kupie mocne zawory dv
-
kosiniak
Ale na początku napisał 900 zł za komplet więc tragedii chyba nie ma tak jak wcześniej napisałem metal kosztuje.
Ostatnio zmieniony 2011-04-03, 22:56 przez Z0_RS2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
kosiniak
naprawde idz juz stad! nie chcemy tu ciebie, twoich kkk za 4900 ani DV za 900 tez! wolimy seryjne DV po 110 i GT28 po 6000! a jak chcesz sie dalej madrzyc to pokaz nam tego swojego potwora na tych DV, pokaz co on potrafi i udowodnij ze poza teoria z netu masz tez troche praktyki i wiesz o czym mowisz!
-
JohnyBI
- Posty: 122
- Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
- Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
Turbo coś dla ciebie.
http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html
Ps.
Dowiedz się ile kosztuje dobry polski METAL(czytaj aluminium)
Trzyma do 2 barów, żadnych błędów, zero serwisowania.
http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html
Ps.
Dowiedz się ile kosztuje dobry polski METAL(czytaj aluminium)
Trzyma do 2 barów, żadnych błędów, zero serwisowania.
JohnyBI
podając jakieś linki po raz kolejny radzę czytać ze zrozumieniem...
"Z powodu małego marginesu bezpiecznego ciśnienia, czyli takiego, przy którym DV zachowuje szczelność (z reguły wynosi 0.2 Bar ponad maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym ustawionym przez producenta samochodu), nie jest zalecane nadmierne zwiększanie maksymalnego poziomu ciśnienia doładowania poprzez chip tuningu"
"W momencie, gdy np. poprzez dokonanie chip tuningu, zwiększymy ciśnienie w układzie dolotowym o 0.4 Bar, z 0.6 do 1 Bar, a DV przez producenta posiadał margines bezpieczeństwa 0,2 Bar, czyli był w stanie pracować efektywnie do ciśnienia 0.8 Bar, to w efekcie DV zacznie działać jak zawór bezpieczeństwa. Każde przekroczenie poziomu ciśnienia powyżej 0.8 Bar będzie powodowało uchylanie się DV, w momencie, gdy DV będzie próbował ograniczyć dalszy wzrost ciśnienia, to w tym samym czasie turbosprężarka będzie starał się zniwelować braki w ustalonym ciśnieniu doładowania, i będzie starała się pompować więcej powietrza by zniwelować straty w kolektorze dolotowym, co za sobą pociąga wzrost wartości prędkości obrotowej wirnika turbosprężarki a w dalszej części doprowadzi do uszkodzenie łożysk wałka turbosprężarki (nastąpi tzw. przekręcenie turbiny)."
Dalej uważacie, że fabryczny DV działa poprawnie przy większym ciśnieniu, czy może jednak w trybie bezpieczeństwa, o czym nawet nie wiecie, skoro macie założone recyrkulacje?
"Z powodu małego marginesu bezpiecznego ciśnienia, czyli takiego, przy którym DV zachowuje szczelność (z reguły wynosi 0.2 Bar ponad maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym ustawionym przez producenta samochodu), nie jest zalecane nadmierne zwiększanie maksymalnego poziomu ciśnienia doładowania poprzez chip tuningu"
"W momencie, gdy np. poprzez dokonanie chip tuningu, zwiększymy ciśnienie w układzie dolotowym o 0.4 Bar, z 0.6 do 1 Bar, a DV przez producenta posiadał margines bezpieczeństwa 0,2 Bar, czyli był w stanie pracować efektywnie do ciśnienia 0.8 Bar, to w efekcie DV zacznie działać jak zawór bezpieczeństwa. Każde przekroczenie poziomu ciśnienia powyżej 0.8 Bar będzie powodowało uchylanie się DV, w momencie, gdy DV będzie próbował ograniczyć dalszy wzrost ciśnienia, to w tym samym czasie turbosprężarka będzie starał się zniwelować braki w ustalonym ciśnieniu doładowania, i będzie starała się pompować więcej powietrza by zniwelować straty w kolektorze dolotowym, co za sobą pociąga wzrost wartości prędkości obrotowej wirnika turbosprężarki a w dalszej części doprowadzi do uszkodzenie łożysk wałka turbosprężarki (nastąpi tzw. przekręcenie turbiny)."
Dalej uważacie, że fabryczny DV działa poprawnie przy większym ciśnieniu, czy może jednak w trybie bezpieczeństwa, o czym nawet nie wiecie, skoro macie założone recyrkulacje?
