S6 C5 słabe osiągi
S6 C5 słabe osiągi
Cześć!
Mam wrażenie, że moje S6 ma zbyt słabe osiągi. Silnik na LPG jedzie tak samo jak na PB. 260 tys oryginalnego przebiegu, żadnych wycieków, nierównej pracy silnika. Od wymiany do wymiany oleju nic nie ubywa. Nie chcę wyścigówki, natomiast mam wrażenie, że jak na 340KM jest co najmniej słabo..nagrywając film 100-200km/h wyszło mi ponad 20 sekund, a większość filmików na YT pokazuje 0-200 w okolicy 23s. Dlatego zacząłem myśleć, że może coś jest nie tak. Porobiłem logi dynamiczne:
W grupach gdzie jest dużo danych patrzcie tylko na ostatnie zapisy, nie wiem czemu wrzuca mi też stare do jednego pliku.
Grupa 090: http://vaglogi.pl/log-090_ALg8J.html
Grupa 093: http://vaglogi.pl/log-093_x4jvC.html
Grupa 092: http://vaglogi.pl/log-092_7y1Ns.html
Grupa 091: http://vaglogi.pl/log-091_1D4JMo.html
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_GH0gGt.html
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_D69Fm.html
Grupa 021: http://vaglogi.pl/log-021_h5p655.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_vm8K2rn.html
Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_U16vhsB.html
Myślałem, że może przepływomierz, ale pokazuje nawet 265g/s, więc jest ok. Rozrząd -4 i -1, czyli w granicy tolerancji. Zamiast katalizatorów są tłumiki w obudowie katów. Błędów brak, oprócz SAI i sporadycznie druga sonda lambda. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Piotr
_________________
Mam wrażenie, że moje S6 ma zbyt słabe osiągi. Silnik na LPG jedzie tak samo jak na PB. 260 tys oryginalnego przebiegu, żadnych wycieków, nierównej pracy silnika. Od wymiany do wymiany oleju nic nie ubywa. Nie chcę wyścigówki, natomiast mam wrażenie, że jak na 340KM jest co najmniej słabo..nagrywając film 100-200km/h wyszło mi ponad 20 sekund, a większość filmików na YT pokazuje 0-200 w okolicy 23s. Dlatego zacząłem myśleć, że może coś jest nie tak. Porobiłem logi dynamiczne:
W grupach gdzie jest dużo danych patrzcie tylko na ostatnie zapisy, nie wiem czemu wrzuca mi też stare do jednego pliku.
Grupa 090: http://vaglogi.pl/log-090_ALg8J.html
Grupa 093: http://vaglogi.pl/log-093_x4jvC.html
Grupa 092: http://vaglogi.pl/log-092_7y1Ns.html
Grupa 091: http://vaglogi.pl/log-091_1D4JMo.html
Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_GH0gGt.html
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_D69Fm.html
Grupa 021: http://vaglogi.pl/log-021_h5p655.html
Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_vm8K2rn.html
Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_U16vhsB.html
Myślałem, że może przepływomierz, ale pokazuje nawet 265g/s, więc jest ok. Rozrząd -4 i -1, czyli w granicy tolerancji. Zamiast katalizatorów są tłumiki w obudowie katów. Błędów brak, oprócz SAI i sporadycznie druga sonda lambda. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Piotr
_________________
Jeśli filmiki na yt mają być jakimkolwiek wyznacznikiem to można zasugerować się tym filmem
https://www.youtube.com/watch?v=arb3uz3OORM
Automat robi 6,5 do paki, tutaj robi 100-200 jakieś 24sekundy - 6,5s to robi 100-200 jakieś 17,5 sekundy. Więc jeśli Twoje robi w granicach 20sek to chyba w miarę normalny wynik, biorąc pod uwagę jak dużo czynników wpływa na miarodajny wynik i też sam fakt, że dwóch takich samych s6 c5 nie znajdziesz
https://www.youtube.com/watch?v=arb3uz3OORM
Automat robi 6,5 do paki, tutaj robi 100-200 jakieś 24sekundy - 6,5s to robi 100-200 jakieś 17,5 sekundy. Więc jeśli Twoje robi w granicach 20sek to chyba w miarę normalny wynik, biorąc pod uwagę jak dużo czynników wpływa na miarodajny wynik i też sam fakt, że dwóch takich samych s6 c5 nie znajdziesz
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Może faktycznie szukam dziury w całym. W tym filmie S6 przyspiesza ok 0,8s szybciej do 100 od mojego. Zmienię świece, bo nie wiem kiedy były zmieniane, przy okazji sprawdzę kompresję. Może też zmienię cewki na te z FSI. Znalazłem też urwany wężyk od podciśnienia, więc go zmienię i chyba na tym zakończę poszukiwania, bo to trochę szukanie na siłę :) Dziwi mnie tylko fakt tego opóźnionego zapłonu na jednej z głowic, na drugiej są same 0.
Ewidentnie szukasz dziury w całym 
Nie wiesz kiedy robione były świece, cewki pewnie też nie, dodatkowo masz nieszczelność a wg Twoich obserwacji jest w przybliżeniu 1sek straty podpierając się YT no gościu
Zrób to wszystko weź od jakiegoś ziomka RL i sprawdź dokładnie 100-200 i będzie najbardziej miarodajny wynik
Nie wiesz kiedy robione były świece, cewki pewnie też nie, dodatkowo masz nieszczelność a wg Twoich obserwacji jest w przybliżeniu 1sek straty podpierając się YT no gościu
Zrób to wszystko weź od jakiegoś ziomka RL i sprawdź dokładnie 100-200 i będzie najbardziej miarodajny wynik
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
https://www.olx.pl/oferta/wypozyczalnia ... 3x92l.html
Brałem od niego na zawody, polecam
Brałem od niego na zawody, polecam
Masz rację ;) A jeszcze jedna sprawa, jest jakiś polecamy magik w Warszawie i okolicach dla S6? Dziś byłem u 4 mechaników i żaden nie ma sprzętu/nie podejmie się pomiaru kompresji, ani nie ma przedłużki do zmiany świec. Pewnie dałbym radę sam, ale nie mam obecnie za bardzo czasu.RRyb pisze:Ewidentnie szukasz dziury w całym
Nie wiesz kiedy robione były świece, cewki pewnie też nie, dodatkowo masz nieszczelność a wg Twoich obserwacji jest w przybliżeniu 1sek straty podpierając się YT no gościu![]()
Zrób to wszystko weź od jakiegoś ziomka RL i sprawdź dokładnie 100-200 i będzie najbardziej miarodajny wynik