A6 C5 Avant 2.7bi 400+

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Koralgol
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-03, 21:08
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

A6 C5 Avant 2.7bi 400+

Post autor: Koralgol »

Witajcie!
Po wielu latach i wielu avantach w tym a4 b5 2.8 i s4 b5 300+, w końcu udało się, że oprócz samochodu na co dzień (a4 b8 2.0tdi 190ps Q) mogę sobie pozwolić na weekendową zabawkę 8-) Samochód kupiłem ponad rok temu, generalnie przez internet... :-P
Szukałem czegoś fajnego z 2.7bi (a4/s4 b6, s4 b5, a6 c5), a że mam słabość do C5, bo był to mój pierwszy samochód oczywiście 1.9tdi to po zobaczeniu ogłoszenia od razu się zdecydowałem.
Jest to A6 C5 Avant 2000r fabrycznie z 2.7bi AJK i cała w fabrycznym lakierze LZ9U :mrgreen:
Na chwilę obecną udało się uzyskać 420PS i 570nm :mrgreen:
-silnik out, cały wyczyszczony i uszczelniony
-nowy rozrząd, zrobiony rozrusznik, alternator i pompa oleju
-2x nowe poduszki silnika rs4
-turbiny k04 kkk zregenerowane w Łodzi
-wtryski Bosch 525
-pompa paliwa DW200
-docisk sprzęgła rs4, tarcza kevlar
-wszystkie silikony wzmacniane
-2x big smic chinol nowe od SIDa + poprawione łapacze + wentylowane nadkola
-lotka rs6, listwy progowe s6
-regeneracja biksenonów, soczewki i odbłyśniki z B8, żarniki mtech premium 5000k
-nowy gwint AP + "pro" zbieżność
-komplet wahaczy przód RTS, wahacze i stabilizator tył RS6
-hamulce 360mm przód i 310mm tył + alu zwrotnice i nowe łożyska
-wydech dp 3” w bandażu, reszta 2.5", x-pipe, rezonatory i końcowe przelotowe
-ręczny, gałka i kierownica obszyta w stylu rs6
-nowy fis, a wskaźnik doładowania w lewej kratce
-fotele Mirco S3 na szynach ze starych foteli
-felgi Flat Five 18" + nowe opony 235/40
-korekta lakieru Moderna one step 3in1 + wosk Soft99 Authentic Premium

W najbliższym czasie muszę jeszcze tylko założyć chłodnicę oleju i moim zdaniem będzie :evil:
Chętnie wysłucham jakiś uwag i zaleceń... no i spotkam resztę ekipy z Trójmiasta ;-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-07-27, 22:35 przez Koralgol, łącznie zmieniany 1 raz.
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Fajne mody, gratulacje ;-)
Masz za sobą jakę dłuższą trasę w tych fotelach?
Awatar użytkownika
Koralgol
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-03, 21:08
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Koralgol »

Dzięki, trochę czasu minęło zanim się udało... :mrgreen:
Jak na razie tylko po 150km, ale jutro jadę do Warszawy do siedziby Ohlinsa, więc będzie ponad 350km 8-)
Generalnie dużo zależy jak się wyspawa stelaż i pod jakim kątem, ale ogólnie mogę polecić. Fajny model i ciut większy jest RTS.
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

jak ten gwint?nie siada dupa przy starcie??Silnika nie odprezales?Ladna c5,gratuleszyn.Tera to juz jedzie i RSa pewnie robi
slawek21400
Posty: 53
Rejestracja: 2013-06-01, 11:07
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: slawek21400 »

Fajne auto, mody też, nagrałbyś filmik jak to jedzie w takim setupie. pozdro.
Awatar użytkownika
Koralgol
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-03, 21:08
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Koralgol »

Po trasie do wawy z kumplem (180cm i 90kg) fotele bardzo wygodne i brak dyskomfortu, ale dla niego są na styk.
Szczerze to nie jeździłem nigdy na innym gwincie, ale w porównaniu do serii jest przepaść. Samochód dużo lepiej się prowadzi, nie buja nim tak w zakrętach i przy przyspieszaniu. No i na pewno mogę powiedzieć, że nie jest bardzo twardy i dobrze się sprawuje ;-) Sporo na plus dała wymiana wahaczy, szczególnie tył, które były fabryczne i rozpadły się w rękach :lol:
Niestety przegapiłem temat odprężania silnika i nie zrobiłem... Zdrowego RS'a może być ciężko, ale turbiny dość szybko wstają, więc jest fajnie 8-)
Jak będzie okazja to właśnie chce go nagrać i zobaczyć 100-200
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Kozak ;-)

Pokaż zdjęcia kiery na pw i podrzuć kto robił?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Koralgol
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-03, 21:08
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Koralgol »

Obrazek
"AUTOLEDER PROFESJONALN TUNING I OBSZYWANIE KIEROWNIC SKÓRĄ"
340zł za spłaszczenie i obszycie kierownicy + ręczny ;-) podobno skóra z niemiec z garbarni BMW i Porsche...

[ Dodano: 2018-07-26, 22:52 ]
Wczoraj z kolegą "volski1" co ma s6 c5 z silnikiem rs6 c5 + manual, zrobiłem parę testów 100-200 z RL... i na tym mógłbym zakończyć, bo przy temp 22*C na zewnątrz prędko zobaczyłem, że chłodnica oleju musi zawitać szybciej niż myślałem :mrgreen: Po spotkaniu z Focusem RS i rozgrzaniu silnika, pierwszy przejazd 13.4, drugi przejazd 14.5, więc tragedia, a olej nie przekroczył 110*C... Czas ponad 14s miałem kiedyś na doładowaniu 0.8, a teraz jest 1.4 :shock:
Fura postała godzinę, temp na zewnątrz spadła do 19*C i zrobiłem czas 12.3 ;-)
Oprócz chłodnicy oleju, dodatkowo chcę odizolować cały dolot, bo po testach volskiego wiem, że warto :!: Po izolacji uzyskał o 40*C mniejszą temp w dolocie za coolerami na postoju.
Do izolacji chce użyć maty kauczukowej 6mm + taśma alu :?:
Mata kauczukowa samoprzylepna 6mm
Taśma aluminiowa samoprzylepna 50m

Podstawka Mocal'a już czeka 8-)
Obrazek
A przy okazji, częstym przypadkiem jest rozklejenie sie oryginalnej DV'ki?
Obrazek
ODPOWIEDZ