Coś padło po zalaniu Vpower100 (S4 B5)
Coś padło po zalaniu Vpower100 (S4 B5)
Coś mnie podkusiło, żeby zalać sobie na próbę Shella Vpower 100. Do tej pory jeździłem zawsze na Vervie98 z Orlenu i nigdy nie było problemów.
Po kilku ostrzejszych przyspieszeniach 100-200 klika razy autem szarpnęło, tak jak by brakowało paliwa i po chwili przestało jechać (nie wkręcało się na obroty). Powoli dotoczyłem się na na jakieś pobocze - silnik chodził tak jakby na 3 gary, zapalił się ABS, ESP.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo - chodzi jakby na 3gary i nie wkręca się wcale na obroty.
Po odczekaniu ponad 5 minut jeszcze jedna próba - odpalił, chodzi normalnie - świeci dalej ABS i ESP. Dotoczyłem się powoli do domu ale objaw teraz jest taki, że po wkręceniu się na obroty i odpuszczeniu gazu obroty bardzo powoli spadają w dół a na jałowym mocno falują.
Co mogło jebn... ? Przepływka? Ale to dziwne by było chyba z tą pracą na 3 gary. Rozrząd?
Auto na K04 RS4 wystrojone na około 420/585.
Jakieś pomysły? Kompa na razie nie podpinałem, jutro będę miał możliwość.
Po kilku ostrzejszych przyspieszeniach 100-200 klika razy autem szarpnęło, tak jak by brakowało paliwa i po chwili przestało jechać (nie wkręcało się na obroty). Powoli dotoczyłem się na na jakieś pobocze - silnik chodził tak jakby na 3 gary, zapalił się ABS, ESP.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo - chodzi jakby na 3gary i nie wkręca się wcale na obroty.
Po odczekaniu ponad 5 minut jeszcze jedna próba - odpalił, chodzi normalnie - świeci dalej ABS i ESP. Dotoczyłem się powoli do domu ale objaw teraz jest taki, że po wkręceniu się na obroty i odpuszczeniu gazu obroty bardzo powoli spadają w dół a na jałowym mocno falują.
Co mogło jebn... ? Przepływka? Ale to dziwne by było chyba z tą pracą na 3 gary. Rozrząd?
Auto na K04 RS4 wystrojone na około 420/585.
Jakieś pomysły? Kompa na razie nie podpinałem, jutro będę miał możliwość.
No właśnie to paliwo raczej tam często tankowane nie jest.Mick_251 pisze:... chyba że stacja rzadko odwiedzana (tym bardziej że paliwo raczej malo popularne) a wtedy zbiera się syf w zbiornikach, który wraz z paliwem wędruje do samochodu.
Blisko rok jeżdżę na tym setupie i nigdy nie miałem problemów.
Spróbuję podmienić tą przepływkę na początek i zobaczymy.
Sprawa myślę, że wyjaśniona - wyszło, że przyczyną problemu była przepustnica (wysunęła się wtyczka).
Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy po jej odłączeniu? Teraz na jałowym biegu trzyma dość wysokie obroty (1100RPM).
Wrzucam jeszcze błędy z VAGa (przepływkę odłączałem, stąd błąd).
I na koniec logi (robione na szybko na 3-ce) - zerknijcie czy jest w normie wszystko.

Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy po jej odłączeniu? Teraz na jałowym biegu trzyma dość wysokie obroty (1100RPM).
Wrzucam jeszcze błędy z VAGa (przepływkę odłączałem, stąd błąd).
Kod: Zaznacz cały
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 8D0 907 551 C
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large
P1544 - 35-00 - -
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
P1171 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
I na koniec logi (robione na szybko na 3-ce) - zerknijcie czy jest w normie wszystko.

-
- Posty: 133
- Rejestracja: 2013-06-01, 17:04
- Lokalizacja: Bieruń
- Płeć:
- Kontakt: