N75
buba pisze:Bo podobno daje 0.2 bara w peaku ale niech mądrzejsi się wypowiedzą
S2 034 906 283 J
Z końcówką K jest chyba z RS2
http://s13.photobucket.com/albums/a258/ ... eScan2.jpg
http://s13.photobucket.com/albums/a258/ ... eScan4.jpg
Adam czy wiesz coś na ten temat jak buba napisał? kiedyś widziałem takie N75 na ebay.de.... jest to prawda?
można i podkręcić seryjny, ale napisali, że nie ma sensuLCQ pisze:wiem ;), ale jakieś dwa lata temu widziałem aukcję na której pisało że po montażu wzrasta 0,2 bara w peaku, dlatego pytam czy to prawda i jest sens montażu?
http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=12748799
It's easy to see that one might get a little more boost by turning the calibration screw up a bit, thus increasing the bleed-off rate and reducing the pressure to the Waste Gate actuator. But wait, if the ECU finds the boost higher than expects, it will modify its signal to N75 to correct the situation within limits. If those limits are exceeded, surging will set in, particularly under part load.
The moral of the story: Don't screw with the screw. Trying to fix any drivability problems this way, only hides some other fault.
No więc byłem pojeździć autem i sprawa wygląda następująco:
1) Przed jazdą vag wypluł takie cuś:
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
2) Po jeździe takie cuś:
16514 - oxygen (lambda) sensor b1 s1: malfunction in circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
Zalogowałem 001, 020 i 115 żeby sprawdzić lambdy i boost i wygląda to następująco:
http://vaglog.rtnet.pl/dorota1105_41505.html
http://vaglog.rtnet.pl/dorota1105_41509.html
Dodam że auto dławi się w okolicach 4000 rpm ( nie za każdym razem ) tak jakby wypadały zapłony, ale już mi padł laptop i nie zdążyłem ich zalogować.
I kto mi powie gdzie tkwi przyczyna tego że auto jest słabe

1) Przed jazdą vag wypluł takie cuś:
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent
2) Po jeździe takie cuś:
16514 - oxygen (lambda) sensor b1 s1: malfunction in circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
Zalogowałem 001, 020 i 115 żeby sprawdzić lambdy i boost i wygląda to następująco:
http://vaglog.rtnet.pl/dorota1105_41505.html
http://vaglog.rtnet.pl/dorota1105_41509.html
Dodam że auto dławi się w okolicach 4000 rpm ( nie za każdym razem ) tak jakby wypadały zapłony, ale już mi padł laptop i nie zdążyłem ich zalogować.
I kto mi powie gdzie tkwi przyczyna tego że auto jest słabe
The Rice Power
Mozna seryjny przerobic .... trzymalem to w tajemnicy w sumie hehehe bo taki zawor mam u siebie w audi :) Tak jak napisane czasami sterownik moze wrzucic w awarie dlatego do tej przerobki trzeba miec idealne n75 nowe a sprawe zalatwia dysza od gaznika od malucha.
Andrzej o czym ty piszesz ?
Arek trzeba wymienic sonde jak widzisz ten blad wraca nam juz od jakiegos czasu . Wymienimy tez n75 dla spokoju chociaz jak widzisz twoj boost juz jest bo na spocie miales blad n75 oraz boost na poziomie 0.8 bara a teraz masz do konca 1.4 wiec musi jezdzic. Motor ci stuknal pewnie przy 6000 bo zrobil sobie 8 stopni korekcji i moze byc uczucie chwilowego mula chociaz pozniej sie przebil ( moze to byc chujowe paliwo ) . Wiec chill sonda i n75 i dla spokoju na hamownie.
Andrzej o czym ty piszesz ?
Arek trzeba wymienic sonde jak widzisz ten blad wraca nam juz od jakiegos czasu . Wymienimy tez n75 dla spokoju chociaz jak widzisz twoj boost juz jest bo na spocie miales blad n75 oraz boost na poziomie 0.8 bara a teraz masz do konca 1.4 wiec musi jezdzic. Motor ci stuknal pewnie przy 6000 bo zrobil sobie 8 stopni korekcji i moze byc uczucie chwilowego mula chociaz pozniej sie przebil ( moze to byc chujowe paliwo ) . Wiec chill sonda i n75 i dla spokoju na hamownie.
Adam mam nadzieję, że to to o czym piszesz, bo już mnie powoli szlag trafia na to auto. Fakt jest faktem, że auto nie jedzie i tyle, odczuwalnie to dostaje muła nie przy 6000 tylko przy 4000 i to z reguły na dwójce, dopiero na trójce czuć że ciągnie, ale nie tak jak wcześniej. Sam zresztą jechałeś....sportmile pisze:Arek trzeba wymienic sonde jak widzisz ten blad wraca nam juz od jakiegos czasu . Wymienimy tez n75 dla spokoju chociaz jak widzisz twoj boost juz jest bo na spocie miales blad n75 oraz boost na poziomie 0.8 bara a teraz masz do konca 1.4 wiec musi jezdzic. Motor ci stuknal pewnie przy 6000 bo zrobil sobie 8 stopni korekcji i moze byc uczucie chwilowego mula chociaz pozniej sie przebil ( moze to byc chujowe paliwo ) . Wiec chill sonda i n75 i dla spokoju na hamownie.
Wczoraj brałem się z rolki z CoLo, fakt może trochę później ruszyłem niż on, ale miałem problemy żeby go dogonić, a on ma 350PS...
The Rice Power
