kupie mocne zawory dv

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Z0_RS2
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-24, 17:48
Lokalizacja: Sz-n
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Z0_RS2 »

Wiec w czym problem jeden woli wydać 150 zł za dobry dv, a drugi woli wydać 450zł też za doby fakt faktem , że za cenę metalowego masz 3 plastiki ale niestety przyszły takie czasy że metal droższy od plastiku :mrgreen:
Pozdrawiam
Piotrek
turbo4you
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-02, 10:56
Lokalizacja: B-c
Płeć:
Kontakt:

Post autor: turbo4you »

idąc waszym tokiem myślenia najlepsza w ogóle byłaby sprezynka od długopisu, bo przecież sprężyna jest całkowicie nie potrzebna.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no ale zaraz kolega turbo4you podesłał link w ktorym te zawory są po 760 zł sztuka
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

turbo4you pisze:idąc waszym tokiem myślenia najlepsza w ogóle byłaby sprezynka od długopisu, bo przecież sprężyna jest całkowicie nie potrzebna
jakby byla dobra to co za roznica do czego ich jeszcze uzywaja? sprezynka to sprezynka jak sama nazwa wskazuje!
Awatar użytkownika
Z0_RS2
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-24, 17:48
Lokalizacja: Sz-n
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Z0_RS2 »

Ale na początku napisał 900 zł za komplet więc tragedii chyba nie ma tak jak wcześniej napisałem metal kosztuje.
Ostatnio zmieniony 2011-04-03, 22:56 przez Z0_RS2, łącznie zmieniany 1 raz.
turbo4you
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-02, 10:56
Lokalizacja: B-c
Płeć:
Kontakt:

Post autor: turbo4you »

nie mam takiej potrzeby, ale słuszna uwaga;)

[ Dodano: 2011-04-03, 22:56 ]
turbina to turbina, załóż sobie najlepiej 2 turbinki kowalskiego do S4 8-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ehh... jak dzieci dosłownie :mrgreen:
kosiniak

Post autor: kosiniak »

naprawde idz juz stad! nie chcemy tu ciebie, twoich kkk za 4900 ani DV za 900 tez! wolimy seryjne DV po 110 i GT28 po 6000! a jak chcesz sie dalej madrzyc to pokaz nam tego swojego potwora na tych DV, pokaz co on potrafi i udowodnij ze poza teoria z netu masz tez troche praktyki i wiesz o czym mowisz!
turbo4you
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-02, 10:56
Lokalizacja: B-c
Płeć:
Kontakt:

Post autor: turbo4you »

a co robię Ci jakąś konkurencje czy jak? Kto Ci każe cokolwiek kupować? Nie stać cię to nie kupuj, ale też nie oczerniaj innych,... Peace! i do przodu.
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Turbo coś dla ciebie.
http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html
Ps.
Dowiedz się ile kosztuje dobry polski METAL(czytaj aluminium)
Trzyma do 2 barów, żadnych błędów, zero serwisowania.
JohnyBI
Awatar użytkownika
Z0_RS2
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-24, 17:48
Lokalizacja: Sz-n
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Z0_RS2 »

każdy zachwala co innego i słusznie przynajmniej wiadomo co dobre a co złe a ja tam wolę bez dv :mrgreen:
Pozdrawiam
Piotrek
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Panie "turbo4you"- skończ Waść, wstydu oszczędź. Twoja obecność tutaj jest potrzebna, jak rybie ręcznik...
Przerzuciłeś się z handlu chińskimi turbinami na DV-ki po 1500 i chcesz nam sprzedać swoje kity. Chyba nie damy się namówić, poszukaj innego forum. My wolimy tańsze OEM'owe DV-ki.
turbo4you
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-02, 10:56
Lokalizacja: B-c
Płeć:
Kontakt:

Post autor: turbo4you »

podając jakieś linki po raz kolejny radzę czytać ze zrozumieniem...


"Z powodu małego marginesu bezpiecznego ciśnienia, czyli takiego, przy którym DV zachowuje szczelność (z reguły wynosi 0.2 Bar ponad maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym ustawionym przez producenta samochodu), nie jest zalecane nadmierne zwiększanie maksymalnego poziomu ciśnienia doładowania poprzez chip tuningu"


"W momencie, gdy np. poprzez dokonanie chip tuningu, zwiększymy ciśnienie w układzie dolotowym o 0.4 Bar, z 0.6 do 1 Bar, a DV przez producenta posiadał margines bezpieczeństwa 0,2 Bar, czyli był w stanie pracować efektywnie do ciśnienia 0.8 Bar, to w efekcie DV zacznie działać jak zawór bezpieczeństwa. Każde przekroczenie poziomu ciśnienia powyżej 0.8 Bar będzie powodowało uchylanie się DV, w momencie, gdy DV będzie próbował ograniczyć dalszy wzrost ciśnienia, to w tym samym czasie turbosprężarka będzie starał się zniwelować braki w ustalonym ciśnieniu doładowania, i będzie starała się pompować więcej powietrza by zniwelować straty w kolektorze dolotowym, co za sobą pociąga wzrost wartości prędkości obrotowej wirnika turbosprężarki a w dalszej części doprowadzi do uszkodzenie łożysk wałka turbosprężarki (nastąpi tzw. przekręcenie turbiny)."


Dalej uważacie, że fabryczny DV działa poprawnie przy większym ciśnieniu, czy może jednak w trybie bezpieczeństwa, o czym nawet nie wiecie, skoro macie założone recyrkulacje?
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

ktoś może podać numer seryjny DV w ASO
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

034 145 710A RS4
N jest chyba z S3 (?)

jak juz jesteśmy w temacie DV to zapytam mądrzejsze głowy. Czy jest różnica w zaworach BOSCH które są obecnie sprzedawane w ASO? Na sryliard procent różnią się cena (S4 240zł za sztukę a zwykłe 1.8T 110zł)

a jak z wytrzymałością bo podobno nie ma różnicy :?:
Zablokowany