Polecane warsztaty do obsługi i napraw Audi S / RS-ek
Szczerze mówiąc, to przed zakupem auta i ja byłem w Radomiu aby obejrzeć wystawione tam w komisach dwie sztuki.mflow pisze:Witam,
Czy ktoś może polecić speca od RS6C5 z Radomia albo jego okolic?
Chodzi o przegląd przed-zakupowy.
Nie proponuję tego typu transakcji.
No chyba, że to od prywatnego właściciela.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
A ja polecam, allroad ze Szwajcarii kupiony kilka lat temu od handlarza, pakiet startowy 3k i do dziś sprawuje się wyśmienicie. Na blacie prawie 300k a zrobione 2 miechy, podpora wału, visco i to były najgrubsze rzeczy, jakie trzeba było zrobić...
Ale był to najdroższy allroad dostępny wtedy w kraju
Ale był to najdroższy allroad dostępny wtedy w kraju

-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
- Tytuł użytkownika: quattro driver:)
- Lokalizacja: Radom
- Płeć:
W Radomiu nie ma speców od S/RS. Swego czasu sam serwisowałem moje ex S4 u Adasia w Sportmile. Jeżeli chodzi sprawdzenie auta w innych miastach nie każdy handlarz się na to zgodzi a już napewno nie zarejestruje auta tylko po to żeby pojechać na sprawdzenie. A ewentualne koszty transportu/lawety musiałbyś Ty pokryć. Zawsze możesz umówić się w serwisie VW Ster Radom. Podstawy ogarniają,sprawdzą kompleksowo, podepną kompa i sprawdzą powłokę lakierniczą.
Na liscie nie widze zadnego polecanego warsztatu z malopolski.... A niestety wyglada na to ze uszczelniacze zaworow z lewej glowicy w moim S4 B6 zniknely i puszcza niebieskie obloki...
Oczywiscie jak juz sie silnik wyciagnie to zapewne lista rzeczy do zrobienia sie powiekszy skoro juz silnik na zewnatrz :(
Troche sie zastanawiam czy przy obecnym spadku cen Sek w B6 jest wogole sens wkladania kasy w to auto :( ... rozrzad niby OK (patrzac na VAG -3 i -5) ... ale cisnienia po lewej stronie silnika o 1.5 bar mniejsze od prawej strony - prawa ok 9 - lewa ok 7
Czy ktos mial motor w podobnym stanie - czyli dymiacy na niebiesko i nierewelacyjnymi cisnieniami - zeby sie podzielic gdzie to zrobil i za ile.... najchetniej malopolska lub okolice.
Oczywiscie jak juz sie silnik wyciagnie to zapewne lista rzeczy do zrobienia sie powiekszy skoro juz silnik na zewnatrz :(
Troche sie zastanawiam czy przy obecnym spadku cen Sek w B6 jest wogole sens wkladania kasy w to auto :( ... rozrzad niby OK (patrzac na VAG -3 i -5) ... ale cisnienia po lewej stronie silnika o 1.5 bar mniejsze od prawej strony - prawa ok 9 - lewa ok 7
Czy ktos mial motor w podobnym stanie - czyli dymiacy na niebiesko i nierewelacyjnymi cisnieniami - zeby sie podzielic gdzie to zrobil i za ile.... najchetniej malopolska lub okolice.
O kurva moj ulubiony silnik
Bastek333, wywalaj to z budy tak predko jak sie tylko da.
Niestety nawet tworcy tego silnika zrozumieli ich blad i kazdy z nich strzeli sobie w leb.
Nie ma co pierdolic ze BBK jest jak Twoja najgorsza byla x100
Dajesz tej kurvie serce,poswiecasz czas ,kupujesz jej najdrozsze czesci w Aso zeby Suka miala,zeby dobrze wygladala na ulicy a ta kurva wiecznie niezadowolona,wiecznie cos Jej kurvie nie pasuje i jeszcze wyciaga w huuuj kasy z Twojego portfela na ktore Ty zapierdalasz.
Kurva jakby mogla to by nawet dziaslami krwawila jak ma okres :)
Takie wlasnie jest BBK
Jedyny plus to dzwiek tego silnika-moze sie podobac
Wywalaj to i pakuj np 2.7 BiT jesli chcesz koniecznie ta bude s4 b6 ale sadze ze s4 b6 nie robi juz takiej roboty na ulicy jak starsza buda s4 b5.

