N75

Moderatorzy: buba, Mod-Team

deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

No i gumkę trzeba chyba ściągnąć i wtyczkę rozpiąć bo z tego co widzę ten nr jest na boku.
The Rice Power
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

umyć komorę silnika... :-> :roll:
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

buba pisze:umyć komorę silnika... :-> :roll:
Tam akurat u mnie jest clear :-P
The Rice Power
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

buba pisze:Bo podobno daje 0.2 bara w peaku ale niech mądrzejsi się wypowiedzą

S2 034 906 283 J

Z końcówką K jest chyba z RS2

http://s13.photobucket.com/albums/a258/ ... eScan2.jpg

http://s13.photobucket.com/albums/a258/ ... eScan4.jpg

Adam czy wiesz coś na ten temat jak buba napisał? kiedyś widziałem takie N75 na ebay.de.... jest to prawda?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

nie trzeba na jebaju szukac, w ASO ok 250zl
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

wiem ;), ale jakieś dwa lata temu widziałem aukcję na której pisało że po montażu wzrasta 0,2 bara w peaku, dlatego pytam czy to prawda i jest sens montażu?
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

LCQ pisze:wiem ;), ale jakieś dwa lata temu widziałem aukcję na której pisało że po montażu wzrasta 0,2 bara w peaku, dlatego pytam czy to prawda i jest sens montażu?
można i podkręcić seryjny, ale napisali, że nie ma sensu :?:

http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=12748799

It's easy to see that one might get a little more boost by turning the calibration screw up a bit, thus increasing the bleed-off rate and reducing the pressure to the Waste Gate actuator. But wait, if the ECU finds the boost higher than expects, it will modify its signal to N75 to correct the situation within limits. If those limits are exceeded, surging will set in, particularly under part load.
The moral of the story: Don't screw with the screw. Trying to fix any drivability problems this way, only hides some other fault.
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

No więc byłem pojeździć autem i sprawa wygląda następująco:

1) Przed jazdą vag wypluł takie cuś:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-10 - - - Intermittent

2) Po jeździe takie cuś:

16514 - oxygen (lambda) sensor b1 s1: malfunction in circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Zalogowałem 001, 020 i 115 żeby sprawdzić lambdy i boost i wygląda to następująco:

http://vaglog.rtnet.pl/dorota1105_41505.html
http://vaglog.rtnet.pl/dorota1105_41509.html

Dodam że auto dławi się w okolicach 4000 rpm ( nie za każdym razem ) tak jakby wypadały zapłony, ale już mi padł laptop i nie zdążyłem ich zalogować.

I kto mi powie gdzie tkwi przyczyna tego że auto jest słabe :cry: :?:
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

jutro ci powiem bo dzisiaj padam po powrocie z Kolobrzegu.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zawor N75, dziura w IC, nieszczelnosc, uszkodzony DV, padnieta swieca, cewka, sonda ...
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Mozna seryjny przerobic .... trzymalem to w tajemnicy w sumie hehehe bo taki zawor mam u siebie w audi :) Tak jak napisane czasami sterownik moze wrzucic w awarie dlatego do tej przerobki trzeba miec idealne n75 nowe a sprawe zalatwia dysza od gaznika od malucha.

Andrzej o czym ty piszesz ?
Arek trzeba wymienic sonde jak widzisz ten blad wraca nam juz od jakiegos czasu . Wymienimy tez n75 dla spokoju chociaz jak widzisz twoj boost juz jest bo na spocie miales blad n75 oraz boost na poziomie 0.8 bara a teraz masz do konca 1.4 wiec musi jezdzic. Motor ci stuknal pewnie przy 6000 bo zrobil sobie 8 stopni korekcji i moze byc uczucie chwilowego mula chociaz pozniej sie przebil ( moze to byc chujowe paliwo ) . Wiec chill sonda i n75 i dla spokoju na hamownie.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

sportmile pisze:sprawe zalatwia dysza od gaznika od malucha.
A coś więcej :mrgreen: :roll:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

dysze sa juz nie dostepne wiec nie wnikaj hahahah
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

sportmile może jakaś dokładniejsza podpowiedź?? :-) :-P
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

sportmile pisze:Arek trzeba wymienic sonde jak widzisz ten blad wraca nam juz od jakiegos czasu . Wymienimy tez n75 dla spokoju chociaz jak widzisz twoj boost juz jest bo na spocie miales blad n75 oraz boost na poziomie 0.8 bara a teraz masz do konca 1.4 wiec musi jezdzic. Motor ci stuknal pewnie przy 6000 bo zrobil sobie 8 stopni korekcji i moze byc uczucie chwilowego mula chociaz pozniej sie przebil ( moze to byc chujowe paliwo ) . Wiec chill sonda i n75 i dla spokoju na hamownie.
Adam mam nadzieję, że to to o czym piszesz, bo już mnie powoli szlag trafia na to auto. Fakt jest faktem, że auto nie jedzie i tyle, odczuwalnie to dostaje muła nie przy 6000 tylko przy 4000 i to z reguły na dwójce, dopiero na trójce czuć że ciągnie, ale nie tak jak wcześniej. Sam zresztą jechałeś....

Wczoraj brałem się z rolki z CoLo, fakt może trochę później ruszyłem niż on, ale miałem problemy żeby go dogonić, a on ma 350PS...
The Rice Power
ODPOWIEDZ