Po wielu latach i wielu avantach w tym a4 b5 2.8 i s4 b5 300+, w końcu udało się, że oprócz samochodu na co dzień (a4 b8 2.0tdi 190ps Q) mogę sobie pozwolić na weekendową zabawkę


Szukałem czegoś fajnego z 2.7bi (a4/s4 b6, s4 b5, a6 c5), a że mam słabość do C5, bo był to mój pierwszy samochód oczywiście 1.9tdi to po zobaczeniu ogłoszenia od razu się zdecydowałem.
Jest to A6 C5 Avant 2000r fabrycznie z 2.7bi AJK i cała w fabrycznym lakierze LZ9U

Na chwilę obecną udało się uzyskać 420PS i 570nm

-silnik out, cały wyczyszczony i uszczelniony
-nowy rozrząd, zrobiony rozrusznik, alternator i pompa oleju
-2x nowe poduszki silnika rs4
-turbiny k04 kkk zregenerowane w Łodzi
-wtryski Bosch 525
-pompa paliwa DW200
-docisk sprzęgła rs4, tarcza kevlar
-wszystkie silikony wzmacniane
-2x big smic chinol nowe od SIDa + poprawione łapacze + wentylowane nadkola
-lotka rs6, listwy progowe s6
-regeneracja biksenonów, soczewki i odbłyśniki z B8, żarniki mtech premium 5000k
-nowy gwint AP + "pro" zbieżność
-komplet wahaczy przód RTS, wahacze i stabilizator tył RS6
-hamulce 360mm przód i 310mm tył + alu zwrotnice i nowe łożyska
-wydech dp 3” w bandażu, reszta 2.5", x-pipe, rezonatory i końcowe przelotowe
-ręczny, gałka i kierownica obszyta w stylu rs6
-nowy fis, a wskaźnik doładowania w lewej kratce
-fotele Mirco S3 na szynach ze starych foteli
-felgi Flat Five 18" + nowe opony 235/40
-korekta lakieru Moderna one step 3in1 + wosk Soft99 Authentic Premium
W najbliższym czasie muszę jeszcze tylko założyć chłodnicę oleju i moim zdaniem będzie

Chętnie wysłucham jakiś uwag i zaleceń... no i spotkam resztę ekipy z Trójmiasta