Bastek333, wywalaj to z budy tak predko jak sie tylko da.
Niestety nawet tworcy tego silnika zrozumieli ich blad i kazdy z nich strzeli sobie w leb.
Nie ma co pierdolic ze BBK jest jak Twoja najgorsza byla x100

Dajesz tej kurvie serce,poswiecasz czas ,kupujesz jej najdrozsze czesci w Aso zeby Suka miala,zeby dobrze wygladala na ulicy a ta kurva wiecznie niezadowolona,wiecznie cos Jej kurvie nie pasuje i jeszcze wyciaga w huuuj kasy z Twojego portfela na ktore Ty zapierdalasz.
Kurva jakby mogla to by nawet dziaslami krwawila jak ma okres :)
Takie wlasnie jest BBK
Jedyny plus to dzwiek tego silnika-moze sie podobac
Wywalaj to i pakuj np 2.7 BiT jesli chcesz koniecznie ta bude s4 b6 ale sadze ze s4 b6 nie robi juz takiej roboty na ulicy jak starsza buda s4 b5.
No nie chcialem tego przeczytac - ale niestety juz duza czesc tej historii mam na koncie...luk448 pisze:
Rok temu zdecydowalem ze poprostu pojezdzi ile pojezdzi z ciaglym dolewaniem oleju - to mnie nawet nie boli kupilem banke 25litrow i jest :)
Ale jaja sie zaczely jak przestala jechach (jakby jej z 200 koni ubylo) - pokrotce mowiac zapchaly sie katalizatory - jak wywalilem dziadostwo


Na looku mi nie zalezy - to moje rodzinne auto ktorym jezdzi glownie zona (ale za to dosc duzo). chcialem miec auto ktore nawet jak sie rodzine zaladuje to w trase mozna jechac bez mulenia pod gorke

dobra wracajac do konkretow - ktos jest w stanie podac mi prawdziwa kwote/cene wlozenia 2.7 do tej budy ? Widze ze juz cena samego silnika to polowa ceny motoru BBK...
Ale swap zawsze ciagnie za soba dluga liste dodatkowych czesci nie mowic juz o koszcie roboty itd. wiec ILE realnie kosztuje wlozenie 2.7 - bo z powyzszych wypowiedzi wynika ze wkladanie w BBK to strata pieniedzy.
Bastek333, zalezy czy chcesz wkladac serie 2.7 czy nie?Zalezy kto Ci to zrobi i w jakim stanie kupisz swapa.Tutaj za duzo niewiadomych.Napewno odzyskasz za sprzedanie BBK i skrzyni.Napisz do kolegi RRyb-on wlasnie ma s4 b5 i wpakowal 2.7 do tej budy.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.
Chyba widzialem ten watek - tyle ze kolega chcial 500+luk448 pisze:Bastek333, zalezy czy chcesz wkladac serie 2.7 czy nie?Zalezy kto Ci to zrobi i w jakim stanie kupisz swapa.Tutaj za duzo niewiadomych.Napewno odzyskasz za sprzedanie BBK i skrzyni.Napisz do kolegi RRyb-on wlasnie ma s4 b5 i wpakowal 2.7 do tej budy.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.

Tutaj mialaby byc seria

Zadzwonilem do jednego mechanika co to BBK robil wiec znam koszty mniej wiecej - 12-15tys za remont BBK - zdecydowanie nie zamierzam tyle w to auto wpakowac - toz to 15lat juz ma... i to polowa wartosci tego auta.
Pytanie czy swap na 2.7 to kwota rzedu 5tys, 10tys, 15tys - czy wiecej... zakladam ze 10tys to kompletny maksymalny maks ile moge wlozyc jeszcze w to auto...