S4 B5 srebrna strzała >>------->
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.- AP był fajny za tą kase i komfortowy
- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
jeśli B16 to 3,5 tysia to na jedną ośalevius pisze:Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował wktóryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.- AP był fajny za tą kase i komfortowy
- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.

Z tego co piszesz to bierz AP - będziesz zadowolony na 100%

tylko przesmaruj nakrętki, zrób koreczki do otworów broków kontrujących nakręek z tyłu bo za rok nie odkręcisz.
Jesli chcesz na.sile gwinta za.rozsadne $ i zeby byl jakiś "komfort" to
Tak.jak pisza AP
Vogtland
ST (Sid na forum tym handluje)
Ew.mozesz napisać do uzytkownika lowelas na racing forum,handluje uzywanymi sportowymi zawieszeniami w fajnym stanie i za rozsadne $,czasami trafiaja sie.zawieszenia po znikomym przebiegu
Tak.jak pisza AP
Vogtland
ST (Sid na forum tym handluje)
Ew.mozesz napisać do uzytkownika lowelas na racing forum,handluje uzywanymi sportowymi zawieszeniami w fajnym stanie i za rozsadne $,czasami trafiaja sie.zawieszenia po znikomym przebiegu

RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
ok może nie B16 ale te o których mówił GAVI's kosztują 2,5 tys.GAVI's pisze:Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
Kilka dni temu pojawiło się pojedyncze stukanie. Jak ruszałem i jak hamowałem do zera (na jałowym). Utrzymywało się przez kila dni i teraz przestało.
Na czacie forumowym polecili mi udać się najpierw na trzepaki, tak zrobiłem. Powiedział, że sworznie itp są ok. W miejscu zaznaczonym na czerwono niby są jakieś luzy (poduszka silnika?) tyle że nie wydawała odgłosów. Jedynie czuć było pod palcem jak się rusza na boki przy pracy urządzenia.



Skoro sworznie i reszta są ok to olać temat póki się nie nasila?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
Sprawdzę dziś.RRyb pisze:Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętachalevius pisze: Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
RRyb, pojawiało się na skręconych przy cofaniu szczególnie. O jakich śrubach mówisz?RRyb pisze:Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętachalevius pisze: Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "