose maskę do góry
[ Dodano: 2019-04-26, 07:09 ]
Wiem, że tematy wałkowany ale już mnie tak to wkurw**, że nie daje rady. W B5 było to samo że wiało te wisko jakbym miał kur** latać tym autem. W B6 wjechało nowe sprzęgło i wiatrak i jest dokładnie to samo. Poproszę WSZYSTKIE zdania przeciw, żeby zastąpić wisko elektrykiem
[ Dodano: 2019-04-26, 07:09 ]
Wiem, że tematy wałkowany ale już mnie tak to wkurw**, że nie daje rady. W B5 było to samo że wiało te wisko jakbym miał kur** latać tym autem. W B6 wjechało nowe sprzęgło i wiatrak i jest dokładnie to samo. Poproszę WSZYSTKIE zdania przeciw, żeby zastąpić wisko elektrykiem

Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)