Allroad C5 2.7 BT

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Muniek_87
Posty: 59
Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Muniek_87 »

Nie wiem, jak w S4, ale w Allku teraz dają radę

[ Dodano: 2018-09-21, 15:39 ]
Pany prośba o opinię... Mianowicie Allek właśnie po pierwszym badaniu technicznym od modów, wszystko w zasadzie cycek, oprócz spalin. Normy przekroczone, a auto ma katalizatory sportowe założone...

Spalanie w normie (ok. 18l/100 w mieście przy pałowaniu), błędów brak... Autko jedzi normalnie, zbiera się elegancko, wkręca się na obroty bez zarzutu.

W czy może tkwić problem?
Allroad C5 2.7T 376/536
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Muniek_87 pisze:Nie wiem, jak w S4, ale w Allku teraz dają radę

[ Dodano: 2018-09-21, 15:39 ]
Pany prośba o opinię... Mianowicie Allek właśnie po pierwszym badaniu technicznym od modów, wszystko w zasadzie cycek, oprócz spalin. Normy przekroczone, a auto ma katalizatory sportowe założone...

Spalanie w normie (ok. 18l/100 w mieście przy pałowaniu), błędów brak... Autko jedzi normalnie, zbiera się elegancko, wkręca się na obroty bez zarzutu.

W czy może tkwić problem?
w spalinach :mrgreen:

może to takie sportowe katalizatory co nic nie robią...
a jeśli nie to powodów może być wiele.... przepłwka, zapłon, wtryski, sondy, program
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

Muniek_87, poka jakie katy kupiles
Muniek_87
Posty: 59
Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Muniek_87 »

Takie:
http://www.rpmotorsport.pl/katalizator- ... 32331.html.

Co ciekawe, jak miałem seryjny wydech wypruty i tylko program, to miałem podobne wyniki na analizatorze spalin, jak teraz po modach i z katami.

Programy robił GTO. Auto pracuje bez zarzutu, nie śmierdzi wachą z wydechu, zbiera się i wkręca elegancko. Błędów na kompie brak, spalanie w normie...

Na katy decydowałem się, żeby mieć spokój, bo jeździ drogówka z analizatorami i sprawdza.
Allroad C5 2.7T 376/536
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Wynik był podobny bo te katy to są do ozdoby raczej :)
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

też takie opinie słyszałem o magnaflowach.
A zamontowałeś je zaraz za turbinami, żeby ładnie temperature łapały, czy gdzieś dalej?
Muniek_87
Posty: 59
Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Muniek_87 »

rwtnt pisze:Wynik był podobny bo te katy to są do ozdoby raczej :)
Hmm... Skąd taki wniosek?

Katy są zamontowane zaraz za plecionkami, tam gdzie kończy się downpipe (widać na fotkach z linku w pierwszym poście). Nie zmieściłyby się tam, gdzie seryjne prekaty...
Allroad C5 2.7T 376/536
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

no to pytanie do książek, przy jakiej temperaturze działa katalizator :P
Converter efficiency depends
on factors including exhaust gas composition and temperatures
Converter internal reactions (Light-off) begin to occur at Exhaust
Gas Temperatures between 400 and 800°
wg strony magnaflowa ;p


Na moje to spałuj auto żeby zgrzać wydech i od razu zrób pomiar. Zimne katy nie działają.
Już się pare razy przejechałem na tym, że seryjne auto na BT jechało ~3km i ledwo rozgrzane wjezdzalo, po czym zaczynało się narzekanie, że spaliny niehalo.
Muniek_87
Posty: 59
Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Muniek_87 »

vegetagt pisze:no to pytanie do książek, przy jakiej temperaturze działa katalizator :P
Converter efficiency depends
on factors including exhaust gas composition and temperatures
Converter internal reactions (Light-off) begin to occur at Exhaust
Gas Temperatures between 400 and 800°
wg strony magnaflowa ;p


Na moje to spałuj auto żeby zgrzać wydech i od razu zrób pomiar. Zimne katy nie działają.
Już się pare razy przejechałem na tym, że seryjne auto na BT jechało ~3km i ledwo rozgrzane wjezdzalo, po czym zaczynało się narzekanie, że spaliny niehalo.
Być może to katy zatem. Auto spalanie ma w normie, wtryski nie leją, bo były sprawdzane, sonda wyrzuciłaby checka, przepływka też, a mieszanka raczej ok, bo przy za bogatej komp wywala błąd...

[ Dodano: 2018-09-29, 14:38 ]
Update... Wózek przepycony na obwodnicy i spaliny miodzio, jak w aucie z fabryki. Dzięki za wskazówki.

[ Dodano: 2019-01-29, 21:48 ]
Panowie,

pytanie, korekty długoterminowe sond -10 i -13. Czy to norma przy dłubniętym wózku? Podlany mocno górą?

Dzięki
Allroad C5 2.7T 376/536
ODPOWIEDZ