Podnoszenie mocy
-
Dominiks4b5
- Posty: 6
- Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
- Lokalizacja: Zamość
- Płeć:
- Kontakt:
Podnoszenie mocy
Witam wszystkich chciał bym podnieść moc w swojej s4 b5 aktualnie zmienione dp i soft wyszło 296hp 500 nm szukam turbin k04 rs4 No i jaki intercooler wybrać ktoś cos poleci ?
Witam wszystkich s4 b5 296hp 500nm
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
W pierwszej kolejności przywitaj się tutaj viewforum.php?f=2
296 na sofcie? Coś słabo wyszło.
Cooler chcesz centralny, czy SMIC jak oryginalnie?
296 na sofcie? Coś słabo wyszło.
Cooler chcesz centralny, czy SMIC jak oryginalnie?
-
Dominiks4b5
- Posty: 6
- Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
- Lokalizacja: Zamość
- Płeć:
- Kontakt:
Pierwsze co to naszykuj mala torbe lub walizeczke pieniedzy.
Jaki masz zawias i hamulce?Serie?
To najpierw ogarnij to co wyzej a potem mody bo na serii to sie idzie zabic niz jezdzic mowiac o zawiasie i hamulcach.
Dopiero potem modz.Icek chinol,wtryski wieksze,lepsze sprzeglo,glowiec z 2.4,wydech i Dp itp itp.
Jaki masz zawias i hamulce?Serie?
To najpierw ogarnij to co wyzej a potem mody bo na serii to sie idzie zabic niz jezdzic mowiac o zawiasie i hamulcach.
Dopiero potem modz.Icek chinol,wtryski wieksze,lepsze sprzeglo,glowiec z 2.4,wydech i Dp itp itp.
-
Dominiks4b5
- Posty: 6
- Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
- Lokalizacja: Zamość
- Płeć:
- Kontakt:
Dp mam 3” hamulce sportowe nawiercane zimermman na czterech kołach 2 tys zrobione na nich końcowy wydech remusa środek seria budrzet na ten moment 12 tys
[ Dodano: 2018-09-26, 21:31 ]
Podesłał byś może jakieś linki No ic żebym orientacyjnie wiedział co kupić ?
[ Dodano: 2018-09-26, 21:31 ]
Podesłał byś może jakieś linki No ic żebym orientacyjnie wiedział co kupić ?
Witam wszystkich s4 b5 296hp 500nm
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Wymiana głowic przy K04 RS4? Wyczytałem z forum, że przy takich mocach nie ma sensu...luk448 pisze:glowiec z 2.4
Pytania o konkrety "co trzeba zrobić żeby mieć ... km" nie ma co się czepiać, bo jak ktoś nie wie gdzie takie informacje są na tym forum to nie znajdzie.
http://sidmotorsport.pl/pl/c/850-fmic-5 ... 75-mm.htmlDominiks4b5 pisze:Podesłał byś może jakieś linki No ic żebym orientacyjnie wiedział co kupić ?
-
Dominiks4b5
- Posty: 6
- Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
- Lokalizacja: Zamość
- Płeć:
- Kontakt:
Głowice 2.4/2.8 bo to to samo przy tej mocy nie są konieczne ale dobrze je mieć. Mają szersze kanały niż seryjne z S4...
Mody S4 mimo tego, że są obcykane przez starych zjadaczy z tego forum to wcale nie taki prosty i szybki temat jak Ci się wydaje. Jak masz zrobić tanio i szybko to nie rób wcale - dozbieraj kasy i zrób raz a porządnie a auto się odwdzięczy :) Ja męczę już trzecią s4 i dalej wielu rzeczy nie wiem i się ucze :) pozdro!
Mody S4 mimo tego, że są obcykane przez starych zjadaczy z tego forum to wcale nie taki prosty i szybki temat jak Ci się wydaje. Jak masz zrobić tanio i szybko to nie rób wcale - dozbieraj kasy i zrób raz a porządnie a auto się odwdzięczy :) Ja męczę już trzecią s4 i dalej wielu rzeczy nie wiem i się ucze :) pozdro!
http://s4sid.pl/index.php poczytaj
Zrób porządek z heblami i zawiasem. Problemem nie jest tarcza i klocek, tylko mega chu**** zacisk. Bo co masz na myśli mówiąc sportowe? Wymieniłeś tarczę i klocek?
Kup przynajmniej brembo 4-ro tłoka ZL/ZR 17 lub patent Nosba z A8 na 360mm tarcze (latałem na tym, jest przepaść względem serii). Zawias wymień na nowy seryjny (co jest finansowo bez sensu) albo kup coś dedykowanego np zestaw bilsteina ze sprężynami (też latałem i naprawdę jest spoko)
Kup przynajmniej brembo 4-ro tłoka ZL/ZR 17 lub patent Nosba z A8 na 360mm tarcze (latałem na tym, jest przepaść względem serii). Zawias wymień na nowy seryjny (co jest finansowo bez sensu) albo kup coś dedykowanego np zestaw bilsteina ze sprężynami (też latałem i naprawdę jest spoko)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Doprowadzenie auta do dobrego stanu po zakupie, rewizja silnika, itd 5-10 tysi jak wyjdze ze turbiny są do wymiany, sprzęgło się kończy itd
Kolejny etap hamulce, zawieszenie (seria jest strasznie miękka) i program to kolejne 5 tysi (300KM+)
Kolejny etap wydech, zmiana turbin, wtrysków itd na te 400km zeby było 7 tysi (350-400KM)
Kolejny etap zeby było pod 450 lub pod 500KM to kolejne 7-10 tysi.
tak to u mnie wyszło i tak wychodzi około na 450-500KM 30-40 tysi PLN
Powiesić sobie na ścianie i nie wierzyć w bajki
Naprawdę taniej się tego nie da zrobić, chyba ze ktoś sam grzebie wszystko, ma mega wiedze i wie skąd brać taniej graty.
Kolejny etap hamulce, zawieszenie (seria jest strasznie miękka) i program to kolejne 5 tysi (300KM+)
Kolejny etap wydech, zmiana turbin, wtrysków itd na te 400km zeby było 7 tysi (350-400KM)
Kolejny etap zeby było pod 450 lub pod 500KM to kolejne 7-10 tysi.
tak to u mnie wyszło i tak wychodzi około na 450-500KM 30-40 tysi PLN
Powiesić sobie na ścianie i nie wierzyć w bajki
S8 D4