Coś padło po zalaniu Vpower100 (S4 B5)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
matig7
Posty: 48
Rejestracja: 2016-04-03, 13:17
Lokalizacja: Górno
Kontakt:

Coś padło po zalaniu Vpower100 (S4 B5)

Post autor: matig7 »

Coś mnie podkusiło, żeby zalać sobie na próbę Shella Vpower 100. Do tej pory jeździłem zawsze na Vervie98 z Orlenu i nigdy nie było problemów.

Po kilku ostrzejszych przyspieszeniach 100-200 klika razy autem szarpnęło, tak jak by brakowało paliwa i po chwili przestało jechać (nie wkręcało się na obroty). Powoli dotoczyłem się na na jakieś pobocze - silnik chodził tak jakby na 3 gary, zapalił się ABS, ESP.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo - chodzi jakby na 3gary i nie wkręca się wcale na obroty.

Po odczekaniu ponad 5 minut jeszcze jedna próba - odpalił, chodzi normalnie - świeci dalej ABS i ESP. Dotoczyłem się powoli do domu ale objaw teraz jest taki, że po wkręceniu się na obroty i odpuszczeniu gazu obroty bardzo powoli spadają w dół a na jałowym mocno falują.

Co mogło jebn... ? Przepływka? Ale to dziwne by było chyba z tą pracą na 3 gary. Rozrząd?
Auto na K04 RS4 wystrojone na około 420/585.

Jakieś pomysły? Kompa na razie nie podpinałem, jutro będę miał możliwość.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

nieszczelność, albo zjebala sie przeplywka :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Turbo
Awatar użytkownika
Mick_251
Posty: 9
Rejestracja: 2018-12-05, 22:32
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Mick_251 »

Ja bym tego nie łączył z paliwem, chyba że stacja rzadko odwiedzana (tym bardziej że paliwo raczej malo popularne) a wtedy zbiera się syf w zbiornikach, który wraz z paliwem wędruje do samochodu.
Awatar użytkownika
matig7
Posty: 48
Rejestracja: 2016-04-03, 13:17
Lokalizacja: Górno
Kontakt:

Post autor: matig7 »

Mick_251 pisze:... chyba że stacja rzadko odwiedzana (tym bardziej że paliwo raczej malo popularne) a wtedy zbiera się syf w zbiornikach, który wraz z paliwem wędruje do samochodu.
No właśnie to paliwo raczej tam często tankowane nie jest.
Blisko rok jeżdżę na tym setupie i nigdy nie miałem problemów.

Spróbuję podmienić tą przepływkę na początek i zobaczymy.
malakh
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-11, 11:06
Lokalizacja: Augustów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: malakh »

Spróbuj przeplywke i zobacz
Paaliwo raczej nie ma nic do tego
Marcin85
Posty: 162
Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Marcin85 »

Ja tak mialem jak padla cewka lub swieca w poprzednim samochodzie,przy palowaniu mocnym przy predkosci 250 jeblo i zaczelo szarpac...zadne turbo :)
Marcin
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

przepływka
Dawcio05
Posty: 194
Rejestracja: 2017-09-26, 08:03
Lokalizacja: NDM
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dawcio05 »

na 100% przepływka, miałem tak samo, latałem jak głupi i nagle jak coś jebło... wogole nie chciał chodzić. odłączyłem przepływke i pojechałem do domu.
Awatar użytkownika
matig7
Posty: 48
Rejestracja: 2016-04-03, 13:17
Lokalizacja: Górno
Kontakt:

Post autor: matig7 »

Sprawa myślę, że wyjaśniona - wyszło, że przyczyną problemu była przepustnica (wysunęła się wtyczka).
Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy po jej odłączeniu? Teraz na jałowym biegu trzyma dość wysokie obroty (1100RPM).

Wrzucam jeszcze błędy z VAGa (przepływkę odłączałem, stąd błąd).

Kod: Zaznacz cały

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8D0 907 551 C
  Component and/or Version: 2.7l V6/5VT     G   0002
           Software Coding: 05711
            Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large
        P1544 - 35-00 - -
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
        P1171 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-00 - -

I na koniec logi (robione na szybko na 3-ce) - zerknijcie czy jest w normie wszystko.

Obrazek
Matleniuszek
Posty: 133
Rejestracja: 2013-06-01, 17:04
Lokalizacja: Bieruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Matleniuszek »

Ja po odpięciu wtyczki musiałem robić adaptacje.
ODPOWIEDZ