S4 B5 srebrna strzała >>------->

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

KW V3 dzis też nadaje się w śmietnik, sprężyny z plasteliny
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

W moim S4 miałem dwa gwinty :

- AP był fajny za tą kase i komfortowy

- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

aw69 pisze:KW V3 dzis też nadaje się w śmietnik, sprężyny z plasteliny
Może podjebki :mrgreen: albo uzywki ześ miał to taka opinia.

na torze daje rade, wiem bo mam, nie mówiąc już o wersji Clubsport ;)
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
- AP był fajny za tą kase i komfortowy

- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

alevius pisze:Dzięki za wypowiedzi, co do mojej jazdy to nie potrzebuję wyczynowego zawieszenia. Chcę mieć obniżenie i bardziej komfortową jazdę. Chyba będę celował w
- AP był fajny za tą kase i komfortowy

- Bilstein B16 duża możliwość regulacji,ale raczej jest z tych twardych solidnie wykonany itd
któryś z tych. Czyli 3,5 tysia trzeba szykować jakby nie patrzeć.
Mocno się ugina na obecnym zawieszeniu. Nie jest to komfortowa jazda.
jeśli B16 to 3,5 tysia to na jedną oś ;-)

Z tego co piszesz to bierz AP - będziesz zadowolony na 100% :-)
tylko przesmaruj nakrętki, zrób koreczki do otworów broków kontrujących nakręek z tyłu bo za rok nie odkręcisz.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Jesli chcesz na.sile gwinta za.rozsadne $ i zeby byl jakiś "komfort" to
Tak.jak pisza AP
Vogtland
ST (Sid na forum tym handluje)

Ew.mozesz napisać do uzytkownika lowelas na racing forum,handluje uzywanymi sportowymi zawieszeniami w fajnym stanie i za rozsadne $,czasami trafiaja sie.zawieszenia po znikomym przebiegu ;-)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

GAVI's pisze:Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
ok może nie B16 ale te o których mówił GAVI's kosztują 2,5 tys.


Kilka dni temu pojawiło się pojedyncze stukanie. Jak ruszałem i jak hamowałem do zera (na jałowym). Utrzymywało się przez kila dni i teraz przestało.
Na czacie forumowym polecili mi udać się najpierw na trzepaki, tak zrobiłem. Powiedział, że sworznie itp są ok. W miejscu zaznaczonym na czerwono niby są jakieś luzy (poduszka silnika?) tyle że nie wydawała odgłosów. Jedynie czuć było pod palcem jak się rusza na boki przy pracy urządzenia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skoro sworznie i reszta są ok to olać temat póki się nie nasila?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

RRyb pisze:Miałem podobny problem jak sanki na jednej śrubie zaczęły się luzować. Zrywało gwint. Wymiana śruby zniwelowała problem a na szarpakach nic nie było czuć. A przy skręcie w prawo/lewo max i powolnemu ruszaniu przód tył nic nie słychać?
Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

quote]Może podjebki :mrgreen: albo uzywki ześ miał to taka opinia. [/quote]

Tak podjebki od oficjalnego dystrybutora....pojezdzij kilka tys km zobaczysz jak auto pieknie pojdzie w doł, az w koncu zabraknie regulacji, a reklamujac
u KW wyjebie na ciebie jaja. Smutne ale prawdziwe.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

na razie 3 tysie i problemów nie ma, znajomy ma ponad 2 lata odwiedził SPA, Nurba i non stop Poznań lata i nic takiego nie miało miejsca, pożyjemy, zobaczymy.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

alevius pisze: Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętach
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

RRyb pisze:
alevius pisze: Sprawdzę dziś.
A to nie będą przeguby jak stuka na skręconych? U mnie było na prostych kołach
Nie u mnie przeguby wtedy były BDB wymiana śruby pomogła. U mnie na prostych kołach też to się zdarzało na początku a później doszły stuki przy skrętach
RRyb, pojawiało się na skręconych przy cofaniu szczególnie. O jakich śrubach mówisz?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

u mnie słychać było ze śruby mocującej sanki jakby pod pasażerem. Masz foto sanek od dołu? To Ci pokaże
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

Niestety nie mam jak zrobić fotki. Porozmawiam z mechanikiem to po nowym roku ogarnę to.
Póki co liczę na brak konsekwencji;D
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
ODPOWIEDZ