Dobra, no to mnie uspokoiliście. Sprawdzę jak podczas jazdy, czy jest poprawa i wrócę z tematem 
 [ Dodano: 2018-11-25, 17:57 ]
 
[ Dodano: 2018-11-25, 17:57 ]
Zmieniłem wisko, choć stare wydawało się ok... Niestety temperatura podczas jazdy dalej ponad 90 na zegarach, realnie na vagu pokazuje wtedy 102-105 stopni (sprawdzałem jadąc z podłączonym kompem). Nie ważne czy 110, czy 160km/h temperatura 102-105 stopni (nawet na włączonej klimie). 
Zasyfiona chłodnica w środku? pompa wody dała ciała? ma raptem 3000km zrobione... Na postoju i poniżej 80km/h temp. wraca do normy.
Brak ubytków płynu.
EDIT, FINAŁ HISTORII:
Problemem był zacinający się termostat Gates (wytrzymał pół roku i 3 tys km). Kupiłem oryginał z ASO i auto przestało się przegrzewać.
Przy jeździe w mieście rura na dole chłodnicy była ciepła, po wyjechaniu na trasę temp. rosła i rura na dole zimna. Także nie polecam nikomu Gatesa.