Polecane warsztaty do obsługi i napraw Audi S / RS-ek

Moderatorzy: buba, Mod-Team

imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

bardzo pozytywnie po rozmowie ceny tez ok
mflow
Posty: 14
Rejestracja: 2018-11-28, 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mflow »

Witam,

Czy ktoś może polecić speca od RS6C5 z Radomia albo jego okolic?
Chodzi o przegląd przed-zakupowy.
Awatar użytkownika
qba_wawa
Posty: 7
Rejestracja: 2018-12-26, 12:04
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qba_wawa »

mflow pisze:Witam,

Czy ktoś może polecić speca od RS6C5 z Radomia albo jego okolic?
Chodzi o przegląd przed-zakupowy.
Szczerze mówiąc, to przed zakupem auta i ja byłem w Radomiu aby obejrzeć wystawione tam w komisach dwie sztuki.
Nie proponuję tego typu transakcji.
No chyba, że to od prywatnego właściciela.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

A ja polecam, allroad ze Szwajcarii kupiony kilka lat temu od handlarza, pakiet startowy 3k i do dziś sprawuje się wyśmienicie. Na blacie prawie 300k a zrobione 2 miechy, podpora wału, visco i to były najgrubsze rzeczy, jakie trzeba było zrobić...
Ale był to najdroższy allroad dostępny wtedy w kraju ;-)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

mflow, bierz auto i sprzedajcego na wycieczke do Sportimile do Piaseczna.Z Radomia dolecice w 40 min i bedziesz wiedzial co i jak z autem.W Radomiu to ja nie slyszalem o zadnym dobrym specjaliscie od tego typu aut
mflow
Posty: 14
Rejestracja: 2018-11-28, 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mflow »

luk448 myślałem o takiej opcji, ale auto nie ma blach, sprzedający musiałby zarejestrować auto albo wrzucić je na lawetę. No chyba, że znasz/znacie jakieś obejście?
gelon
Posty: 185
Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
Tytuł użytkownika: quattro driver:)
Lokalizacja: Radom
Płeć:

Post autor: gelon »

W Radomiu nie ma speców od S/RS. Swego czasu sam serwisowałem moje ex S4 u Adasia w Sportmile. Jeżeli chodzi sprawdzenie auta w innych miastach nie każdy handlarz się na to zgodzi a już napewno nie zarejestruje auta tylko po to żeby pojechać na sprawdzenie. A ewentualne koszty transportu/lawety musiałbyś Ty pokryć. Zawsze możesz umówić się w serwisie VW Ster Radom. Podstawy ogarniają,sprawdzą kompleksowo, podepną kompa i sprawdzą powłokę lakierniczą.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

mflow, kwestia dogadania się ze sprzedającym odnośnie kosztów lawety itp. On chce sprzedać Ty chcesz kupić. Zwykle aso to sprawdzi Ci lakier i błędy a tyle to sam sobie możesz zrobić.
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

Na liscie nie widze zadnego polecanego warsztatu z malopolski.... A niestety wyglada na to ze uszczelniacze zaworow z lewej glowicy w moim S4 B6 zniknely i puszcza niebieskie obloki...

Oczywiscie jak juz sie silnik wyciagnie to zapewne lista rzeczy do zrobienia sie powiekszy skoro juz silnik na zewnatrz :(

Troche sie zastanawiam czy przy obecnym spadku cen Sek w B6 jest wogole sens wkladania kasy w to auto :( ... rozrzad niby OK (patrzac na VAG -3 i -5) ... ale cisnienia po lewej stronie silnika o 1.5 bar mniejsze od prawej strony - prawa ok 9 - lewa ok 7

Czy ktos mial motor w podobnym stanie - czyli dymiacy na niebiesko i nierewelacyjnymi cisnieniami - zeby sie podzielic gdzie to zrobil i za ile.... najchetniej malopolska lub okolice.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jest tutaj parę osób na forum które stało przed takim dylematem jak Ty i poszli w stronę wkładania kasy, zapytaj ich jak to się skończyło...
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

