Supercharger
Supercharger
no właśnie, zrobił ktoś 2.7 kompresor? np. ten z 3.0 tfsi
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Generalnie to nikt nie wkładał, więc nie ma sensu dalej ciągnąć tego pytania.
Zastanawiam się nad zasadnością takiej "modyfikacji"
1. Jeśli chcesz kupić eSkę z padniętymi turbinami to znacznie lepszą opcją będzie kupienie wychuchanej A4 z 2.4, bądź 2.8 i założenie do niej kompresora, bo w eSce i tak wszystko będziesz musiał przerabiać, więc to tak jakbyś zaczynał od początku. A w cenie padniętej eSki będziesz miał elegancką A4 z kompresorem. Pamiętaj też, że jeśli eSka jest tania to znaczy, że w zaokrągleniu cała musi być klekotem.
2. Jeśli mówisz o swojej, i turbiny Ci padają to lepiej byłoby naprawić/wymienić turbiny niż przechodzić na kompresor. Podobna kasa, przybliżone osiągi, a zero druciarstwa i mniej zmarnowanego Twojego czasu i nerwów.
3. Jeśli również mówisz o swojej, ale kompletnie jesteś spłukany i myślisz, że kompresor będzie znacznie tańszy i bardziej bezawaryjny to nie byłbym takim optymistą. Z kasą jak wyżej, a żeby było to mało awaryjne to musiałbyś zrobić to naprawdę profi. A profi, i skromna sakiewka nie idą w parze. Szczerze?! W takiej sytuacji poszedłbym w zrobienie wolno ssaka z 2.7. Było by naprawdę tanio, potężna dostępność części za grosze do tej modyfikacji, myślę że nie było by to takie trudne a i jednocześnie byłby to bardzo interesujący projekt, bo wielu jest ciekawych co ten silnik jest wart bez turbawek.
4. Jeśli żadne z powyższych i po prostu masz taki kaprys to działaj. S4 B8 mają motory z dużym potencjałem na moc. Choćby ze względu na różnice po samym założeniu większego kółka na kompresorze i zrobienia programu. Tylko pytanie, czy kompresor faktycznie zrobi taką robotę w 2.7 jaką robi w 3.0 TFSI?! Nie sądzę.
Zastanawiam się nad zasadnością takiej "modyfikacji"
1. Jeśli chcesz kupić eSkę z padniętymi turbinami to znacznie lepszą opcją będzie kupienie wychuchanej A4 z 2.4, bądź 2.8 i założenie do niej kompresora, bo w eSce i tak wszystko będziesz musiał przerabiać, więc to tak jakbyś zaczynał od początku. A w cenie padniętej eSki będziesz miał elegancką A4 z kompresorem. Pamiętaj też, że jeśli eSka jest tania to znaczy, że w zaokrągleniu cała musi być klekotem.
2. Jeśli mówisz o swojej, i turbiny Ci padają to lepiej byłoby naprawić/wymienić turbiny niż przechodzić na kompresor. Podobna kasa, przybliżone osiągi, a zero druciarstwa i mniej zmarnowanego Twojego czasu i nerwów.
3. Jeśli również mówisz o swojej, ale kompletnie jesteś spłukany i myślisz, że kompresor będzie znacznie tańszy i bardziej bezawaryjny to nie byłbym takim optymistą. Z kasą jak wyżej, a żeby było to mało awaryjne to musiałbyś zrobić to naprawdę profi. A profi, i skromna sakiewka nie idą w parze. Szczerze?! W takiej sytuacji poszedłbym w zrobienie wolno ssaka z 2.7. Było by naprawdę tanio, potężna dostępność części za grosze do tej modyfikacji, myślę że nie było by to takie trudne a i jednocześnie byłby to bardzo interesujący projekt, bo wielu jest ciekawych co ten silnik jest wart bez turbawek.
4. Jeśli żadne z powyższych i po prostu masz taki kaprys to działaj. S4 B8 mają motory z dużym potencjałem na moc. Choćby ze względu na różnice po samym założeniu większego kółka na kompresorze i zrobienia programu. Tylko pytanie, czy kompresor faktycznie zrobi taką robotę w 2.7 jaką robi w 3.0 TFSI?! Nie sądzę.
luk448, nie pierdol
Masz tu masz projekt a6c5 2.8
https://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v ... t80998.htm
Masz tu masz projekt a6c5 2.8
https://www.a6klub.pl/audi-a6-c5-28-30v ... t80998.htm
dzienkóweczka emil :D
generalnie kaprynio, spodziewanie się jednak mniejszej awaryjności, nie trzeba wywalać motoru przy wymianie zestawu dmuchającego, intercoolery precz, kolektor wydechowy prosty i trwały, i takie tam
(mam gupie zachciewajki, zamiast na mazury to w majówkę będę szczepił spód od rs`a do złomka mego
)
[ Dodano: 2018-04-19, 23:38 ]
a z drugiej strony to sprawdzone 400+ tak naprawdę całkowicie mnie usatysfakcjonuje
generalnie kaprynio, spodziewanie się jednak mniejszej awaryjności, nie trzeba wywalać motoru przy wymianie zestawu dmuchającego, intercoolery precz, kolektor wydechowy prosty i trwały, i takie tam
(mam gupie zachciewajki, zamiast na mazury to w majówkę będę szczepił spód od rs`a do złomka mego
[ Dodano: 2018-04-19, 23:38 ]
a z drugiej strony to sprawdzone 400+ tak naprawdę całkowicie mnie usatysfakcjonuje
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
no nie zupełnie, zamiast IC wodny wymiennik ciepła czyli defacto ICmodek pisze:dzienkóweczka emil :D
generalnie kaprynio, spodziewanie się jednak mniejszej awaryjności, nie trzeba wywalać motoru przy wymianie zestawu dmuchającego, intercoolery precz, kolektor wydechowy prosty i trwały, i takie tam
(mam gupie zachciewajki, zamiast na mazury to w majówkę będę szczepił spód od rs`a do złomka mego)
[ Dodano: 2018-04-19, 23:38 ]
a z drugiej strony to sprawdzone 400+ tak naprawdę całkowicie mnie usatysfakcjonuje