Podnoszenie mocy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Dominiks4b5
Posty: 6
Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
Lokalizacja: Zamość
Płeć:
Kontakt:

Podnoszenie mocy

Post autor: Dominiks4b5 »

Witam wszystkich chciał bym podnieść moc w swojej s4 b5 aktualnie zmienione dp i soft wyszło 296hp 500 nm szukam turbin k04 rs4 No i jaki intercooler wybrać ktoś cos poleci ?
Witam wszystkich s4 b5 296hp 500nm
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

W pierwszej kolejności przywitaj się tutaj viewforum.php?f=2
296 na sofcie? Coś słabo wyszło.
Cooler chcesz centralny, czy SMIC jak oryginalnie?
JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

Temat przerabiany na forum milion razy, usiądź i poczytaj tematy z tym zwiazane, w dziale projekty też masz dużo opisane więc lektura forum wszystko powie na temat podnoszenia mocy😉
Dominiks4b5
Posty: 6
Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
Lokalizacja: Zamość
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dominiks4b5 »

Cooler obojętny tak zeby bez problemu k04 rs4 było zeby teperatura dolotu nawet w ciepłe dni nie była zbyt duża
Witam wszystkich s4 b5 296hp 500nm
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Pierwsze co to naszykuj mala torbe lub walizeczke pieniedzy.
Jaki masz zawias i hamulce?Serie?
To najpierw ogarnij to co wyzej a potem mody bo na serii to sie idzie zabic niz jezdzic mowiac o zawiasie i hamulcach.
Dopiero potem modz.Icek chinol,wtryski wieksze,lepsze sprzeglo,glowiec z 2.4,wydech i Dp itp itp.
Dominiks4b5
Posty: 6
Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
Lokalizacja: Zamość
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dominiks4b5 »

Dp mam 3” hamulce sportowe nawiercane zimermman na czterech kołach 2 tys zrobione na nich końcowy wydech remusa środek seria budrzet na ten moment 12 tys

[ Dodano: 2018-09-26, 21:31 ]
Podesłał byś może jakieś linki No ic żebym orientacyjnie wiedział co kupić ?
Witam wszystkich s4 b5 296hp 500nm
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

luk448 pisze:glowiec z 2.4
Wymiana głowic przy K04 RS4? Wyczytałem z forum, że przy takich mocach nie ma sensu...

Pytania o konkrety "co trzeba zrobić żeby mieć ... km" nie ma co się czepiać, bo jak ktoś nie wie gdzie takie informacje są na tym forum to nie znajdzie.
Dominiks4b5 pisze:Podesłał byś może jakieś linki No ic żebym orientacyjnie wiedział co kupić ?
http://sidmotorsport.pl/pl/c/850-fmic-5 ... 75-mm.html
Dominiks4b5
Posty: 6
Rejestracja: 2018-09-26, 09:35
Lokalizacja: Zamość
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dominiks4b5 »

Czyli głowice z 2.4 obowiązkowo ? No i te pompki cieżko znalesc sa nowe gdzieś w necie ale kosmiczna cena
Witam wszystkich s4 b5 296hp 500nm
Awatar użytkownika
gumin58
Posty: 132
Rejestracja: 2016-08-12, 06:44
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gumin58 »

Głowice 2.4/2.8 bo to to samo przy tej mocy nie są konieczne ale dobrze je mieć. Mają szersze kanały niż seryjne z S4...

Mody S4 mimo tego, że są obcykane przez starych zjadaczy z tego forum to wcale nie taki prosty i szybki temat jak Ci się wydaje. Jak masz zrobić tanio i szybko to nie rób wcale - dozbieraj kasy i zrób raz a porządnie a auto się odwdzięczy :) Ja męczę już trzecią s4 i dalej wielu rzeczy nie wiem i się ucze :) pozdro!
Dawcio05
Posty: 194
Rejestracja: 2017-09-26, 08:03
Lokalizacja: NDM
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dawcio05 »

Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Zrób porządek z heblami i zawiasem. Problemem nie jest tarcza i klocek, tylko mega chu**** zacisk. Bo co masz na myśli mówiąc sportowe? Wymieniłeś tarczę i klocek?
Kup przynajmniej brembo 4-ro tłoka ZL/ZR 17 lub patent Nosba z A8 na 360mm tarcze (latałem na tym, jest przepaść względem serii). Zawias wymień na nowy seryjny (co jest finansowo bez sensu) albo kup coś dedykowanego np zestaw bilsteina ze sprężynami (też latałem i naprawdę jest spoko)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Nie mowie ze glowice z 2.4 to obowiazek ale warto pomyslec dlaczego po sofcie masz tak marny wynik.Wina softu?Moze zlego juz stanu silnika?A jak zaczniesz rozbierac 2.7 to te 12 tysi nie starczy na wiele.Pytales jeszcze o icka -wiec wystarczy Ci chinol
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

12 tys ? Tutaj juz sie nie zgadza wszystko ... dobrze sie nie da .... na start malo... 12 moze byc wtedy ok jak juz jakis set miales i sprzedajesz i wtedy dokladasz 12 to moooooze na cos wystarczy
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Doprowadzenie auta do dobrego stanu po zakupie, rewizja silnika, itd 5-10 tysi jak wyjdze ze turbiny są do wymiany, sprzęgło się kończy itd
Kolejny etap hamulce, zawieszenie (seria jest strasznie miękka) i program to kolejne 5 tysi (300KM+)
Kolejny etap wydech, zmiana turbin, wtrysków itd na te 400km zeby było 7 tysi (350-400KM)
Kolejny etap zeby było pod 450 lub pod 500KM to kolejne 7-10 tysi.
tak to u mnie wyszło i tak wychodzi około na 450-500KM 30-40 tysi PLN
Powiesić sobie na ścianie i nie wierzyć w bajki :lol: :lol: Naprawdę taniej się tego nie da zrobić, chyba ze ktoś sam grzebie wszystko, ma mega wiedze i wie skąd brać taniej graty.
S8 D4
Dawcio05
Posty: 194
Rejestracja: 2017-09-26, 08:03
Lokalizacja: NDM
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dawcio05 »

Ja sam kupiłem już dłubniętą S4 to poprzedni właściciel dołożył ok 15 tyś na graty typu hybrydy uszczelnienie silnika hamulce. Reszta rzeczy typu wtryski wydech ic gwint k04 itd. zakładałem i robiłem wszystko sam to już i tak wrzuciłem prawie 10...
ODPOWIEDZ