S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Może by tak goldeny zrobić :-D
Ach! te sadany S4...są piękne

Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

Silnik byś wsadził a nie felgi malujesz :D

w tle felga podobna do Hannover hardcore..
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Bo to Hanover
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Wieczorową porą przy piwku ;-) sprzęgło na miejscu
Jutro zapinam skrzynie EHW do tego cacka i do budy moi drodzy :mrgreen:

Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Piknie Panie piknie
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Ileż można czekać.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

kolektorów nie owijasz bandarzem? sondy EGT masz wyprowadzone na FIS czy jakis wskaźnik ?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

imhotet pisze:kolektorów nie owijasz bandarzem? sondy EGT masz wyprowadzone na FIS czy jakis wskaźnik ?
Kolektorów chyba nie owijam bo co to da :-) i tak gorąc

A co do EGT to nigdy wskaznika nie było, Digitun kompa ogarnął tak by nad tym czuwał
Jedynie mam wskaznik AFR i BOOST w jednym na zegarku INNOVATE SCG-1 :mrgreen:
[ D O B R Z A Ń S K I ]
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

tez mam AFR od innovate ale jeszcze leży w pudełku..

co do bandaża to nie pierdol głupot :D przeciez kolektory świecą na biało jak upalasz a jak nawiniesz bandaża to prawie można ręką dotknąć (no prawie...;))
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

może chce mieć maskę taką po przypalaną - przy tym jak ten piec będzie grzał owinięcie bandażem da lekko w ciepły dzień +20 - 30 KM :) a w korku to z 50KM :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

bracus pisze:może chce mieć maskę taką po przypalaną - przy tym jak ten piec będzie grzał owinięcie bandażem da lekko w ciepły dzień +20 - 30 KM :) a w korku to z 50KM :)
Robił ktoś kiedyś testy czy to tylko przypuszczenia?

Przecież mam dobry centralny cooler żeby dobrze chłodził powietrze płynące do silnika

[ Dodano: 2018-08-29, 11:21 ]
imhotet pisze:tez mam AFR od innovate ale jeszcze leży w pudełku..

co do bandaża to nie pierdol głupot :D przeciez kolektory świecą na biało jak upalasz a jak nawiniesz bandaża to prawie można ręką dotknąć (no prawie...;))
"prawie ręką dotknąć" hehe :-> Ja bym nie zaryzykował tak czy inaczej
[ D O B R Z A Ń S K I ]
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

robiliśmy pomiary dynometem w przybliżeniu takie wartości wychodziły a bez maski + 20KM przy 482KM był to wykres na 502,4 KM :) tak że mogę opowiadać wnukom że dziadzio miał 500 konnego gruza :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

ja bym z tymi dodatkowymi końmi nie szalał.. :) w każdym razie mam DP owinięte w moim daily 1.8t.. turbo świeci na żółto po upalaniu a DP (który można sięgnąć ręką) na prawde wydaje sie być dośc chłodny.. nie ma wątpliwości że te bandaże świetnie izolują.. ale jak uważasz :)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

DP owijam żeby mi się buda nie grzała aż tak ,ale kolektory sobie odpuszczam

Na tak krótkim odcinku ich powierzchni myśle że nie będzie większych różnic...zobaczymy :lol:

Rury dolotu idące do turbo będą izolowane oraz rury z coolera do ssącego THE-tuner również :arrow: :arrow: to by było na tyle
[ D O B R Z A Ń S K I ]
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

ale izolowane czym bo jesli ta złota/srebrna taśmą to ona jest do 400 st, a przecież rura dolotu turbiny prawie dotyka białego kolektora ;)

czy nie mówiłes ze rury dolotu do ssącego spawał Ci digitun ? Jednak zmieniłeś na te z THE ?
Zablokowany