Zywotnoś turbin

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kormoran
Posty: 20
Rejestracja: 2018-12-04, 21:39
Lokalizacja: Legnica
Płeć:
Kontakt:

Zywotnoś turbin

Post autor: kormoran »

Pytanko do bardziej doświadczonych. Jeśli turbiny (w tym przypadku oryginalne k03) będą chodzić na max swoich możliwości to czy ich żywotność mocno zmaleje?
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Re: Zywotnoś turbin

Post autor: AdrianBit »

kormoran pisze:Pytanko do bardziej doświadczonych. Jeśli turbiny (w tym przypadku oryginalne k03) będą chodzić na max swoich możliwości to czy ich żywotność mocno zmaleje?
niebtrzeba być doświadczonym żeby wiedzieć że oczywiście tak! tym bardziej ze mają 20 lat
s4 b5 avant
kormoran
Posty: 20
Rejestracja: 2018-12-04, 21:39
Lokalizacja: Legnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kormoran »

W tym przypadku turbiny maja ok 40 tys. od regeneracji i niedługo trzeba się znowu nimi zająć. Stąd moje pytanie, bo nie wiem czy regeneracja była kiepska czy po prostu tak będzie za każdym razem. W takim przypadku lepiej może zakupić K04.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

kup k04
Awatar użytkownika
GBT
Posty: 49
Rejestracja: 2018-02-04, 18:09
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GBT »

Małe turbiny = wyższe prędkości obrotowe wirnikow=> większa skłonność do awarii
Tak w WIELKIM skrócie
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Jak stawiasz na żywotność to bierz K04+ nowe CORE
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
kormoran
Posty: 20
Rejestracja: 2018-12-04, 21:39
Lokalizacja: Legnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kormoran »

Największy problem to dostępność, bo przeglądałem tu i ów gdzie i nic ciekawego nie ma.
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Awatar użytkownika
GBT
Posty: 49
Rejestracja: 2018-02-04, 18:09
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GBT »

Będe miał jakoś po swietach K04 Rs4 na pełnym wałku plus wirniki CNC z gruszkami z mocniejsza sprężyną na wyczynowych łożyskach
oraz K04 RS6 z flanszami i gruszkami od RS4 (dolot bez przerobki) z setupem jak wyzej tylko wirniki oczywiscie wieksze :mrgreen: i koło kompresji 7+7
kormoran
Posty: 20
Rejestracja: 2018-12-04, 21:39
Lokalizacja: Legnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kormoran »

Decyzja padła na regenerację oryginałów i się zaczęło. Po demontażu okazało się, że uszkodzona była prawa turbina (od strony kierowcy) pełno oleju w ic. Przy okazji pęknięcta była odma, więc do wymiany. Wszystko sprawdzone i dokładnie wyczyszczone. Po wymieniane filtry oleje itd. Turbiny zrobione na środkach melet. Po zrobieniu ok 60 km auto dymu na niebiesko po odpaleniu i przyspieszanie. Po odcięcie przewodów od ic w lewym wszystko pięknie ładnie, a w prawym olej. Oczywiście firma od turbin umywa ręce twierdząc, że to wina silnika. Ciśnienia w skrzyni korbowej jak najbardziej w porządku w odmie żadnych oznak oleju. Jakieś pomysły spostrzeżenia, lub co oprócz źle wykonanej regeneracji może być nie tak?
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

A kto robił ta regenracje? ?jakaś firma krzak ?
s4 b5 avant
goodwhy
Posty: 42
Rejestracja: 2013-10-16, 12:23
Lokalizacja: BP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: goodwhy »

MOŻE WĘŻYKI PODCIŚNIENIA STERUJĄCE WG, JADNA STRONA KRĘCI NA 60 % A DRUGA NA 110 % I UWALA JEDNĄ STRONĘ. GRUSZKI, CH*$%WA REGENERACJA ???
motomaciej
Posty: 19
Rejestracja: 2019-01-12, 19:33
Lokalizacja: Piła
Płeć:
Kontakt:

Post autor: motomaciej »

Jak miałem B5 to orygianalne turbiny wytrzymaly 244tys km i to blisko 200tys km na soficie ABT. Tylko że w szwajcarii . Jeszcze wtedy zielony dałem do zrobienia lokalnie jedną która padła i wytrzymała tylko 10tys km. Skończyło się na wlozeniu dwóch nowych.
Ride like a rocket
kormoran
Posty: 20
Rejestracja: 2018-12-04, 21:39
Lokalizacja: Legnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kormoran »

Turbiny robione w lokalnej firmie, ale połączą ja kilka warsztatów. Logi robiłem przed regeneracją i po w wszystko się pokrywa max ciśnienie 1.25-1,30. Auto jeździ dobrze przyspiesza płynnie i ogólnie oprócz tego dymku i oleju w ic to nic niepokojącego nie ma, ani wycieków, ani nierównej pracy, stukanie czy czegoś tam. Zastanawia mnie tylko czy to przypadek, że uszkodzeniu uległa ta sama turbina (prawa).
cali78
Posty: 55
Rejestracja: 2014-12-24, 23:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: cali78 »

zapchane katy upierdalają żywotność turbin
ODPOWIEDZ