O kurva moj ulubiony silnik :mrgreen:
Bastek333, wywalaj to z budy tak predko jak sie tylko da.
Niestety nawet tworcy tego silnika zrozumieli ich blad i kazdy z nich strzeli sobie w leb.
Nie ma co pierdolic ze BBK jest jak Twoja najgorsza byla x100 :mrgreen:
Dajesz tej kurvie serce,poswiecasz czas ,kupujesz jej najdrozsze czesci w Aso zeby Suka miala,zeby dobrze wygladala na ulicy a ta kurva wiecznie niezadowolona,wiecznie cos Jej kurvie nie pasuje i jeszcze wyciaga w huuuj kasy z Twojego portfela na ktore Ty zapierdalasz.
Kurva jakby mogla to by nawet dziaslami krwawila jak ma okres :)
Takie wlasnie jest BBK
Jedyny plus to dzwiek tego silnika-moze sie podobac
Wywalaj to i pakuj np 2.7 BiT jesli chcesz koniecznie ta bude s4 b6 ale sadze ze s4 b6 nie robi juz takiej roboty na ulicy jak starsza buda s4 b5.
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

luk448 pisze:
No nie chcialem tego przeczytac - ale niestety juz duza czesc tej historii mam na koncie...

Rok temu zdecydowalem ze poprostu pojezdzi ile pojezdzi z ciaglym dolewaniem oleju - to mnie nawet nie boli kupilem banke 25litrow i jest :)

Ale jaja sie zaczely jak przestala jechach (jakby jej z 200 koni ubylo) - pokrotce mowiac zapchaly sie katalizatory - jak wywalilem dziadostwo :mrgreen: to auto wrocilo do zycia - ale te niebieskie obloki wczesniej czy pozniej skoncza sie zabraniem dowodu :roll:

Na looku mi nie zalezy - to moje rodzinne auto ktorym jezdzi glownie zona (ale za to dosc duzo). chcialem miec auto ktore nawet jak sie rodzine zaladuje to w trase mozna jechac bez mulenia pod gorke :mrgreen:

dobra wracajac do konkretow - ktos jest w stanie podac mi prawdziwa kwote/cene wlozenia 2.7 do tej budy ? Widze ze juz cena samego silnika to polowa ceny motoru BBK...
Ale swap zawsze ciagnie za soba dluga liste dodatkowych czesci nie mowic juz o koszcie roboty itd. wiec ILE realnie kosztuje wlozenie 2.7 - bo z powyzszych wypowiedzi wynika ze wkladanie w BBK to strata pieniedzy.
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

Amen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Bastek333, zalezy czy chcesz wkladac serie 2.7 czy nie?Zalezy kto Ci to zrobi i w jakim stanie kupisz swapa.Tutaj za duzo niewiadomych.Napewno odzyskasz za sprzedanie BBK i skrzyni.Napisz do kolegi RRyb-on wlasnie ma s4 b5 i wpakowal 2.7 do tej budy.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

luk448 pisze:Bastek333, zalezy czy chcesz wkladac serie 2.7 czy nie?Zalezy kto Ci to zrobi i w jakim stanie kupisz swapa.Tutaj za duzo niewiadomych.Napewno odzyskasz za sprzedanie BBK i skrzyni.Napisz do kolegi RRyb-on wlasnie ma s4 b5 i wpakowal 2.7 do tej budy.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.
Chyba widzialem ten watek - tyle ze kolega chcial 500+ :mrgreen: - wiec to zupelnie inna bajka

Tutaj mialaby byc seria :-/ - chociaz zjazd z szacowanych 344 na 250 to juz pierwszy minus takiej operacji.... Minus 2 ze to jednak swap nie Plug&play itd... itd...

Zadzwonilem do jednego mechanika co to BBK robil wiec znam koszty mniej wiecej - 12-15tys za remont BBK - zdecydowanie nie zamierzam tyle w to auto wpakowac - toz to 15lat juz ma... i to polowa wartosci tego auta.

Pytanie czy swap na 2.7 to kwota rzedu 5tys, 10tys, 15tys - czy wiecej... zakladam ze 10tys to kompletny maksymalny maks ile moge wlozyc jeszcze w to auto...
ODPOWIEDZ